Gotver, mot dat,quote:Op maandag 21 november 2005 12:16 schreef Gert het volgende:
En dan "STEMBILJET", de namen van de bankzitters en "motivatie" nog even dikgedrukt.
Sjongejonge, wat ben je een ondankbaar schepsel he? Ik lees die meuk van je en ik kan maar op 1 manier de door jou zo gewenste voorkeursposite geven die de andere drie niet krijgen en dat is om je -2 te geven. Herschrijf anders lekker je campagne, dyslectische werpdwerg!quote:Op maandag 21 november 2005 12:07 schreef Kleintje het volgende:
Lees mijn website.
Er stond nergens stem OP kleintje
Er stond STEM VOOR KLEINTJE!
LEER LEZEN!
Je kan nu wel ongenuanceerd tegen me uit gaan vallen, lief schutting(taal)laafje, maar vraag jezelf eens af waarom een oldbie zoals you zelfs met erotisch getinte foto's niet in de finale komt, en een newbie zoals ik er met twee vingers in de neus naar toe huppel. Ergens moet er dan toch iets niet goed zijn. Ga zelf maar eens te rade bij jezelf of dat nou aan mij ligt of juist aan al die mensen die je graag dat zetje over de rand willen geven. Ik begrijp dat je nu als taktiek mij als de Menno hebt gekozen en je Rob immitatie doet, maar als je slim bent dan ga je terwijl je met je hengeltje en kruiwagen bij de vijver staat eens even nadenken of dat wel de manier is waarop je in de finale wil komen!quote:Op maandag 21 november 2005 12:25 schreef Kleintje het volgende:
Lul, je kan echt niet lezen... er stond VOOR kleintje!
Ik heb er nu een toevoeging bij gedaan, er staat nu dus... STEM TEGEN DE ANDER!
Maar goed, jij bent zo'n godvergeten lamlul dat je dat natuurlijk niet uit jezelf begrijpt. Ik snap ook werkelijk niet wat jij in de finale doet!
Als APK een beetje ballen heeft dan flikkert hij jou uit de finale en geeft hij mij jouw plek!
Echt, een grotere debiel ben ik in mijn leven nog niet tegengekomen....
God damn...
Ik vind Kleintje idd meer een fijne knuffel dan een bitchquote:Op maandag 21 november 2005 12:30 schreef ChantalC het volgende:
bitch
• noun
1 a female dog, wolf, fox, or otter.
2 informal a woman whom one considers to be malicious or unpleasant.
3 black English a woman (used in a non-derogatory sense).
4 (a bitch) informal a difficult or unpleasant thing or situation.
• verb informal make spiteful comments.
— ORIGIN Old English.
Past Kleintje in dit profiel? Mwha... denk ut niet...![]()
B*I*T*C*H :quote:Op maandag 21 november 2005 12:30 schreef ChantalC het volgende:
bitch
• noun
1 a female dog, wolf, fox, or otter.
2 informal a woman whom one considers to be malicious or unpleasant.
3 black English a woman (used in a non-derogatory sense).
4 (a bitch) informal a difficult or unpleasant thing or situation.
• verb informal make spiteful comments.
— ORIGIN Old English.
Past Kleintje in dit profiel? Mwha... denk ut niet...![]()
Schat... misschien heb jij wel meer punten dan dat ik heb omdat je langer met the game meedeed. Omdat mensen je nog probeerden gunstig te stemmen om zo zieltjes te winnen...quote:
quote:Op maandag 21 november 2005 12:38 schreef ChantalC het volgende:
Vaak wel, Wannabe, Try to.... Waarom niet op alle vragen een volmondig JA?
Ik ben nog niet overtuigd... Sorry....quote:Op maandag 21 november 2005 12:39 schreef Kleintje het volgende:
![]()
Dat zou boring zijn!
Moet niet allemaal te voorspelbaar zijn!
Geef er maar een draai aan Rob, het ligt noooooooooooooit aan jouquote:Op maandag 21 november 2005 12:38 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Schat... misschien heb jij wel meer punten dan dat ik heb omdat je langer met the game meedeed. Omdat mensen je nog probeerden gunstig te stemmen om zo zieltjes te winnen...
Bij ons in de pot zit een geit,quote:Op maandag 21 november 2005 12:45 schreef cuall het volgende:
ik kwam op mijn Loesje-scheurkalender het volgende gedichtje tegen![]()
gedichtje
wie verwacht er nou van mij
dat ik zo'n haat kan dragen
ik hoorde iemand kijkend vragen
hekel mij en maak mij zwart
dan kan ik weg verdwijnen
blij maken met weggaan
maar zo'n haat kan ik niet dragen
want zoveel aandacht moet wel liefde zijn
.....of niet
![]()
Die geit heeft inmiddels een sik van een meter, nooit 2 keer hetzelfde posten, teken van aftakeling.quote:Op maandag 21 november 2005 12:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
Bij ons in de pot zit een geit,
die je in de kloten bijt,
maar mijn heeft hij niet gebeten,
want ik heb hem op de kop gescheten
je bent ook wel de grootste lul van het forum he? Ik heb deze zeker 7 keer gepost in de afgelopen 2 weken, nitwit.quote:Op maandag 21 november 2005 12:55 schreef PH52 het volgende:
[..]
Die geit heeft inmiddels een sik van een meter, nooit 2 keer hetzelfde posten, teken van aftakeling.
![]()
Als ik je zo zie huppelen moet ik ineens denken aan die 2 tampons die op de Noordpool lopen, dat die ene zegt tegen die ander: "koud hè, zo zonder muts".quote:Op maandag 21 november 2005 12:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
je bent ook wel de grootste lul van het forum he? Ik heb deze zeker 7 keer gepost in de afgelopen 2 weken, nitwit.
Je frustraties over niet aan het spel mee mogen doen moet je jezelf aanrekenen. Je was zelf zo'n slappe homo om snel de exit te doen voor iemand je eruit zou stemmen en nu mag je huilend langs de lijn kijken! Dat hoef je niet op mij te botvieren!
Waarom heb ik toch het idee dat sommige mensen dit echt te letterlijk nemen en echt hun best doen om mensen te raken.quote:Op maandag 21 november 2005 12:58 schreef ChantalC het volgende:
Waarom heb ik toch het gevoel dat er 2 kampen zijn hier?
Ja, weet ik veel. Waarom heb ik het gevoel dat jij een van de uit versabommies Meervoudig Onverzadigd Persoonlijkhieds Syndroom ontsproten alterego's bent. Ik weet het niet.quote:Op maandag 21 november 2005 12:58 schreef ChantalC het volgende:
Waarom heb ik toch het gevoel dat er 2 kampen zijn hier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |