AAN IEDEREEN: SORRY VOOR ALLES!quote:Op maandag 21 november 2005 15:50 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Misschien zal jij je bepaalde dingen toch wat meer moeten aantrekken. Want je komt af en toe behoorlijk uit de hoek dat het best kwetsend kan zijn.
Wat heeft dat nu met struisvogelpolitiek te makenquote:Op maandag 21 november 2005 15:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Struisvogelpolitiek. Ja, zo kan het ook natuurlijk
Waarom? Ik vind jouw postings nogal meevallen... Er zijn anderen die veel groffer in hun bewoordingen zijn...quote:Op maandag 21 november 2005 15:54 schreef demins het volgende:
AAN IEDEREEN: SORRY VOOR ALLES!
Van mij ook een excuus voor de mensen die ik met mijn opmerkingen heb gekwetst.quote:
Ach, je kan maar het beste goed ingedekt zijn!!quote:Op maandag 21 november 2005 15:57 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Waarom? Ik vind jouw postings nogal meevallen... Er zijn anderen die veel groffer in hun bewoordingen zijn...
Volgens mij komt KRIBBET na Kleintje in t alfabetquote:En Jappie was de eerste in het alfabet
quote:Op maandag 21 november 2005 16:01 schreef lovebear het volgende:
[..]
Volgens mij komt KRIBBET na Kleintje in t alfabet![]()
Had al wat erbij gezet zag t al stom zegquote:Op maandag 21 november 2005 16:03 schreef teamlead het volgende:
[..]
Maar Jappie, Kribbet, Maurisico is toch echt de volgorde
quote:Op maandag 21 november 2005 16:05 schreef lovebear het volgende:
[..]
Had al wat erbij gezet zag t al stom zeg![]()
Mij kwets je niet zo snel... Als je over mijn persoonlijke situatie geintjes zou maken, dan wel...quote:Op maandag 21 november 2005 16:01 schreef demins het volgende:
Dank je voor je lieve woorden, ik probeer idd niet om mensen te kwetsen, al lukt het blijkbaar soms wel?
"Scherpe posts" is my middle namequote:Op maandag 21 november 2005 16:08 schreef Kleintje het volgende:
Demins, jij had wel wat scherpe posts, maar er zijn vele ergere hier geweest hoor
Maar het is je vergeven.
Maar goed, denk dat het wel goed is dat dit even is gezegd.
Dat mensen het lollig vinden en 'willen winnen'... prima.
Maar probeer wel normaal te blijven doen...
quote:Op maandag 21 november 2005 16:13 schreef Kleintje het volgende:
En nou genoeg zoetjes gedaan!
Ik moet verdomme zien dat mijn mede-bankzitters meer minstemmen krijgen!
Ik wil verdomme die finale in!!!!!
Dan hoop ik maar dat ik d'r niet toevallig tegenaan schop!quote:Op maandag 21 november 2005 16:11 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Mij kwets je niet zo snel... Als je over mijn persoonlijke situatie geintjes zou maken, dan wel...
Die situatie ga ik overigens niet op Fok! gooien...
Alleen als ik vind dat je dat verdiend hebt...quote:Op maandag 21 november 2005 16:17 schreef demins het volgende:
Wanneer mag ik naar je nieuwe haar komen kijken?
YES!! Dat is intens veel meer dan waar ik in mijn stoutste dromen op had durven rekenen!quote:Op maandag 21 november 2005 16:31 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Alleen als ik vind dat je dat verdiend hebt...![]()
Misschien moeten bepaalde mensen ook eens gaan uitwaaien in andere topics?quote:Op maandag 21 november 2005 16:16 schreef cuall het volgende:
Is de lucht weer een beetje geklaard hier![]()
Andere topics? Dat is een verrotte interessant concept!quote:Op maandag 21 november 2005 16:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien moeten bepaalde mensen ook eens gaan uitwaaien in andere topics?
Explain?quote:Op maandag 21 november 2005 16:34 schreef demins het volgende:
YES!! Dat is intens veel meer dan waar ik in mijn stoutste dromen op had durven rekenen!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |