dan moet ik zeker naar us/[m s&g] deel xxx ?quote:op maandag 21 november 2005 14:00 schreef milagro het volgende:
nee![]()
ik gun je het niet!
dat moet je verdienen, en met hier posten gaat je dat niet lukken![]()
als hij het daarentegen al verdiend heeft, heeft hij jouw lichtpuntje niet meer nodig. hopeloze paradoxquote:op maandag 21 november 2005 14:00 schreef milagro het volgende:
[..]
denk je om je bloeddruk twistje?quote:op maandag 21 november 2005 14:02 schreef twisted_fok het volgende:
godshoerentiefustering
gastdocenten regelen voor seminars is echt klerewerk
daar kom ik nooitquote:op maandag 21 november 2005 14:03 schreef nixxx het volgende:
[..]
dan moet ik zeker naar us/[m s&g] deel xxx ?
goh... nou... de spanning wordt me bijna teveelquote:op maandag 21 november 2005 14:00 schreef milagro het volgende:
[..]
nee![]()
ik gun je het niet!
kan ook wel op dequote:op maandag 21 november 2005 14:04 schreef milagro het volgende:
daar kom ik nooit![]()
ik val op mannen namelijk
nou, dan moet ze maar wat meer moeite voor me doenquote:op maandag 21 november 2005 14:06 schreef mokster het volgende:
@litpho: chris werkt op een hele andere afdeling![]()
auwiequote:op maandag 21 november 2005 14:04 schreef milagro het volgende:
[..]
daar kom ik nooit![]()
ik val op mannen namelijk
jij bent een vrouw, die reageren altijd lafquote:op maandag 21 november 2005 14:06 schreef mokster het volgende:
[..]
goh... nou... de spanning wordt me bijna teveel![]()
@litpho: chris werkt op een hele andere afdeling![]()
ja doen! lachen!quote:op maandag 21 november 2005 14:06 schreef nixxx het volgende:
[..]
kan ook wel op dekomen in den haag
eigenlijk durf ik niet...quote:op maandag 21 november 2005 14:09 schreef milagro het volgende:
ja doen! lachen!
de vraag is natuurlijk of het voor (ons) de rest net zo spannend is/was als voor diegene die het daadwerkelijk (aan den lijve..?) beleefd heeft..quote:op maandag 21 november 2005 14:06 schreef mokster het volgende:
goh... nou... de spanning wordt me bijna teveel![]()
quote:op maandag 21 november 2005 14:11 schreef nixxx het volgende:
[..]
eigenlijk durf ik niet...sinds je fokradio optreden vind ik je eng
laf? jij bent degene die haar spannende weekend-verhaal niet gaat posten maar wel vertelt dat ze een spannend weekend-verhaal heeft...quote:op maandag 21 november 2005 14:08 schreef milagro het volgende:
[..]
jij bent een vrouw, die reageren altijd laf
zolang de anderen niet uitwijden over hun saaie dan wel hectische weekenden zie ik geen enkele reden toe dat zelf wel te doenquote:op maandag 21 november 2005 14:12 schreef mokster het volgende:
[..]
laf? jij bent degene die haar spannende weekend-verhaal niet gaat posten maar wel vertelt dat ze een spannend weekend-verhaal heeft...![]()
tsja.. spannende dingen moet je eigenijk zelf meemaken ja..quote:op maandag 21 november 2005 14:11 schreef _cara_ het volgende:
de vraag is natuurlijk of het voor (ons) de rest net zo spannend is/was als voor diegene die het daadwerkelijk (aan den lijve..?) beleefd heeft..![]()
vrouwenquote:op maandag 21 november 2005 14:14 schreef milagro het volgende:
[..]
zolang de anderen niet uitwijden over hun saaie dan wel hectische weekenden zie ik geen enkele reden toe dat zelf wel te doen
vrouwen
wat valt er uit te wijden over een saai weekend?quote:op maandag 21 november 2005 14:14 schreef milagro het volgende:
[..]
zolang de anderen niet uitwijden over hun saaie dan wel hectische weekenden zie ik geen enkele reden toe dat zelf wel te doen
vrouwen
of over een hectisch?quote:op maandag 21 november 2005 14:17 schreef alicey het volgende:
[..]
wat valt er uit te wijden over een saai weekend?
ook saaiheid kent zijn detailsquote:op maandag 21 november 2005 14:17 schreef alicey het volgende:
[..]
wat valt er uit te wijden over een saai weekend?
oh gaan ze zo beginnen?quote:
werken op open dag van m'n opleiding, 's middags ziek geworden, rest van het weekend in m'n bed gelegen.quote:op maandag 21 november 2005 14:14 schreef milagro het volgende:
[..]
vrouwen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |