goed voor je sociale contacten phenoquote:
donderdag jarig: aikido en drinken in het cafequote:op maandag 21 november 2005 13:28 schreef #ANONIEM het volgende:
heeft niemand hier iets beleefd ofzo?
hoe was jullie weekend?
rukma! ik hier?quote:op maandag 21 november 2005 13:31 schreef milagro het volgende:
zo, stelletje rukkers, alles kits?
wat is daar mis mee dan?quote:op maandag 21 november 2005 13:33 schreef alicey het volgende:
ik heb een ongelofelijk saai weekend gehad.
quote:
en ik heb een ongelofelijk hectisch weekend gehad...quote:op maandag 21 november 2005 13:33 schreef alicey het volgende:
ik heb een ongelofelijk saai weekend gehad.
en ik heb een ongelofelijk spannend weekend gehad......quote:op maandag 21 november 2005 13:36 schreef _cara_ het volgende:
[..]
en ik heb een ongelofelijk hectisch weekend gehad...
quote:op maandag 21 november 2005 13:35 schreef milagro het volgende:
[..]
ja ik begrijp het ook niet!
ik word altijd zo depri van dit topic![]()
vertel dan!quote:op maandag 21 november 2005 13:38 schreef milagro het volgende:
[..]
en ik heb een ongelofelijk spannend weekend gehad......
als ik zo eens om me heen kijk hier, is het ws té spannendquote:
ze kennen me hier al een beetjequote:op maandag 21 november 2005 13:22 schreef litpho het volgende:
[..]
ik krijg in combinatie met je avatar direct een bondagelumley voor ogen. of dat een goed idee is wil ik vanaf zijn, maar op je werk is het dat in ieder geval niet.
vergelijk maar.. het spannendste wat ik gedaan heb dit weekend is of wandelen met mijn ouders, of een verjaardag.. ik denk dat jouw weekend spannender wasquote:op maandag 21 november 2005 13:47 schreef milagro het volgende:
[..]
als ik zo eens om me heen kijk hier, is het ws té spannend
laat het dan maar zittenquote:op maandag 21 november 2005 13:47 schreef milagro het volgende:
[..]
als ik zo eens om me heen kijk hier, is het ws té spannend
ik weet het wel zeker!quote:op maandag 21 november 2005 13:48 schreef nixxx het volgende:
[..]
vergelijk maar.. het spannendste wat ik gedaan heb dit weekend is of wandelen met mijn ouders, of een verjaardag.. ik denk dat jouw weekend spannender was
vertel vertel! gun mij ook een lichtpuntje in mijn grijze bestaanquote:op maandag 21 november 2005 13:56 schreef milagro het volgende:
[..]
ik weet het wel zeker!
ik ben sowieso al spannend van mezelf
dan moet ik maar details bij christine gaan polsen buiten kantoorurenquote:op maandag 21 november 2005 13:48 schreef mokster het volgende:
[..]
tijdens kantooruren doet iedereen gelukkig altijd of er niets gebeurd is![]()
neequote:op maandag 21 november 2005 13:59 schreef nixxx het volgende:
[..]
vertel vertel! gun mij ook een lichtpuntje in mijn grijze bestaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |