abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 21 november 2005 @ 17:12:00 #176
130054 demins
We weten niks
pi_32456520
quote:
Op maandag 21 november 2005 17:04 schreef ChantalC het volgende:

[..]

Explain?
Je laat je deurtje op een kier staan, een heel klein kiertje, maar toch! Je had 'm ook keihard in mijn gezicht dicht kunnen slaan...
Kwartjes vallen soms jaren later!
pi_32456537
quote:
Op maandag 21 november 2005 17:05 schreef style het volgende:
Kleintje je hebt een PB, je weet vast wel waar
huh... nee, ik zie dus echt nergens een pb.
Vertel eens waar....
  maandag 21 november 2005 @ 17:35:08 #178
46117 style
Voorheen Blueheeler
pi_32457115
quote:
Op maandag 21 november 2005 17:12 schreef Kleintje het volgende:

[..]

huh... nee, ik zie dus echt nergens een pb.
Vertel eens waar....
Op dat andere forum, waar de mutsen zitten.
You can't scare me, I live with an Australian Cattledog!
pi_32457165
andere forum met mutsen...
VERTEL... ik zit op zoveel forums.
Dus... welk mutsenforum...
bokt? baggerforum?
  maandag 21 november 2005 @ 17:38:14 #180
46117 style
Voorheen Blueheeler
pi_32457185
quote:
Op maandag 21 november 2005 17:37 schreef Kleintje het volgende:
andere forum met mutsen...
VERTEL... ik zit op zoveel forums.
Dus... welk mutsenforum...
bokt? baggerforum?
Doe maar bokt dan.
You can't scare me, I live with an Australian Cattledog!
pi_32457269
Oke, heb daar al een tijd neit gepost... ik zal er eens inloggen...
  maandag 21 november 2005 @ 17:45:47 #182
306 Maurisico
niet bij te benen!
pi_32457372
Hé Kleintje Billemans...wat lees ik nou? Maurisico zegt je niks... maar ondertussen wel mijn verkiezingenaanplakbiljetconcept kopiëren!! En dan nog durven te zeggen dat ik er niets aan doe om in de finale te komen... Ik zag je op zaterdagavond wel van mijn tomatensoep slurpen, dat geld heb je volgens mijn campagneleider ook gewoon aangepakt.. en die fust gratis bier... ook daar staat bij jouw naam een kruisje... wel de lusten niet de lasten...
Voor al uw nieuwe en ouwe nieuws
pi_32457399
gij praat in raadselen....
Maar... dat boeit niet, het is toch nietszeggend
  maandag 21 november 2005 @ 17:48:48 #184
306 Maurisico
niet bij te benen!
pi_32457445
quote:
Op maandag 21 november 2005 17:46 schreef Kleintje het volgende:
gij praat in raadselen....
Maar... dat boeit niet, het is toch nietszeggend
En gij leest dan kennelijk de posts niet.... en dat wil dan zieltjes winnen...
Voor al uw nieuwe en ouwe nieuws
pi_32457550
blabla... dat was het. Ik zuip geen bier, ik hou niet van tomatensoep... dus je zal een andere tuinlaaf op bezoek hebben gehad!
  maandag 21 november 2005 @ 17:54:04 #186
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_32457569
Over spuigaten en hetzes…

Dus het loopt volgens de 1 uit de klauwen en volgens de ander is het allemaal overtrokken. Tja er is voor beiden wel wat te zeggen, maar laat voorop staan dat het allemaal APK zijn schuld is. Elke keer roepen dat de finale kei- en keihard gaat worden is natuurlijk zoeken naar harde confrontaties, de messen zijn immers al weken geslepen.
Ik persoonlijk wilde graag kleintje eens de oren wassen op een ludieke manier, helaas liep dat uit op een totale bashpartij die zijn weerga tot nu toe niet kende op dit spel. Laat ik voorop stellen, Kleintje is heel niet zo’n antichrist als ik wel poogde te doen geloven. Het is een kleine veelpratende vrolijke springinhetveld die met een gespeeld bitcherig karakter toch voor ieder een fijn woord over heeft en elke dag weer een vrolijke sfeer in het forum brengt. Ik besefte me terdege niet dat er ook mensen zijn die waarde hechten aan mijn soms te scherpe toetsenbord. Echter Deze lieve meid met grote mond was nu de dupe van een hetze die nooit begonnen zou mogen worden. Beste mensen, laat u niet in de war brengen door ondergetekende zijn poging tot slechte humor en kijk wat echt telt. Een lieve kleine vrolijke meid dreigt kapot te gaan, gebukt onder servivalterreur.
Laat dit stoppen en laten we gewoon het goede pad kiezen. Laten we deze lieve meid in de armen sluiten en ons richten op het echte kwaad.
Mauriscio, hoe typisch gebruikt het werktuig der duivel, geld, drank geen middel is hem te veel om zo ons te overtuigen het kwade pad te kiezen. Mauriscio….dat is 1 van zijn namen, waar hij in andere kringen ook bekend staat als “zoon van Satan”, “beelzebub jr.” en natuurlijk “kleintje lucifer”.

Ik wil bij deze uitdrukkelijk het verzoek in dienen bij de wedstrijdleiding om de stemming op de bank opnieuw te beginnen, opdat we buiten de ongein van ondergetekende onze acties kunnen doen die te rechtvaardigen zijn tegenover onze schepper.

Mauriscio betekend het einde der tijden, laten we hem allen onze afkeer duidelijk maken en belonen met de minpunten.
Ik neem aan dat we van de altijd rechtvaardige spelleiding opnieuw in staat worden gesteld om 48 uur lang dit onrecht recht te zetten.
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  maandag 21 november 2005 @ 17:58:11 #187
130054 demins
We weten niks
pi_32457671
quote:
Op maandag 21 november 2005 17:54 schreef versabommie het volgende:
Over spuigaten en hetzes…

Dus het loopt volgens de 1 uit de klauwen en volgens de ander is het allemaal overtrokken. Tja er is voor beiden wel wat te zeggen, maar laat voorop staan dat het allemaal APK zijn schuld is. Elke keer roepen dat de finale kei- en keihard gaat worden is natuurlijk zoeken naar harde confrontaties, de messen zijn immers al weken geslepen.
Ik persoonlijk wilde graag kleintje eens de oren wassen op een ludieke manier, helaas liep dat uit op een totale bashpartij die zijn weerga tot nu toe niet kende op dit spel. Laat ik voorop stellen, Kleintje is heel niet zo’n antichrist als ik wel poogde te doen geloven. Het is een kleine veelpratende vrolijke springinhetveld die met een gespeeld bitcherig karakter toch voor ieder een fijn woord over heeft en elke dag weer een vrolijke sfeer in het forum brengt. Ik besefte me terdege niet dat er ook mensen zijn die waarde hechten aan mijn soms te scherpe toetsenbord. Echter Deze lieve meid met grote mond was nu de dupe van een hetze die nooit begonnen zou mogen worden. Beste mensen, laat u niet in de war brengen door ondergetekende zijn poging tot slechte humor en kijk wat echt telt. Een lieve kleine vrolijke meid dreigt kapot te gaan, gebukt onder servivalterreur.
Laat dit stoppen en laten we gewoon het goede pad kiezen. Laten we deze lieve meid in de armen sluiten en ons richten op het echte kwaad.
Mauriscio, hoe typisch gebruikt het werktuig der duivel, geld, drank geen middel is hem te veel om zo ons te overtuigen het kwade pad te kiezen. Mauriscio….dat is 1 van zijn namen, waar hij in andere kringen ook bekend staat als “zoon van Satan”, “beelzebub jr.” en natuurlijk “kleintje lucifer”.

Ik wil bij deze uitdrukkelijk het verzoek in dienen bij de wedstrijdleiding om de stemming op de bank opnieuw te beginnen, opdat we buiten de ongein van ondergetekende onze acties kunnen doen die te rechtvaardigen zijn tegenover onze schepper.

Mauriscio betekend het einde der tijden, laten we hem allen onze afkeer duidelijk maken en belonen met de minpunten.
Ik neem aan dat we van de altijd rechtvaardige spelleiding opnieuw in staat worden gesteld om 48 uur lang dit onrecht recht te zetten.
Ben je belazerd!! Over mijn lijk!!

Edit: Dan begin ik nog liever helemaal opnieuw!
Kwartjes vallen soms jaren later!
  maandag 21 november 2005 @ 18:00:19 #188
6941 APK
Factual, I think.
pi_32457717
Bekijk het maar Bommel, er wordt nauwelijks gestemd en het duurt allemaal al veel te lang.
Waar zijn alle stemmers gebleven? Interesse in het spel verloren omdat ze niet in de finale zitten
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_32457756
Opnieuw... no way!
Kleintje die 4 tot 6 punten erbij krijgt... JAAAAA
  maandag 21 november 2005 @ 18:02:55 #190
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_32457776
quote:
Op maandag 21 november 2005 18:00 schreef APK het volgende:
Bekijk het maar Bommel, er wordt nauwelijks gestemd en het duurt allemaal al veel te lang.
Waar zijn alle stemmers gebleven? Interesse in het spel verloren omdat ze niet in de finale zitten
In dat geval hoop ik op het gezonde verstand van de resterende kiezers. Mauriscio is el diablo!
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
pi_32457796
GVD wat kunnen jullie lullen zeg! IK moet verdomme zoveel wannabee SC posts doorlezen dat ik de draad kwijt ben en het lijstje! Maar goed, ik moet me even gaan beramen wie ik mijn minpuntjes geef want de bankzitters ken ik niet zo goed.....dus tot zo
pi_32457843
ik ga stemmen
pi_32457989
STEMBILJET

(zet hier je naam achter de persoon die je minpunten geeft)

Kribbet: - ChantalC

Maurisico: - Kleintje, APK, Gert, Lovebear

Jappie: - M-en-A, Style, Teamlead

Kleintje: - CUall, Versabommie, Demins

Motivatie:
De min gaat naar Maurisico af en toe een jongen met veel blablabla stoere praat.
wil die jongen nu wel een zien zweten.
Maak je naam eens waar en neem wat risicos

De nieuwe stand is dan:

Kribbet: 88
Maurisico: 86
Jappie: 86
Kleintje: 78
pi_32458188
Ik ga ook maar stemmen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_32458255
STEMBILJET

(zet hier je naam achter de persoon die je minpunten geeft)

Kribbet: - ChantalC, Isabeau

Maurisico: - Kleintje, APK, Gert, Lovebear

Jappie: - M-en-A, Style, Teamlead

Kleintje: - CUall, Versabommie, Demins

Motivatie:
Tsja, dit wordt een baggermotivatie aangezien ik helemaal niets tegen heb op Kribbet en het juist wel een leuke user vind. Maar als ik pluspuntjes had moeten geven dan waren ze naar of Maurisico of naar Kleintje gegaan. Dan maar minpuntjes naar één van de twee anderen en tsja, Kribbet staat bovenaan... (wat een lulredenatie, misschien dat er daarom zo weinig wordt gestemd...het zijn echt negatieve stemmen...ik had liever gezien dat je ++ moest stemmen en dat diegene met de meeste stemmen na een bepaalde tijd heeft gewonnen).

De nieuwe stand is dan:

Kribbet: 86
Maurisico: 86
Jappie: 86
Kleintje: 78
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator maandag 21 november 2005 @ 18:28:04 #196
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_32458397
Wél razend spannend!!!

Wordt er na twaalven en weer op de oude manier gestemd? Dus: op drie mensen stemmen waarvan (minstens) eentje minpunten moet krijgen? (O Leider?)
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_32458539
Mag ik een voorstel doen voor het stemmen straks?

Iedereen mag dagelijks 2 pluspuntjes geven aan één kandidaat.
Na een bepaalde periode (1,2,3 dagen, whatever) valt de onderste kandidaat af en dan weer verder tot er één overblijft.
Net als in het huis zelf
  maandag 21 november 2005 @ 18:36:08 #198
6941 APK
Factual, I think.
pi_32458586
quote:
Op maandag 21 november 2005 18:28 schreef Gert het volgende:

Wordt er na twaalven en weer op de oude manier gestemd? Dus: op drie mensen stemmen waarvan (minstens) eentje minpunten moet krijgen? (O Leider?)
Dan hebben we (hopelijk ) 12 finalisten en zal er door deze heldjes en heldinnetjes genomineerd moeten worden.
  maandag 21 november 2005 @ 18:38:31 #199
6941 APK
Factual, I think.
pi_32458637
quote:
Op maandag 21 november 2005 18:34 schreef Isabeau het volgende:

Net als in het huis zelf
Je bent het nomineren vergeten, dat doen ze ook in het huis.
De volgende dag mogen de kijkers positief stemmen, ook net als in het huis.
  maandag 21 november 2005 @ 18:41:10 #200
16305 Jappie
parttime reverend
pi_32458704
hmmm....1 uur en 10 minuten over gedaan...niet slecht al zeg ik het zelf

Is er nog wat leuks in het huis gebeurd eik ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')