Volgens mij had ze het gevraagd...quote:Op maandag 21 november 2005 12:00 schreef Inca het volgende:
Lieske werd naar de DBK geroepen daar werd het haar verteld dat ze broodjes mocht smeren voor de werkploeg
Of het nou helemaal de bedoeling is dat er een lunch bezorgd wordt? Ik denk dat er gedurende de dag er geen contact mag zijn tussen de groepen.quote:Netjes op tijd naar de fabriek (op te laat komen staat een sanctie) en daar de volle werkdag uitdienen. Dus koffie en thee drinken en tussen de middag schaften aan de schafttafel in de fabriek. Alleen voor WC-bezoek mag in de thee en koffie-pauze en tijdens het schaften de fabriek worden verlaten. (Bij tussentijds verlaten: een sanctie!!!)
Lies moest broodjes maken van BB (werd naar DBK geroepen) en later riep BB dat ze de broodjes naar de fabriek mocht brengenquote:Op maandag 21 november 2005 12:03 schreef Sonique het volgende:
[..]
Volgens mij had ze het gevraagd...
Lieske tegen de werkers toen die zeiden dat ze niet daar mocht komen "Nee, dat mag van BB, ik heb het gevraagd"
Keej, had dat even gemist...quote:Op maandag 21 november 2005 12:06 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Lies moest broodjes maken van BB (werd naar DBK geroepen) en later riep BB dat ze de broodjes naar de fabriek mocht brengen![]()
WHAAAAAAAAAHAHAHA! En was dat roel nou met deze opmerking: "geld voor de kindertjes verdienen"?quote:Op maandag 21 november 2005 12:06 schreef scanman01 het volgende:
Nathalie: "We gaan het halen gewoon"
We?
Roel zei dat hij Dido al miste... toen zei Chantal: "je bent een watje geworden" (of iets in die trand)quote:Op maandag 21 november 2005 12:08 schreef Joohanna het volgende:
[..]
WHAAAAAAAAAHAHAHA! En was dat roel nou met deze opmerking: "geld voor de kindertjes verdienen"?
Dat wil ik helemaal niet wetenquote:Op maandag 21 november 2005 12:10 schreef Sonique het volgende:
[[url=http://www.filedump.nl/files/chaningridplee.jpg]afbeelding][/URL]
Rob zit te schijten... en het stinkt
Eigenlijk moet je bij binnenkomst een nieuw werkpak aantrekken.quote:Op maandag 21 november 2005 12:11 schreef kissa het volgende:
Het lijkt me niet zo verstandig om in werkkleding over de grond te gaan liggen rollebollen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |