Zeg ik dan dat ik serieus ben? Als je een beetje mijn stemmen gevolgd hebt, weet dat ik hard en mededogenloos stem (met een knipoog)quote:Op maandag 21 november 2005 13:04 schreef Kleintje het volgende:
Waarom heb ik toch het idee dat sommige mensen dit echt te letterlijk nemen en echt hun best doen om mensen te raken.
Denk dat mensen het meer als een lolletje moeten zien!
Ik vind het in ieder geval allemaal erg leuk!
Ja precies, en ik hou hartstikke veel van je, beetje plagen mag toch ?quote:Op maandag 21 november 2005 13:05 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Zeg ik dan dat ik serieus ben? Als je een beetje mijn stemmen gevolgd hebt, weet dat ik hard en mededogenloos stem (met een knipoog)
![]()
Ik vind het ook hartstikke leuk, sterker ik vind jou ook heel leuk! (qua posten dan he!)quote:Op maandag 21 november 2005 13:04 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Waarom heb ik toch het idee dat sommige mensen dit echt te letterlijk nemen en echt hun best doen om mensen te raken.
Denk dat mensen het meer als een lolletje moeten zien!
Ik vind het in ieder geval allemaal erg leuk!
Zo, zijn we nou allemaal weer viendjes, potje klaverjassen ( Amsterdams) ?quote:Op maandag 21 november 2005 13:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik vind het ook hartstikke leuk, sterker ik vind jou ook heel leuk! (qua posten dan he!)![]()
Koop zalf, stinkert!quote:Op maandag 21 november 2005 13:08 schreef PH52 het volgende:
[..]
Zo, zijn we nou allemaal weer viendjes, potje klaverjassen ( Amsterdams) ?![]()
Heb ik dan gezegd dat ik op jou doelquote:Op maandag 21 november 2005 13:05 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Zeg ik dan dat ik serieus ben? Als je een beetje mijn stemmen gevolgd hebt, weet dat ik hard en mededogenloos stem (met een knipoog)
![]()
Dan moet je niet op mijn posting reageren muts!quote:Op maandag 21 november 2005 13:10 schreef Kleintje het volgende:
Heb ik dan gezegd dat ik op jou doel![]()
Klaverjassen is voor watjes en de sociale onderklasse... Ik hou liever van een stevig robbertje bridge...quote:Op maandag 21 november 2005 13:08 schreef PH52 het volgende:
Zo, zijn we nou allemaal weer viendjes, potje klaverjassen ( Amsterdams) ?![]()
Twee???quote:Op maandag 21 november 2005 12:58 schreef ChantalC het volgende:
Waarom heb ik toch het gevoel dat er 2 kampen zijn hier?
Weet je dat ik nu op wijnhaven de rrrrrrrrrotterrrrrrrrrrrdamse economie een boost aan het geven ben?quote:Op maandag 21 november 2005 13:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Twee???
Wás het maar zo overzichtelijk.
Ik kan qua waar mijn sympathie ligt al niet eens kiezen tussen Kleintje en die utregse homo.
Is goed. Neem ik voor jou een tubbetje tandpasta mee, je stinkt uit je muil. Wie heb jij gisteren hier allemaal gelikt ?quote:
Ik merk het ja!quote:Op maandag 21 november 2005 13:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
Weet je dat ik nu op wijnhaven de rrrrrrrrrotterrrrrrrrrrrdamse economie een boost aan het geven ben?
Andere twéé?quote:Op maandag 21 november 2005 13:15 schreef Kleintje het volgende:
Gert, dat scheelt, je hoeft dan maar 1 van die 2 andere een minstem te geven...
Doen we het op jouw manier. Mag ik dan wel onder ?quote:Op maandag 21 november 2005 13:13 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Klaverjassen is voor watjes en de sociale onderklasse... Ik hou liever van een stevig robbertje bridge...
(bridge als in op bed liggen met een hunk met allemaal kaarsjes rond het bed)
Nope, ben echt grootschalig bezig voor de rotterdamse haveneconomie...quote:Op maandag 21 november 2005 13:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik merk het ja!
Of zit je daar in een internetcafé, de Rotjeknorse middenstand te spekken met 2 euro per uur?![]()
Wat een luie donder zeg!!!!!quote:Op maandag 21 november 2005 13:24 schreef PH52 het volgende:
[..]
Doen we het op jouw manier. Mag ik dan wel onder ?![]()
Djeeeeeeeeeeeeez....quote:Op maandag 21 november 2005 13:23 schreef Kleintje het volgende:
Zucht Gert... je snapt niet eens meer wat je zelf schreef.
Je schreef dat je niet kon kiezen tussen mij en die Utregse homo. Dus... bij elkaar zijn dat 2 personen. We zitten met 4 man op de bank. Dus... dan blijven er 2 over.
Dus moet je op 1 van die 2 stemmen.
Dat jij dat als Rotterdammer niet eens snapt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |