omdat ik een hoop wijsheden heb zien langskomen . . .quote:op maandag 21 november 2005 18:52 schreef nixxx het volgende:
wijs... waarom?
quote:op maandag 21 november 2005 18:59 schreef gf het volgende:
af en toe is het leven best wel kut.
al draagt een aap een gouden ring....quote:op maandag 21 november 2005 18:54 schreef qyroz het volgende:
[..]
export! ik woon tegenwoordig in de provincie utrecht hoor.
hier??? jonge... jij hebt professionele hulp nodig, je hebt wanenquote:op maandag 21 november 2005 18:56 schreef thunderchild het volgende:
[..]
omdat ik een hoop wijsheden heb zien langskomen . . .
hey... nog een boer!!quote:op maandag 21 november 2005 17:37 schreef godlike02 het volgende:
burrrrrrp!
kort danquote:
ah zoiets ken ik wel jaquote:op maandag 21 november 2005 19:12 schreef gf het volgende:
[..]
kort dan
m'n ouders zijn gescheiden. ik wou zelf geen contact meer met mijn vader (nu al 10 jaar, met zeer goede redenen). maar vanwege alimentatie gezeik wordt ik nu zo ongeveer gedwongen tot contact.
ja, kan. maar dat is ook contactquote:op maandag 21 november 2005 19:16 schreef nixxx het volgende:
kan dat niet allemaal via advocaten gf?
schijnt veel voor te komen.quote:
niet persoonlijk iig, dat lijkt me helemaal erg in die situatie..quote:
dat is correct, je zou het ook gewoon titelloos kunnen noemen.quote:op maandag 21 november 2005 19:25 schreef nixxx het volgende:
[..]
niet persoonlijk iig, dat lijkt me helemaal erg in die situatie..![]()
weet iemand wat de titel is van het eerste album van spinvis..? is dat niet gewoon "spinvis"? frontpage prijsvragen zijn okeej
moet jij hem ook nog even invullenquote:op maandag 21 november 2005 19:29 schreef twisted_fok het volgende:
[..]
dat is correct, je zou het ook gewoon titelloos kunnen noemen.
heiden! dat je dat niet weet?quote:op maandag 21 november 2005 19:25 schreef nixxx het volgende:
[..]
weet iemand wat de titel is van het eerste album van spinvis..? is dat niet gewoon "spinvis"? frontpage prijsvragen zijn okeej
hartstikke heiden, ik heb die cd niet eens.. zelfs niet gedownloadquote:op maandag 21 november 2005 19:37 schreef qyroz het volgende:
heiden! dat je dat niet weet?
nee, ik had haar geattendeerd op een plek waar je dagen van gras, dagen van stro al kan luisteren. ik heb spinvis dit jaar trouwens 3x live gezien, ga hem nog 2x zien dit jaar en volgend jaar 3x.quote:op maandag 21 november 2005 19:38 schreef nixxx het volgende:
[..]
hartstikke heiden, ik heb die cd niet eens.. zelfs niet gedownloadmaar jij had twistje ook al gealarmeerd op die prijsvraag
ik was druk bezig met de nieuwe spinvis-cd luisteren.quote:op maandag 21 november 2005 19:38 schreef mokster het volgende:
ik vroeg me al af wie er eerder zou reageren op het woord "spinvis": twist of q...
q: je hebt verloren!
nog wijzer?quote:op maandag 21 november 2005 18:51 schreef thunderchild het volgende:
s'avonds mensen ??
al wat wijzer geworden ??![]()
heldquote:op maandag 21 november 2005 19:43 schreef nixxx het volgende:
mij doe je meer plezier met opeth..
da's mooi tijdverdrijf!!quote:op maandag 21 november 2005 19:42 schreef qyroz het volgende:
[..]
ik was druk bezig met de nieuwe spinvis-cd luisteren.![]()
heb je nog nagedacht over je zonden?quote:
dat is helegaar geen zonde.. das goed bezig zijnquote:op maandag 21 november 2005 19:48 schreef plato1980 het volgende:
[..]
heb je nog nagedacht over je zonden?![]()
ja, ik ben tot de conclusie gekomen dat ik een biertje voor je koop en dat we er verder niet meer over praten. het leven is te mooi om zulke dingen af te slaanquote:op maandag 21 november 2005 19:48 schreef plato1980 het volgende:
[..]
heb je nog nagedacht over je zonden?![]()
thanksquote:op maandag 21 november 2005 19:52 schreef breaktothedance het volgende:
sterkte met de situatie gf!
aangezien ik corrupt ben ga ik daarmee akkoord.quote:op maandag 21 november 2005 19:52 schreef anthraxx het volgende:
[..]
ja, ik ben tot de conclusie gekomen dat ik een biertje voor je koop en dat we er verder niet meer over praten. het leven is te mooi om zulke dingen af te slaan
fear factory... of gorefest... of joe satrianiquote:op maandag 21 november 2005 19:43 schreef nixxx het volgende:
mij doe je meer plezier met opeth.. of metallica.. of saxon
en, plato, al single af?quote:op maandag 21 november 2005 19:55 schreef plato1980 het volgende:
[..]
aangezien ik corrupt ben ga ik daarmee akkoord.![]()
kei-leuk manquote:
kijk, nog een medestandsterquote:
ik heb er nog nooit naar geluisterd dus ik heb er geen mening over.quote:op maandag 21 november 2005 20:00 schreef godlike02 het volgende:
[..]
plato
mag ik je mening hebben over fok radio?
ik werp mezelf liever voor de trein dan daar naar te moeten luisteren.quote:op maandag 21 november 2005 20:00 schreef godlike02 het volgende:
[..]
plato
quote:op maandag 21 november 2005 20:04 schreef anthraxx het volgende:
[..]
ik werp mezelf liever voor de trein dan daar naar te moeten luisteren.
get a lifequote:op maandag 21 november 2005 20:06 schreef nixxx het volgende:
maar...maar.. yvonnes roddelrubriek.. de week van cynixnikkyblinky
met de stelling
was jij soms de date van anthraxx?quote:
nee johquote:
wie? wat?quote:op maandag 21 november 2005 20:06 schreef nixxx het volgende:
maar...maar.. yvonnes roddelrubriek.. de week van cynixnikkyblinky
met de stelling
voor winamp www.actionradio.nl/listen.plsquote:
ik denk dat ik voor deze ene keer maar op jouw oordeel vertrouw dan...quote:op maandag 21 november 2005 20:10 schreef godlike02 het volgende:
[..]
vraag het nou gewoon niet![]()
truste me! je wil het niet weten
gewoon 1 keertje proberen mokkiequote:op maandag 21 november 2005 20:14 schreef mokster het volgende:
[..]
ik denk dat ik voor deze ene keer maar op jouw oordeel vertrouw dan...
rrrr... scary
ik denk dat ik voor nu maar even wat ben&jerry's ijs probeer ipv fok-radio...quote:
ah, het album bij het boekquote:op maandag 21 november 2005 19:41 schreef qyroz het volgende:
[..]
nee, ik had haar geattendeerd op een plek waar je dagen van gras, dagen van stro al kan luisteren.
dat kan tegelijkquote:op maandag 21 november 2005 20:20 schreef mokster het volgende:
[..]
ik denk dat ik voor nu maar even wat ben&jerry's ijs probeer ipv fok-radio...
heb het idee dat me dat beter gaat bevallen
maar het is zo.... gezelligquote:op maandag 21 november 2005 20:25 schreef godlike02 het volgende:
vergeleken met fok radio is zelfs edwin evers goed![]()
vrouwen en ijs...quote:op maandag 21 november 2005 20:31 schreef mokster het volgende:
nee, voor ben&jerry's moet ik altijd even goed de tijd nemen. opperste concentratie enzo
welterustenquote:op maandag 21 november 2005 20:34 schreef melismay het volgende:
wat een kutdag vandaag zegik ga maar eens mijn bed in
![]()
nu al?quote:op maandag 21 november 2005 20:34 schreef melismay het volgende:
wat een kutdag vandaag zegik ga maar eens mijn bed in
die heb ik al vaak genoeg gezien, dus die kijk ik niet vanavond...quote:op maandag 21 november 2005 20:36 schreef thunderchild het volgende:
[..]
welterusten
have fun with potter . . .![]()
een kut kwaliteit gekeken?quote:op maandag 21 november 2005 20:38 schreef melismay het volgende:
[..]
die heb ik al vaak genoeg gezien, dus die kijk ik niet vanavond...
nu echt weg.. doeg
onder andere ja...quote:op maandag 21 november 2005 20:33 schreef nixxx het volgende:
[..]
vrouwen en ijs...iets met chocola zeker
bedankt..nu wil ik iets van chocola...quote:
fokradio is alleen leuk als ik op bezoek ben.quote:op maandag 21 november 2005 20:00 schreef godlike02 het volgende:
[..]
plato
chocola is een goed idee.quote:op maandag 21 november 2005 21:44 schreef nixxx het volgende:
ik bewaar mijn chocola tot morgen.. nu nog een paar kruidnootjes
* nixxx strooit met kruidnootjes
ga je voor de chocolate funch of zo? die met chocola, caramel en noten?quote:
das volgens mij van voor piet zijn tijdquote:op maandag 21 november 2005 21:58 schreef nixxx het volgende:
meet president de klerk van de rsa
caramel plakt altijd zo..quote:op maandag 21 november 2005 22:36 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
ga je voor de chocolate funch of zo? die met chocola, caramel en noten?![]()
quote:op maandag 21 november 2005 22:43 schreef _cara_ het volgende:
ik wil sint!!![]()
en géén piet met roe en zak..
nee! op baarden maar dan anders..quote:op maandag 21 november 2005 22:45 schreef frezer het volgende:
[..], je valt wel op oudere mannen?
zolang gf hier rond loopt vrees ik het ergste voor je,
nee... das heel normaal.. is het geen mogelijkheid om met hem mee te gaan en je verjaardag vieren hier in nl wat uit te stellen? even een heftig privefeestje bouwen in engelandquote:op maandag 21 november 2005 22:43 schreef devilsanddust het volgende:
is het heel raar om je kut te voelen omdat je vriendje misschien voor familie naar de uk moet in het weekend dat je je verjaardag viert, waar je veel waarde aan hecht...?
neequote:op maandag 21 november 2005 22:43 schreef devilsanddust het volgende:
is het heel raar om je kut te voelen omdat je vriendje misschien voor familie naar de uk moet in het weekend dat je je verjaardag viert, waar je veel waarde aan hecht...?
je kan het jammer vinden, maar het is zeker geen drama's waard lijkt me.quote:op maandag 21 november 2005 22:43 schreef devilsanddust het volgende:
in het geval van oudere mannen heb je een probleemquote:
ik had het niet beter kunnen zeggen..quote:op maandag 21 november 2005 22:47 schreef frezer het volgende:
je kan het jammer vinden, maar het is zeker geen drama's waard lijkt me.
dat soort dingen zul je nog wel vaker treffen.
niet echt nee... m'n hele familie gaat komen dan en hij gaat er naartoe voor z'n vrij zieke opa, waar een feestje voor mij dus ook niet echt in pastquote:op maandag 21 november 2005 22:46 schreef nixxx het volgende:
[..]
nee... das heel normaal.. is het geen mogelijkheid om met hem mee te gaan en je verjaardag vieren hier in nl wat uit te stellen? even een heftig privefeestje bouwen in engeland?
quote:op maandag 21 november 2005 22:49 schreef devilsanddust het volgende:
niet echt nee... m'n hele familie gaat komen dan en hij gaat er naartoe voor z'n vrij zieke opa, waar een feestje voor mij dus ook niet echt in past.
de dag van m'n verjaardag zelf vieren we wel samen, maar ik vind die zondag ervoor met m'n familie en voor het eerst met m'n kleine nichtje altijd zo fijn.
in elk geval een goede/gegronde reden. volgend jaar ben je weer jarig joh,quote:op maandag 21 november 2005 22:49 schreef devilsanddust het volgende:
[..]
niet echt nee... m'n hele familie gaat komen dan en hij gaat er naartoe voor z'n vrij zieke opa, waar een feestje voor mij dus ook niet echt in past.
de dag van m'n verjaardag zelf vieren we wel samen, maar ik vind die zondag ervoor met m'n familie en voor het eerst met m'n kleine nichtje altijd zo fijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |