Ik dacht dat ik hem gister in het topic voorbij zag komen...quote:Op maandag 21 november 2005 22:16 schreef cuall het volgende:
[..]
Heb je even zitten kijken in mijn fotoboek?
Mooi hé...Yamaha Dragstar![]()
Je zou toch denken dat jij met dat dat nog nimmer gewassen stinkende berenlichaam van je wel wat gewend zou zijnquote:
Weet niet hoor badder altijd in een lekker meerquote:Op maandag 21 november 2005 22:22 schreef Jappie het volgende:
[..]
Je zou toch denken dat jij met dat dat nog nimmer gewassen stinkende berenlichaam van je wel wat gewend zou zijn![]()
quote:Op maandag 21 november 2005 22:25 schreef lovebear het volgende:
[..]
Weet niet hoor badder altijd in een lekker meer![]()
Daar kan je harige aars nog een puntje aan zuigen![]()
als er iemand een harige poeperd heeft... moet het onze liefdesbeer wel zijn....[ met van die stukjes berepoep klevend in haar achterste vacht......quote:Op maandag 21 november 2005 22:22 schreef Jappie het volgende:
[..]
Je zou toch denken dat jij met dat dat nog nimmer gewassen stinkende berenlichaam van je wel wat gewend zou zijn![]()
Sorry Gertje...ik was heel even in de veronderstelling dat ik hier alleen was met die 3 andere kanjers op de bank........maar je hebt gelijk...voor die teergevoelige zieltjes die op andere dan rechtmatige wijze in de finale zitten kan zelfs zo'n lullig postje over wat donsbeharing op diverse jeukplekken al schade ontstaan te veel zijn.quote:Op maandag 21 november 2005 22:19 schreef Gert het volgende:
gadverDAMME jappie
Zoiets schrijf je zelfs niet op.![]()
NU als in... voor altijd.??.. ben jij een kloon van Scanman? ...quote:
Nee hoor, het is allemaal de schuld van Menno!!quote:Op maandag 21 november 2005 22:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ohw maar ik neem jou ook niets kwalijk, tis die verdoemde Mauriscio!
Dat is weer zo makkelijk he, elke keer afsturen op die foto's van kleintje. Ze is meer dan alleen vrouwelijke rondingen, ze is een frisse wind op het forum, ze is dat beetje jus wat kantinevreten nog net eetbaar maakt, ze is zeg maar net die ene vrije dixie die je tegenkomt als je enorm moet kakken op een popfestival, ze is de koffiefilter als je wc papier net op is en geen ene lul heeft gezegd dat het erdoor is, ze is die fles spiritus als je bier al op is, ze is de Jappie als je te vrolijk word, ze is de kribbet als je net denkt dat je auto er niet uitziet.quote:Op maandag 21 november 2005 22:18 schreef Maurisico het volgende:
[..]
zeg zeg......dat iedere vrouw op Kleintje Billemans stemt vanwege jaloursheid op bilpartij, moet je niet op mij afschuiven....![]()
* mompelt iets over zalm en visgeur.....quote:Op maandag 21 november 2005 22:25 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ach wat zonde van mijn minpunten nu....quote:Op maandag 21 november 2005 22:16 schreef Jappie het volgende:
[..]
Jij bent echt geholpen met een foto van mijn harige aars denk je ?![]()
quote:Op maandag 21 november 2005 22:25 schreef lovebear het volgende:
[..]
Daar kan je harige aars nog een puntje aan zuigen![]()
Je weet echt niets van beren hequote:Op maandag 21 november 2005 22:29 schreef teamlead het volgende:
[..]
* mompelt iets over zalm en visgeur.....![]()
Jij had liever gewacht totdat je die foto echt gezien had!!quote:Op maandag 21 november 2005 22:29 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ach wat zonde van mijn minpunten nu....![]()
![]()
quote:Op maandag 21 november 2005 22:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
![]()
:het moment is aangebroken: dit gaat zelfs mij te ver!
quote:Op maandag 21 november 2005 22:31 schreef lovebear het volgende:
[..]
Je weet echt niets van beren he
we eten alleen vis.
We wassen in t meer in t begin van t meer en daar zwemmen nog geen vissen![]()
AUW !quote:Op maandag 21 november 2005 22:32 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ik had het over de geur uit je mond hoor.....
Beren poetsen t altijd goed naquote:Op maandag 21 november 2005 22:32 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ik had het over de geur uit je mond hoor.....
quote:Op maandag 21 november 2005 22:34 schreef lovebear het volgende:
[..]
Beren poetsen t altijd goed na
Met schors als tanden stoker![]()
quote:Op maandag 21 november 2005 22:31 schreef Jappie het volgende:
[..]
Jij had liever gewacht totdat je die foto echt gezien had!!![]()
![]()
![]()
T eten zit een stuk verder in t meerquote:Op maandag 21 november 2005 22:35 schreef teamlead het volgende:
[..]
maar dan nog: een beetje in het zelfde meer badderen als waar je eten rond zwemt.....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |