Ik wist het! Ik wist het!quote:Op maandag 21 november 2005 21:07 schreef Coos het volgende:
[..]
Plaats ook eens een foto van de achterkant zodat dat we dat 16km bordje en je S-H schildje goed kunnen zien.
Het is allemaal maar een spelletje hoor Kribbet. In het echt ben ik niet zo'n klootzak.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ach misschien doe ik dat nog wel... Het is net hoe mijn humeur is...quote:Op maandag 21 november 2005 17:12 schreef demins het volgende:
Je laat je deurtje op een kier staan, een heel klein kiertje, maar toch! Je had 'm ook keihard in mijn gezicht dicht kunnen slaan...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat je geen klootzak wist ik allang hoor, het is gewoon lekker om tegen iemand aan te piesenquote:Op maandag 21 november 2005 21:07 schreef Coos het volgende:
[..]
Plaats ook eens een foto van de achterkant zodat dat we dat 16km bordje en je S-H schildje goed kunnen zien.
Het is allemaal maar een spelletje hoor Kribbet. In het echt ben ik niet zo'n klootzak.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja verdomd, bedankt.quote:Op maandag 21 november 2005 21:45 schreef ChantalC het volgende:
Bommie heeft Short Term Memory Loss... hij hep al gestemdttdttt!
tsssssssssssssssk!quote:Op maandag 21 november 2005 21:45 schreef ChantalC het volgende:
Bommie heeft Short Term Memory Loss... hij hep al gestemdttdttt!
Promisses, promisses...quote:Op maandag 21 november 2005 21:13 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ach misschien doe ik dat nog wel... Het is net hoe mijn humeur is...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hoi Cuall! Leuke brommer overigens!quote:Op maandag 21 november 2005 21:55 schreef cuall het volgende:
Ben ik weerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Die hele hetze tegen kleintje begint wel enorm angstaanjagende vormen aan te nemen.quote:Op maandag 21 november 2005 21:59 schreef Wickedangel het volgende:
Eigenlijk had ik precies hetzelfde willen stemmen als gisteren, in slowmotion, omdat ik het een herhaling van zetten vind. Twee keer moeten stemmen om Fokkers te behagen die te beroerd zijn om op zondag te stemmen maar wel 85 foto's van zichzelf in een ander topic plaatsen, vind ik nergens op slaanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar toen zat ik vanmiddag dit topic te lezen en begon ik me enorm te storen aan de Kleintje promoshowom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het is geen hetzequote:Op maandag 21 november 2005 22:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
Die hele hetze tegen kleintje begint wel enorm angstaanjagende vormen aan te nemen.
Zodra ze online komt is er meestal toch die frisse wind in het forum ....en daarnaast wor ze gedwongen tot promotie.
Het is allemaal de schuld van die duivelse Mauriscio!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ohw maar ik neem jou ook niets kwalijk, tis die verdoemde Mauriscio!quote:Op maandag 21 november 2005 22:08 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het is geen hetzeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ik ken dat mens niet, ze zal hier op andere tijden zijn dan ik. Ik reken haar dus af op die irritante promoshow en dat is mijn goed recht.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
promoshowquote:Op maandag 21 november 2005 22:08 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het is geen hetzeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ik ken dat mens niet, ze zal hier op andere tijden zijn dan ik. Ik reken haar dus af op die irritante promoshow en dat is mijn goed recht.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Heb je even zitten kijken in mijn fotoboek?quote:Op maandag 21 november 2005 22:01 schreef demins het volgende:
[..]
Hoi Cuall! Leuke brommer overigens!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jij bent echt geholpen met een foto van mijn harige aars denk je ?quote:Op maandag 21 november 2005 22:14 schreef teamlead het volgende:
[..]
promoshowom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ze laat zichzelf gewoon even zien.. niks mis mee toch?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
zouden meer mensen moeten doenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik hoop 't niet!quote:Op maandag 21 november 2005 22:14 schreef teamlead het volgende:
[..]
promoshowom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ze laat zichzelf gewoon even zien.. niks mis mee toch?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
zouden meer mensen moeten doenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
zeg zeg......dat iedere vrouw op Kleintje Billemans stemt vanwege jaloursheid op bilpartij, moet je niet op mij afschuiven....quote:Op maandag 21 november 2005 22:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ohw maar ik neem jou ook niets kwalijk, tis die verdoemde Mauriscio!
er was een reden waarom ik niet zei dat iedereen dat zou moeten doenquote:Op maandag 21 november 2005 22:16 schreef Jappie het volgende:
[..]
Jij bent echt geholpen met een foto van mijn harige aars denk je ?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
.. en zeker sinterklaas niet... die heeft schimmel tussen zijn benen...quote:Op maandag 21 november 2005 22:19 schreef teamlead het volgende:
[..]
er was een reden waarom ik niet zei dat iedereen dat zou moeten doenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En bedanktquote:Op maandag 21 november 2005 22:16 schreef Jappie het volgende:
[..]
Jij bent echt geholpen met een foto van mijn harige aars denk je ?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop