Niks ik vind je liiiieeeeeeevquote:Op maandag 21 november 2005 04:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat maakt mij als mod dan 'anders'? Ik ben hier net zoveel mod als jij hoor, dit is niet mijn forumom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dit is mijn tijdsverslindende hobbyom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik weet niet precies meer waarom je negatief overkwam, ik had een paar dingen van je gelezen en vond je toen negatief. Ik wist niet dat er allemaal bewijs moest worden aangesleept in dit spelom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ik heb ook niet lopen klagen dat je mij al twee keer --'tjes hebt gegeven. Nou ja, bij deze dan: je hebt mij al 2x minnetjes gegevenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Wat heb je op me tegen?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat je dat weet..........quote:Op maandag 21 november 2005 04:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou ja, bij deze dan: je hebt mij al 2x minnetjes gegevenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Wat heb je op me tegen?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zie je ik ben niet de enigequote:Op maandag 21 november 2005 04:47 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat je dat weet..........om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nou, daar heb ik dan nog maar weinig van gemerkt.quote:Op maandag 21 november 2005 04:47 schreef PC eend het volgende:
Niks ik vind je liiiieeeeeeevom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wist ik veel dat ik met bewijs moet komenquote:Op maandag 21 november 2005 04:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, daar heb ik dan nog maar weinig van gemerkt.
Nou, staan we bijna gelijkquote:Op maandag 21 november 2005 04:50 schreef PC eend het volgende:
Wist ik veel dat ik met bewijs moet komenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jij mag van mij stemmen zoveel je wiltquote:Op maandag 21 november 2005 04:50 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb gisteravond trouwens niet kunnen stemmen omdat mijn internet het niet deed. Mag ik dan nog stemmen of is dat een overgeslagen dag?
Editquote:Op maandag 21 november 2005 04:50 schreef Isabeau het volgende:
Oeh, ben jij zo ook al een stemronde mis gelopen? *knuffel*quote:Op maandag 21 november 2005 04:51 schreef henk.jansen het volgende:
Volgens de regel welom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
-Is het a of b?quote:Op maandag 21 november 2005 04:51 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Volgens de regel welom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Als notaris ad interim mag jij van mij stemmen als je het op Kribbet doet.quote:Op maandag 21 november 2005 04:50 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb gisteravond trouwens niet kunnen stemmen omdat mijn internet het niet deed. Mag ik dan nog stemmen of is dat een overgeslagen dag?
Kut kip/eend je moet geen dingen beloven die er niet zijnquote:Op maandag 21 november 2005 04:51 schreef PC eend het volgende:
Jij mag van mij stemmen zoveel je wiltom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik kan me niet voorstellen dat ik dat 2x gedaan heb, als dat echt zo is dan kan het alleen maar ziijn geweest omdat mijn grote held scanman op 1 moest, om daarna een exit te nemen.quote:Op maandag 21 november 2005 04:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, staan we bijna gelijkom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
(ik nog twee minnetjes achter je, maar vooruit)
En moet Kribbet dan +'jes hebben of -'etjes?quote:Op maandag 21 november 2005 04:52 schreef Coos het volgende:
Als notaris ad interim mag jij van mij stemmen als je het op Kribbet doet.
Daar ben jij het toch wel mee eens kandidaat adjunct-notaris??om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Waarom niet Henk?? Iedereen heeft zo zijn methode.quote:Op maandag 21 november 2005 04:53 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Kut kip/eend je moet geen dingen beloven die er niet zijnom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Aan scanman heb ik ook een plusje of 12 verspildquote:Op maandag 21 november 2005 04:53 schreef PC eend het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat ik dat 2x gedaan heb, als dat echt zo is dan kan het alleen maar ziijn geweest omdat mijn grote held scanman op 1 moest, om daarna een exit te nemen.
Het is maar een spelletje moet je maar denkenquote:Op maandag 21 november 2005 04:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Aan scanman heb ik ook een plusje of 12 verspildom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je kan alleen maar minnetjes geven doos!!quote:Op maandag 21 november 2005 04:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En moet Kribbet dan +'jes hebben of -'etjes?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Voor -'etjes doe ik het niet.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
(en ik zag dat de regels zijn gewijzigd...)
Hier gaat iets helemaal fout met mij berichtenquote:Op maandag 21 november 2005 04:52 schreef Isabeau het volgende:
Wie niet??quote:Op maandag 21 november 2005 04:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Aan scanman heb ik ook een plusje of 12 verspildom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat las ik al, maar ik vroeg me af of het klopte. Ik ben niet zo negatief ingesteld en ik heb altijd al moeite gehad met -- tjes uitdelenquote:Op maandag 21 november 2005 04:56 schreef Coos het volgende:
Je kan alleen maar minnetjes geven doos!!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
L E Z E N ! ! !
Misschien had ze mij ook wel plusjes willen geven maar is ze gewoon heel onhandig in die dingenquote:Op maandag 21 november 2005 04:56 schreef Coos het volgende:
[..]
Je kan alleen maar minnetjes geven doos!!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
L E Z E N ! ! !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop