Welk huisquote:Op maandag 21 november 2005 18:41 schreef Jappie het volgende:
hmmm....1 uur en 10 minuten over gedaan...niet slecht al zeg ik het zelf
Is er nog wat leuks in het huis gebeurd eik ?![]()
Doe niet zo negatiefquote:Op maandag 21 november 2005 18:44 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb er eigenlijk weinig zin in om negatief te gaan stemmen met ongelooflijke onzinredenaties...
quote:Op maandag 21 november 2005 14:54 schreef style het volgende:
Motivatie:
Eigenlijk had ik Kleintje de minpunten willen geven. Je foto aktie en je gebrek aan incasseringsvermogen maken bijna dat ik mij als vrouw schaam voor mijn vrouw zijn.
Maar het is nu even tactischer om op Jappie te stemmen.
De nieuwe stand is dan:
Je kunt toch blijven stemmen zoals je het eerder deed? Gewoon kijken naar dingen die je opvallen gedurende de dag of de week?quote:Op maandag 21 november 2005 18:44 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb er eigenlijk weinig zin in om negatief te gaan stemmen met ongelooflijke onzinredenaties...
Ja, ik voel nu eindelijk ook wat de bewoners moeten doormakenquote:Op maandag 21 november 2005 18:47 schreef APK het volgende:
Je kunt toch blijven stemmen zoals je het eerder deed? Gewoon kijken naar dingen die je opvallen gedurende de dag of de week?
Nomineren is nou eenmaal lastig, dat zie je bij de BB-bewoners ook, toch
Dan word ik je grootste fanquote:Op maandag 21 november 2005 18:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, ik voel nu eindelijk ook wat de bewoners moeten doormaken
Dan ga ik wel letten op mensen die het dekseltje niet op de boter doen en zo.
Tsskkk...zie hier voor u staat een uberswans.....het moet toch niet zo moeilijk zijn om daar een bijpassende motivatie voor te verzinnenquote:Op maandag 21 november 2005 18:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, ik voel nu eindelijk ook wat de bewoners moeten doormaken
Dan ga ik wel letten op mensen die het dekseltje niet op de boter doen en zo.
Moet je wel eerst bij de laatste 12 zien te komenquote:Op maandag 21 november 2005 18:50 schreef Jappie het volgende:
Tsskkk...zie hier voor u staat een uberswans.....het moet toch niet zo moeilijk zijn om daar een bijpassende motivatie voor te verzinnen
Had je vandaag al gestemd ?quote:Op maandag 21 november 2005 18:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Moet je wel eerst bij de laatste 12 zien te komen
APK, je bent een schat dat je dat voor mij wilt doenquote:
Lovebear wil mij zien zweten.....wat dacht je van een open haardje, drankje en leuk dametje.. sex voor de open haard.... dan mag jij het berevel zijn waarover we rollebollen...Sla ik drie vliegen in één klap en voldoen ik aan je verwachtingen:quote:Op maandag 21 november 2005 18:11 schreef lovebear het volgende:
STEMBILJET
Motivatie:
De min gaat naar Maurisico af en toe een jongen met veel blablabla stoere praat.
wil die jongen nu wel een zien zweten.![]()
Maak je naam eens waar en neem wat risicos
Lul niet zo veel...stem jij liever vast ff als eerste vandaagquote:Op maandag 21 november 2005 19:01 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Lovebear wil mij zien zweten.....wat dacht je van een open haardje, drankje en leuk dametje.. sex voor de open haard.... dan mag jij het berevel zijn waarover we rollebollen...Sla ik drie vliegen in één klap en voldoen ik aan je verwachtingen:
1. blablabla stoere praat.
2. wil die jongen nu wel een zien zweten [ dat moet wel lukken op jou als berevel]
3. neem wat risicos [ sex op een levende berin is natuurlijk niet zonder risico's]![]()
quote:Op maandag 21 november 2005 19:01 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Lovebear wil mij zien zweten.....wat dacht je van een open haardje, drankje en leuk dametje.. sex voor de open haard.... dan mag jij het berevel zijn waarover we rollebollen...Sla ik drie vliegen in één klap en voldoen ik aan je verwachtingen:
1. blablabla stoere praat.
2. wil die jongen nu wel een zien zweten [ dat moet wel lukken op jou als berevel]
3. neem wat risicos [ sex op een levende berin is natuurlijk niet zonder risico's]![]()
Hé Jappie ouwehoerquote:Op maandag 21 november 2005 19:04 schreef Jappie het volgende:
[..]
Lul niet zo veel...stem jij liever vast ff als eerste vandaag
nee voor de poes hebben we wat anders...quote:Op maandag 21 november 2005 19:08 schreef lovebear het volgende:
[..]
![]()
Ok moet toegeven hij is goed.
Maar deze beer is niet voor de poes![]()
ach, na vanavond kun je je pijlen altijd nog op mij richtenquote:Op maandag 21 november 2005 18:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Moet je wel eerst bij de laatste 12 zien te komen
Waarom stem je niet op mauriscio? die is pas echt slecht!quote:Op maandag 21 november 2005 19:12 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Hé Jappie ouwehoer![]()
huh? Heeft er vandaag nog niemand gestemd?
Dan stem ik bij deze op Kleintje. Die loopt kontstant op me te zeveren...worjeniegoedvan....![]()
De nieuwe stand is dan:
Kribbet: 86
Maurisico: 86
Jappie: 86
Kleintje: 76
zijn stemmen zijn ongeldig en ik zou -2 op zijn saldo doen!quote:Op maandag 21 november 2005 19:20 schreef cuall het volgende:
[..]
Maurisico wil je je stem uit brengen op het stembiljet dit om problemen te voorkomen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |