Je laat je deurtje op een kier staan, een heel klein kiertje, maar toch! Je had 'm ook keihard in mijn gezicht dicht kunnen slaan...quote:
huh... nee, ik zie dus echt nergens een pb.quote:Op maandag 21 november 2005 17:05 schreef style het volgende:
Kleintje je hebt een PB, je weet vast wel waar
Op dat andere forum, waar de mutsen zitten.quote:Op maandag 21 november 2005 17:12 schreef Kleintje het volgende:
[..]
huh... nee, ik zie dus echt nergens een pb.
Vertel eens waar....
Doe maar bokt dan.quote:Op maandag 21 november 2005 17:37 schreef Kleintje het volgende:
andere forum met mutsen...
VERTEL... ik zit op zoveel forums.
Dus... welk mutsenforum...
bokt? baggerforum?
En gij leest dan kennelijk de posts niet.... en dat wil dan zieltjes winnen...quote:Op maandag 21 november 2005 17:46 schreef Kleintje het volgende:
gij praat in raadselen....
Maar... dat boeit niet, het is toch nietszeggend![]()
Ben je belazerd!! Over mijn lijk!!quote:Op maandag 21 november 2005 17:54 schreef versabommie het volgende:
Over spuigaten en hetzes…
Dus het loopt volgens de 1 uit de klauwen en volgens de ander is het allemaal overtrokken. Tja er is voor beiden wel wat te zeggen, maar laat voorop staan dat het allemaal APK zijn schuld is. Elke keer roepen dat de finale kei- en keihard gaat worden is natuurlijk zoeken naar harde confrontaties, de messen zijn immers al weken geslepen.
Ik persoonlijk wilde graag kleintje eens de oren wassen op een ludieke manier, helaas liep dat uit op een totale bashpartij die zijn weerga tot nu toe niet kende op dit spel. Laat ik voorop stellen, Kleintje is heel niet zo’n antichrist als ik wel poogde te doen geloven. Het is een kleine veelpratende vrolijke springinhetveld die met een gespeeld bitcherig karakter toch voor ieder een fijn woord over heeft en elke dag weer een vrolijke sfeer in het forum brengt. Ik besefte me terdege niet dat er ook mensen zijn die waarde hechten aan mijn soms te scherpe toetsenbord. Echter Deze lieve meid met grote mond was nu de dupe van een hetze die nooit begonnen zou mogen worden. Beste mensen, laat u niet in de war brengen door ondergetekende zijn poging tot slechte humor en kijk wat echt telt. Een lieve kleine vrolijke meid dreigt kapot te gaan, gebukt onder servivalterreur.
Laat dit stoppen en laten we gewoon het goede pad kiezen. Laten we deze lieve meid in de armen sluiten en ons richten op het echte kwaad.
Mauriscio, hoe typisch gebruikt het werktuig der duivel, geld, drank geen middel is hem te veel om zo ons te overtuigen het kwade pad te kiezen. Mauriscio….dat is 1 van zijn namen, waar hij in andere kringen ook bekend staat als “zoon van Satan”, “beelzebub jr.” en natuurlijk “kleintje lucifer”.
Ik wil bij deze uitdrukkelijk het verzoek in dienen bij de wedstrijdleiding om de stemming op de bank opnieuw te beginnen, opdat we buiten de ongein van ondergetekende onze acties kunnen doen die te rechtvaardigen zijn tegenover onze schepper.
Mauriscio betekend het einde der tijden, laten we hem allen onze afkeer duidelijk maken en belonen met de minpunten.
Ik neem aan dat we van de altijd rechtvaardige spelleiding opnieuw in staat worden gesteld om 48 uur lang dit onrecht recht te zetten.
In dat geval hoop ik op het gezonde verstand van de resterende kiezers. Mauriscio is el diablo!quote:Op maandag 21 november 2005 18:00 schreef APK het volgende:
Bekijk het maar Bommel, er wordt nauwelijks gestemd en het duurt allemaal al veel te lang.![]()
Waar zijn alle stemmers gebleven? Interesse in het spel verloren omdat ze niet in de finale zitten
Dan hebben we (hopelijkquote:Op maandag 21 november 2005 18:28 schreef Gert het volgende:
Wordt er na twaalven en weer op de oude manier gestemd? Dus: op drie mensen stemmen waarvan (minstens) eentje minpunten moet krijgen? (O Leider?)
Je bent het nomineren vergeten, dat doen ze ook in het huis.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |