omdat ik een hoop wijsheden heb zien langskomen . . .quote:op maandag 21 november 2005 18:52 schreef nixxx het volgende:
wijs... waarom?
quote:op maandag 21 november 2005 18:59 schreef gf het volgende:
af en toe is het leven best wel kut.
al draagt een aap een gouden ring....quote:op maandag 21 november 2005 18:54 schreef qyroz het volgende:
[..]
export! ik woon tegenwoordig in de provincie utrecht hoor.
hier??? jonge... jij hebt professionele hulp nodig, je hebt wanenquote:op maandag 21 november 2005 18:56 schreef thunderchild het volgende:
[..]
omdat ik een hoop wijsheden heb zien langskomen . . .
hey... nog een boer!!quote:op maandag 21 november 2005 17:37 schreef godlike02 het volgende:
burrrrrrp!
kort danquote:
ah zoiets ken ik wel jaquote:op maandag 21 november 2005 19:12 schreef gf het volgende:
[..]
kort dan
m'n ouders zijn gescheiden. ik wou zelf geen contact meer met mijn vader (nu al 10 jaar, met zeer goede redenen). maar vanwege alimentatie gezeik wordt ik nu zo ongeveer gedwongen tot contact.
ja, kan. maar dat is ook contactquote:op maandag 21 november 2005 19:16 schreef nixxx het volgende:
kan dat niet allemaal via advocaten gf?
schijnt veel voor te komen.quote:
niet persoonlijk iig, dat lijkt me helemaal erg in die situatie..quote:
dat is correct, je zou het ook gewoon titelloos kunnen noemen.quote:op maandag 21 november 2005 19:25 schreef nixxx het volgende:
[..]
niet persoonlijk iig, dat lijkt me helemaal erg in die situatie..![]()
weet iemand wat de titel is van het eerste album van spinvis..? is dat niet gewoon "spinvis"? frontpage prijsvragen zijn okeej
moet jij hem ook nog even invullenquote:op maandag 21 november 2005 19:29 schreef twisted_fok het volgende:
[..]
dat is correct, je zou het ook gewoon titelloos kunnen noemen.
heiden! dat je dat niet weet?quote:op maandag 21 november 2005 19:25 schreef nixxx het volgende:
[..]
weet iemand wat de titel is van het eerste album van spinvis..? is dat niet gewoon "spinvis"? frontpage prijsvragen zijn okeej
hartstikke heiden, ik heb die cd niet eens.. zelfs niet gedownloadquote:op maandag 21 november 2005 19:37 schreef qyroz het volgende:
heiden! dat je dat niet weet?
nee, ik had haar geattendeerd op een plek waar je dagen van gras, dagen van stro al kan luisteren. ik heb spinvis dit jaar trouwens 3x live gezien, ga hem nog 2x zien dit jaar en volgend jaar 3x.quote:op maandag 21 november 2005 19:38 schreef nixxx het volgende:
[..]
hartstikke heiden, ik heb die cd niet eens.. zelfs niet gedownloadmaar jij had twistje ook al gealarmeerd op die prijsvraag
ik was druk bezig met de nieuwe spinvis-cd luisteren.quote:op maandag 21 november 2005 19:38 schreef mokster het volgende:
ik vroeg me al af wie er eerder zou reageren op het woord "spinvis": twist of q...
q: je hebt verloren!
nog wijzer?quote:op maandag 21 november 2005 18:51 schreef thunderchild het volgende:
s'avonds mensen ??
al wat wijzer geworden ??![]()
heldquote:op maandag 21 november 2005 19:43 schreef nixxx het volgende:
mij doe je meer plezier met opeth..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |