Kom ze maar in het echt bewonderen als ik in de finale zit!quote:Op maandag 21 november 2005 13:40 schreef Gert het volgende:
O ja, en nou rap nieuwe tieten posten, anders smeer ik je alsnog twee punten aan je lijert.![]()
OOOhhh, errruug !quote:Op maandag 21 november 2005 13:40 schreef Gert het volgende:
O ja, en nou rap nieuwe tieten posten, anders smeer ik je alsnog twee punten aan je lijert.![]()
EY! niet dat mokumse veenlijk toedichten dat hij uit de mooiste stad op aard komt svp!quote:Op maandag 21 november 2005 13:41 schreef Kleintje het volgende:
Jezus... Ik weet toch ook niet waar die andere vandaan komen. Ik zag Jappie ook wel aan voor een Utregter.
Eigenlijk vind ik Maurisico en Kribbet ook homo's!
DUS!
Sorry hoor, vergeef mij mijn fouten, gelijk ook wij vergeven u uwer zonden...
blablabla
Je hebt jezelf weer overtroffen met die foto!quote:Op maandag 21 november 2005 13:52 schreef Kleintje het volgende:
Ow trouwens... hebben jullie hier al gekeken?
http://www.t-connectit.nl/KFP.html
Je begint trekjes te tonen van Mokumse Robbie, ranzige kutklaveraas!quote:Op maandag 21 november 2005 13:37 schreef Gert het volgende:
Ik zal het maar vertellen, want het zou me niets verbazen als je het nu nóg niet door hebt: het is meneer V. Bommie.
Ik moet zeggen , ik lees net die campagnelink van Kleintje en ze doet er wel verdomd veel voor om in de finale te komen. Dat zou echt wel eens beloond mogen worden!quote:
Getver ga je nu haar kont kussen Bommie? Valt me ontzettend van je tegen zeg!quote:Op maandag 21 november 2005 14:11 schreef versabommie het volgende:
Ik moet zeggen , ik lees net die campagnelink van Kleintje en ze doet er wel verdomd veel voor om in de finale te komen. Dat zou echt wel eens beloond mogen worden!![]()
altijd leuk als je net iemand minpunten in d'r reet hebt gesplitstquote:Op maandag 21 november 2005 14:12 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Getver ga je nu haar kont kussen Bommie? Valt me ontzettend van je tegen zeg!![]()
hehe... toch nog iemand die het doorheeft...quote:Op maandag 21 november 2005 14:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik moet zeggen , ik lees net die campagnelink van Kleintje en ze doet er wel verdomd veel voor om in de finale te komen. Dat zou echt wel eens beloond mogen worden!![]()
och daar komt mevrouwtje spinnenrag ook weer uit haar kist heur!quote:Op maandag 21 november 2005 14:15 schreef cuall het volgende:
Versabommie.............
vaselinevriend![]()
Tja tis verdomd jammer dat ik mijn gunsten al verleend heb aan anderen, maar ik zou zo op je stemmen!quote:Op maandag 21 november 2005 14:15 schreef Kleintje het volgende:
[..]
hehe... toch nog iemand die het doorheeft...
NEE!quote:
Dat is dan weer verdomde jammer.quote:Op maandag 21 november 2005 14:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
Tja tis verdomd jammer dat ik mijn gunsten al verleend heb aan anderen, maar ik zou zo op je stemmen!![]()
Hee, ik heb net een concurrent van je twee punten in z'n lijert gesplitst.quote:Op maandag 21 november 2005 14:15 schreef Kleintje het volgende:
[..]
hehe... toch nog iemand die het doorheeft...
quote:Op maandag 21 november 2005 14:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
och daar komt mevrouwtje spinnenrag ook weer uit haar kist heur!![]()
Zit ik al in de finale???quote:Op maandag 21 november 2005 14:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Hee, ik heb net een concurrent van je twee punten in z'n lijert gesplitst.
TIETEN!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |