ja gek, hèquote:Op maandag 21 november 2005 14:52 schreef regenworm het volgende:
[..]
Kan me de avond nog goed herhinderen dat Roel met Linda zat te te zoenen.
Dat lieske vreemd op keek van wat gebeurt hier nou.
Gewoon verder danste of er niks aan de hand was.
Toch wel wat anders dan de jaloerse blik van Dido of roel
Helpquote:Op maandag 21 november 2005 14:53 schreef milagro het volgende:
[..]
ja gek, hè
waarom zou ze jaloers zijn als ze niets in Roel ziet verder dan wat aandacht af en toe
nou, volgens mij vond Lieske de aandacht leuk, maar er was geen chemie verder.quote:Op maandag 21 november 2005 14:57 schreef regenworm het volgende:
[..]
Help
Lieske vond Roel best wel leuk.
Alleen liep Roel te hard van stapel.
Rob zei vanmiddag dat hij dat wel ging doen.quote:Op maandag 21 november 2005 14:38 schreef DDuiveltje het volgende:
Ik ben benieuwd of ze om half 5 gewoon alles laten vallen en naar de huiskamer verdwijnen , of zullen ze eerst gaan opruimen , dweilen en afwassen van materialen ???
Of gaat BB dit ook voor hun doen ???
Een beetje broer en zus inderdaad. Lieske vindt de relatie Dido / Roel ook veel te leuk om jaloers te zijn. Tussen Dido en Roel blijkt er wel veel meer te zijn dan we dachten. Tenminste zo lijkt het. Of het werkelijk zo is zal moeten blijken ná BB. Echt geschikt voor een programma als BB is dat gezemel tussen die twee in ieder geval niet, vind ik.quote:Op maandag 21 november 2005 15:01 schreef milagro het volgende:
Dido en Roel daar was wel chemie, blijkbaar, daarom zaten ze elkaar zo vaak dwars, "wass sich liebt dass neckt sich" immers
Nee... en ik heb zo'n idee die behoefte ook niet te hebben.quote:Op maandag 21 november 2005 15:04 schreef farceman het volgende:
Scanman heb jij ooit van een Vindicat reet gehoord?
Die joint lijkt me heel erg sterk in ieder gevalquote:Op maandag 21 november 2005 15:07 schreef nachtzuster het volgende:
Roel heeft in de DBK gevraagd of hij het 2 pers. dekbed mag gebruiken en of hij een joint kan krijgen.
BB komt er nog op terug.
Vindicat is de naam van de studentenvereninging van lies en ALLE vrouwen hebben daar na 2 a 3 jaar een mega dikke reet van het zuipen en Lies heeft daar echt wel de aanleg voor.quote:Op maandag 21 november 2005 15:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee... en ik heb zo'n idee die behoefte ook niet te hebben.
jaquote:Op maandag 21 november 2005 15:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die joint lijkt me heel erg sterk in ieder geval
BB moet beide niet toestaan.quote:Op maandag 21 november 2005 15:07 schreef nachtzuster het volgende:
Roel heeft in de DBK gevraagd of hij het 2 pers. dekbed mag gebruiken en of hij een joint kan krijgen.
BB komt er nog op terug.
Zal het alleen daar in Groningen zo zijn?quote:Op maandag 21 november 2005 15:08 schreef farceman het volgende:
[..]
Vindicat is de naam van de studentenvereninging van lies en ALLE vrouwen hebben daar na 2 a 3 jaar een mega dikke reet van het zuipen en Lies heeft daar echt wel de aanleg voor.
Hoop dat de info niet e schookend voor je is
Neuh dat is het niet, maar ja, als je verliefd wordt, ga je niet omwille van de kijkcijfers of de poen dat verdringen natuurlijk.quote:Op maandag 21 november 2005 15:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Een beetje broer en zus inderdaad. Lieske vindt de relatie Dido / Roel ook veel te leuk om jaloers te zijn. Tussen Dido en Roel blijkt er wel veel meer te zijn dan we dachten. Tenminste zo lijkt het. Of het werkelijk zo is zal moeten blijken ná BB. Echt geschikt voor een programma als BB is dat gezemel tussen die twee in ieder geval niet, vind ik.
Scan, ik vrees dat het dan toch een brilletje moet worden voor jou.quote:Op maandag 21 november 2005 15:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zal het alleen daar in Groningen zo zijn?. Ook niet een heel klein beetje generaliserend trouwens, die opmerking.
"ALLE vrouwen"
En alles beter dan géén reet, zoals Dido en Naat
Nee dat zeg ik niet maar de term Vindicat reet is onder alle studenten in Nederland bekend.quote:Op maandag 21 november 2005 15:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zal het alleen daar in Groningen zo zijn?. Ook niet een heel klein beetje generaliserend trouwens, die opmerking.
"ALLE vrouwen"
En alles beter dan géén reet, zoals Dido en Naat
Het zal mij werkelijk waar aan m'n reet roesten, om maar eens bij het thema te blijvenquote:Op maandag 21 november 2005 15:14 schreef farceman het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik niet maar de term Vindicat reet is onder alle studenten in Nederland bekend.
En idd zullen er echt wel wat uitzondereingen zijn maar lieske wordt (hoe erg ook) zeker geen. Daar heeft ze gewoon teveel aanleg voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |