En ben ik weer negatief?quote:Op maandag 21 november 2005 04:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, ik kom net even kijkenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Sorry, wilde je lachbuien niet verpestenquote:Op maandag 21 november 2005 04:20 schreef PC eend het volgende:
[..]
Kon je dat niet eerder zeggenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zoals je dit nu schrijft, denk ik dat je nog nooit een vrouw van dichtbij gezien heb!!quote:Op maandag 21 november 2005 04:28 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het bij andere vrouwen is maar mijn vrouw staat over 2 uur weer op om met de hond te lopen en zich klaar te maken voor haar werk, ze heeft geen tijd om hier te lurkenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Tot zoquote:Op maandag 21 november 2005 04:22 schreef scanman01 het volgende:
Die goede sfeer is er nu duidelijk niet trouwensom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Komt goed uit dat ik mijn bed hoor roepen, dus welterusten allemaalom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Net als altijd.quote:Op maandag 21 november 2005 04:30 schreef PC eend het volgende:
En ben ik weer negatief?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Niet dus?quote:
Kan je het wederom niet alleenquote:Op maandag 21 november 2005 04:26 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja, maar nu moeten we Kribbet nog overtuigen met zijn gigantische hypotheekschuld.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
De man heet, Samir Azzouz.quote:Op maandag 21 november 2005 04:28 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Welke minister kunnen we daarvoor aanbieden aan Samir A.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hetzelfde als bij BB de camera is weg en geen reactie. (misschien maar goed ook)quote:Op maandag 21 november 2005 04:28 schreef henk.jansen het volgende:
Welke minister kunnen we daarvoor aanbieden aan Samir A.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Lolligquote:Op maandag 21 november 2005 04:30 schreef Coos het volgende:
[..]
Zoals je dit nu schrijft, denk ik dat je nog nooit een vrouw van dichtbij gezien heb!!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ah je was even een plasje aan het doenquote:Op maandag 21 november 2005 04:33 schreef Coos het volgende:
De man heet, Samir Azzouz.
Mohammed B heet, Mohammed Boujerie.
Lekker duidelijk Henk.
Nee dan, niet dan??om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik wil nu wel ff serieus weten of je me nu negatief vindt omdat ik hier een beetje zit te lachen om een relletje.quote:Op maandag 21 november 2005 04:33 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga trouwens maar weer, tenzij iemand hier nog iets leuks weet.
Je moet echt die cursus "grappige reply's" overnieuw doen of je geld terug vragen.quote:Op maandag 21 november 2005 04:33 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Kan je het wederom niet alleenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb je wel op je tenen getrapt, hèquote:Op maandag 21 november 2005 04:36 schreef PC eend het volgende:
Ik wil nu wel ff serieus weten of je me nu negatief vindt omdat ik hier een beetje zit te lachen om een relletje.
Wederom: niet grappigquote:Op maandag 21 november 2005 04:37 schreef Coos het volgende:
[..]
Je moet echt die cursus "grappige reply's" overnieuw doen of je geld terug vragen.
Dit likjkt nergens op. Het lijkt wel of je een fatwa over me uitgeroepen hebt.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Vliezen!!quote:Op maandag 21 november 2005 04:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb je wel op je tenen getrapt, hèom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ga dan maar naar bed.quote:
Nee valt meequote:Op maandag 21 november 2005 04:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb je wel op je tenen getrapt, hèom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat jij dat ook nog allemaal volgt joh. Ik heb geen flauw idee wie dat zijn en het interesseerd mij ook geen fuck.quote:Op maandag 21 november 2005 04:40 schreef PC eend het volgende:
[..]
Maar jij zei dat en als een mod dat zegt wil ik weten waar het vandaan komtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Is goed.quote:Op maandag 21 november 2005 04:39 schreef Coos het volgende:
[..]
Ga dan maar naar bed.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:
Ik ben heel liev, dat imago heb ik GVD in weken opgebouwd, als zei dat de grond in boort kan me dat punten kostenquote:Op maandag 21 november 2005 04:42 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat jij dat ook nog allemaal volgt joh. Ik heb geen flauw idee wie dat zijn en het interesseerd mij ook geen fuck.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 21 november 2005 04:43 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ben heel liev, dat imago heb ik GVD in weken opgebouwd, als zei dat de grond in boort kan me dat punten kostenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wat maakt mij als mod dan 'anders'? Ik ben hier net zoveel mod als jij hoor, dit is niet mijn forumquote:Op maandag 21 november 2005 04:40 schreef PC eend het volgende:
Nee valt meeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar jij zei dat en als een mod dat zegt wil ik weten waar het vandaan komtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dan moet het zoiets als nu zijnom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop