da's mooi tijdverdrijf!!quote:op maandag 21 november 2005 19:42 schreef qyroz het volgende:
[..]
ik was druk bezig met de nieuwe spinvis-cd luisteren.![]()
heb je nog nagedacht over je zonden?quote:
dat is helegaar geen zonde.. das goed bezig zijnquote:op maandag 21 november 2005 19:48 schreef plato1980 het volgende:
[..]
heb je nog nagedacht over je zonden?![]()
ja, ik ben tot de conclusie gekomen dat ik een biertje voor je koop en dat we er verder niet meer over praten. het leven is te mooi om zulke dingen af te slaanquote:op maandag 21 november 2005 19:48 schreef plato1980 het volgende:
[..]
heb je nog nagedacht over je zonden?![]()
thanksquote:op maandag 21 november 2005 19:52 schreef breaktothedance het volgende:
sterkte met de situatie gf!
aangezien ik corrupt ben ga ik daarmee akkoord.quote:op maandag 21 november 2005 19:52 schreef anthraxx het volgende:
[..]
ja, ik ben tot de conclusie gekomen dat ik een biertje voor je koop en dat we er verder niet meer over praten. het leven is te mooi om zulke dingen af te slaan
fear factory... of gorefest... of joe satrianiquote:op maandag 21 november 2005 19:43 schreef nixxx het volgende:
mij doe je meer plezier met opeth.. of metallica.. of saxon
en, plato, al single af?quote:op maandag 21 november 2005 19:55 schreef plato1980 het volgende:
[..]
aangezien ik corrupt ben ga ik daarmee akkoord.![]()
kei-leuk manquote:
kijk, nog een medestandsterquote:
ik heb er nog nooit naar geluisterd dus ik heb er geen mening over.quote:op maandag 21 november 2005 20:00 schreef godlike02 het volgende:
[..]
plato
mag ik je mening hebben over fok radio?
ik werp mezelf liever voor de trein dan daar naar te moeten luisteren.quote:op maandag 21 november 2005 20:00 schreef godlike02 het volgende:
[..]
plato
mag ik je mening hebben over fok radio?
quote:op maandag 21 november 2005 20:04 schreef anthraxx het volgende:
[..]
ik werp mezelf liever voor de trein dan daar naar te moeten luisteren.
get a lifequote:op maandag 21 november 2005 20:06 schreef nixxx het volgende:
maar...maar.. yvonnes roddelrubriek.. de week van cynixnikkyblinky
met de stelling
was jij soms de date van anthraxx?quote:
nee johquote:
wie? wat?quote:op maandag 21 november 2005 20:06 schreef nixxx het volgende:
maar...maar.. yvonnes roddelrubriek.. de week van cynixnikkyblinky
met de stelling
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |