quote:Op maandag 21 november 2005 19:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jij bent echt de beste Cuall!![]()
hé Versaroeltje, geniet jij er nog maar een weekje van. Ben ik de eerste die je op donderdagavond uitzwaait...quote:Op maandag 21 november 2005 19:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
Waarom stem je niet op mauriscio? die is pas echt slecht!
eerlijk gezegd zou ik het niet eens zo erg vinden als ik eruit lig, als daarmee roel maar het BB huis uit moet!quote:Op maandag 21 november 2005 19:25 schreef Maurisico het volgende:
[..]
hé Versaroeltje, geniet jij er nog maar een weekje van. Ben ik de eerste die je op donderdagavond uitzwaait...![]()
Scheelt het als ik zeg dat ik blij met je punten wasquote:Op maandag 21 november 2005 18:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, ik voel nu eindelijk ook wat de bewoners moeten doormaken
Dan ga ik wel letten op mensen die het dekseltje niet op de boter doen en zo.
Het werd er wel spannend doorquote:Op maandag 21 november 2005 19:48 schreef KRIBBET het volgende:
Scheelt het als ik zeg dat ik blij met je punten was![]()
Op deze manier is alles weer open.![]()
Liever deze motivatie dan dat je me een kl***%$ak had gevonden![]()
Nou er zijn er een aantal die een andere mening erop na houden hoor.quote:Op maandag 21 november 2005 19:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het werd er wel spannend doorEn hoe kan iemand jou nou een klootzak vinden
![]()
je ava!quote:Op maandag 21 november 2005 20:22 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Nou er zijn er een aantal die een andere mening erop na houden hoor.![]()
Voor een aantal heeft te maken met een in hun ogen vrouwonvriendelijke post en andere mogen me gewoon niet maar je kan niet ieders vriendje zijn.![]()
![]()
quote:Op maandag 21 november 2005 20:35 schreef cuall het volgende:
Ik ga zo E.R. kijken, houden jullie de orde erin![]()
Nee geen nieuwe regelsquote:Op maandag 21 november 2005 21:01 schreef Coos het volgende:
Zij er nog nieuwe regels bijgekomen vandaag??![]()
Je dacht toch niet dat ik daar grappen over ga maken hequote:Op maandag 21 november 2005 20:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
je ava!![]()
![]()
jij doet echt in dat ding rije he?
Valt me tegen van APKquote:
Zal wel lukken, kan niet zoveel doen nu ik op een smal balkje staquote:Op maandag 21 november 2005 20:35 schreef cuall het volgende:
Ik ga zo E.R. kijken, houden jullie de orde erin![]()
De dag is nog niet voorbij dus er zal nog wel iets komenquote:Op maandag 21 november 2005 21:01 schreef Coos het volgende:
Zijn er nog nieuwe regels bijgekomen vandaag??![]()
Plaats ook eens een foto van de achterkant zodat dat we dat 16km bordje en je S-H schildje goed kunnen zien.quote:Op maandag 21 november 2005 21:04 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Je dacht toch niet dat ik daar grappen over ga maken he![]()
We hebben altijd al iets met een auto die anders is dan andere en toen de Multipla werd uitgeroepen tot lelijkste auto van het jaar, wisten we het zeker![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |