You know what I just heard... BLA BLA BLA!quote:Op maandag 21 november 2005 14:54 schreef style het volgende:
Motivatie:STEMBILJET
(zet hier je naam achter de persoon die je minpunten geeft)
Kribbet: - ChantalC
Maurisico: - Kleintje, APK, Gert
Jappie: - M-en-A, Style
Kleintje: - CUall, Versabommie, Demins
Eigenlijk had ik Kleintje de minpunten willen geven. Je foto aktie en je gebrek aan incasseringsvermogen maken bijna dat ik mij als vrouw schaam voor mijn vrouw zijn.
Maar het is nu even tactischer om op Jappie te stemmen.
De nieuwe stand is dan:
Jappie: 88
Maurisico: 88
Kribbet: 88
Kleintje: 78
Je wilt het echt graag kwijt, he!! Schattig! De MEGABITCH vraagt nou al voor de tweede keer of ik haar poezie-album wil zien. Nou, dan ben ik de beroerdste niet: NOU GRAAG DAN MAAR!quote:Op maandag 21 november 2005 14:55 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Ah zonde, daar mis je toch echt een mooie foto van het lekkere kontje van Treasure.
Maar goed... wat jij wil!
Maar wil je nou nog belastend materiaal hebben? Anders geef ik het even aan je, dat scheelt je weer zoeken...
Een megabitch vraagt niet... Een megabitch gaat ervan uit dat...quote:Op maandag 21 november 2005 15:01 schreef demins het volgende:
De MEGABITCH vraagt nou al voor de tweede keer of ik haar poezie-album wil zien.
En daar hebben we de referee weer eens, met het grote boek vol BITCHregels!quote:Op maandag 21 november 2005 15:03 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Een megabitch vraagt niet... Een megabitch gaat ervan uit dat...
Zo niet, dan staat daar uiteraard een sanctie op...![]()
Bemoei je er niet mee wil je?quote:Op maandag 21 november 2005 15:07 schreef demins het volgende:
Al afspraakje met kapper gemaakt?
Je teksten worden steeds zieliger en jij wordt ook steeds zieliger.quote:Op maandag 21 november 2005 14:57 schreef Kleintje het volgende:
[..]
You know what I just heard... BLA BLA BLA!
Je bent gewoon jaloers! Je hebt of een kindermaat, of je hebt maat 52!
Je maakt er wel een spannend lijstje van zoquote:
Godver ik heb op de verkeerde gestemd... Sorry Kribbie...quote:Op maandag 21 november 2005 15:10 schreef KRIBBET het volgende:
Je pretendeert een bitch te zijn maar owee als iemand wat over je dikke kont zegt, dan is het huilen geblazen en is de hele wereld tegen je.
Ook in je bovenstaande post laat je weer blijken totaal niet tegen kritiek te kunnen en dat is bitch en finaleplaats onwaardig.
Neuh, ik snap je wel hoor. Sommigen zien het niet meer als spel... die worden wel erg fanatiek in het 'iemand proberen af te kraken'quote:Op maandag 21 november 2005 15:13 schreef scanman01 het volgende:
En dan vinden mensen het nog vreemd dat ik zonodig wilde stoppen hier
Lezen met een knipoog scanman! Niet zo serieus!!!quote:Op maandag 21 november 2005 15:13 schreef scanman01 het volgende:
En het wordt alleen nog maar harder!quote:Op maandag 21 november 2005 15:13 schreef scanman01 het volgende:
Vreselijk jaloersquote:Op maandag 21 november 2005 14:57 schreef Kleintje het volgende:
[..]
You know what I just heard... BLA BLA BLA!
Je bent gewoon jaloers! Je hebt of een kindermaat, of je hebt maat 52!
Ow... kijk hier trouwens eens
http://www.t-connectit.nl/KFP.html
Het is een spelletje en alles wat er gezegd wordt is maar een beetje geinen.quote:Op maandag 21 november 2005 15:13 schreef scanman01 het volgende:
ow...quote:Op maandag 21 november 2005 15:15 schreef style het volgende:
[..]
Vreselijk jaloers
Je paard vind ik trouwens wel mooi. Heb zelf ook jarenlang paarden gehad, helaas nu niet meer.
Maar da's een beetje offtopic geloof ik.
Sorry, ik val nu eenmaal niet op vrouwenquote:Op maandag 21 november 2005 15:20 schreef Kleintje het volgende:
[..]
ow...
Mijn paard is WEL mooi, ikke dus niet...
BOEHOE... mijn kinderzieltje is gekwetst
MEGAKINDERZIELTJEquote:Op maandag 21 november 2005 15:20 schreef Kleintje het volgende:
[..]
ow...
Mijn paard is WEL mooi, ikke dus niet...
BOEHOE... mijn kinderzieltje is gekwetst
Ik begrijp hieruit dat er dus mensen zijn die dit allemaal serieus nemen? In dat geval zal ik proberen op mijn woorden te letten.quote:Op maandag 21 november 2005 15:22 schreef cuall het volgende:
Nou van mij mag het anders wel wat minder op de man / vrouw
![]()
quote:Op maandag 21 november 2005 15:23 schreef style het volgende:
[..]
Ik begrijp hieruit dat er dus mensen zijn die dit allemaal serieus nemen? In dat geval zal ik proberen op mijn woorden te letten.
Vermoeiend allemaal zeg.![]()
Lees nog eens rustig alle berichten door zou ik zeggen... en dan niet alleen die van jezelf. Er zijn inderdaad zat afzeikende berichten bij die als een geintje zijn bedoeld... maar er zijn er ook zat bij die dat NIET zijn.quote:Op maandag 21 november 2005 15:23 schreef style het volgende:
[..]
Ik begrijp hieruit dat er dus mensen zijn die dit allemaal serieus nemen? In dat geval zal ik proberen op mijn woorden te letten.
En vannacht was het al niet anders.quote:Op maandag 21 november 2005 15:26 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik neem het echt niet serieus, maar sommige dingen zitten momenteel hier wel op het randje en dat is helemaal niet nodig
![]()
Heuh, hullie zijn begonnen, heur!quote:Op maandag 21 november 2005 15:22 schreef cuall het volgende:
Nou van mij mag het anders wel wat minder op de man / vrouw
![]()
Ik vind die avatar een beetje iets weg hebben van de doodskopvlinder, maar ik kan me vergissen.quote:Op maandag 21 november 2005 15:13 schreef scanman01 het volgende:
Joh die Cuall zit gewoon te fokken. Die lééft van het stukmaken van anderen.quote:Op maandag 21 november 2005 15:23 schreef style het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 november 2005 15:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En vannacht was het al niet anders.
quote:Op maandag 21 november 2005 15:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Joh die Cuall zit gewoon te fokken. Die lééft van het stukmaken van anderen.
Alles wat ze een ander aan levensplezier ontneemt, krijgt ze er zelf bij.![]()
Voor mij is dit internet en is dit een spel dus ik zie de berichten niet die serieus bedoeld zijn.quote:Op maandag 21 november 2005 15:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lees nog eens rustig alle berichten door zou ik zeggen... en dan niet alleen die van jezelf. Er zijn inderdaad zat afzeikende berichten bij die als een geintje zijn bedoeld... maar er zijn er ook zat bij die dat NIET zijn.
Eens! En van mensen waar ik het ook totaal niet van verwachtte!quote:Op maandag 21 november 2005 15:26 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik neem het echt niet serieus, maar sommige dingen zitten momenteel hier wel op het randje en dat is helemaal niet nodig
![]()
In de finale wordt gewoon weer met pluspunten gewerkt, krijgen we minder gezeik.quote:Op maandag 21 november 2005 15:34 schreef Day het volgende:
[..]
Eens! En van mensen waar ik het ook totaal niet van verwachtte!
Ik overweeg een vrijwillige exit.
Nog steeds ziek, zwak en misselijk.quote:Op maandag 21 november 2005 15:35 schreef Kleintje het volgende:
Hoi Day, gaat het een beetje met je???
Mijn mail nog gelezen over je dvd???
Die is verlengd, aangezien we zoveel fokkers met weekendhuizen zonder Internet hebben.quote:Op maandag 21 november 2005 15:37 schreef teamlead het volgende:zijn we nu nog met die bank bezig? Ik dacht dat die stemronde gisteren al zou eindigen?
Doordat er te weinig gestemd is loopt t door tot 12 .quote:Op maandag 21 november 2005 15:37 schreef teamlead het volgende:zijn we nu nog met die bank bezig? Ik dacht dat die stemronde gisteren al zou eindigen?
Hier ga ik heel even op inhaken.quote:Op maandag 21 november 2005 15:39 schreef Gert het volgende:
Waar ik zelf absoluut niet van houd, is het proberen om mensen te pakken op foto's die ze van zichzelf hebben geplaatst.
Meestal zijn dat ook users die zelf niét het lef hebben om met hun klus op het forum te gaan staan.
Nou is Kleintje een beetje een geval apart, want die lokt wel héél erg reacties uit op door haar geplaatste foto's, maar dan nóg kun je je wel een beetje inhouden. Vind ik dan.
Ik neem aan dat je maar 1 keer mag stemmen op de bank? Of is dit nu ook 1x per dag?quote:Op maandag 21 november 2005 15:39 schreef APK het volgende:
[..]
Die is verlengd, aangezien we zoveel fokkers met weekendhuizen zonder Internet hebben.
Heb jij al gestemd?
Struisvogelpolitiek. Ja, zo kan het ook natuurlijkquote:Op maandag 21 november 2005 15:33 schreef style het volgende:
[..]
Voor mij is dit internet en is dit een spel dus ik zie de berichten niet die serieus bedoeld zijn.
Als je dingen persoonlijk gaat opnemen worden ze persoonlijk, zo simpel ligt dat voor mij
Dat is ook weer waar... en dat terwijl ik hier niets meer te zoeken hebquote:Op maandag 21 november 2005 15:46 schreef demins het volgende:
Die Scanman weet wel hoe ie een dompertje moet plaatsen...![]()
Je mag nog een xquote:Op maandag 21 november 2005 15:45 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je maar 1 keer mag stemmen op de bank? Of is dit nu ook 1x per dag?
Misschien zal jij je bepaalde dingen toch wat meer moeten aantrekken. Want je komt af en toe behoorlijk uit de hoek dat het best kwetsend kan zijn.quote:Op maandag 21 november 2005 15:46 schreef demins het volgende:
Die Scanman weet wel hoe ie een dompertje moet plaatsen...![]()
quote:
Hou wel t stembiljet aanquote:Op maandag 21 november 2005 15:51 schreef teamlead het volgende:
[..]oke.. dan ga ik dat zo maar even doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |