Escaleert er watquote:Op maandag 21 november 2005 04:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
BB zou BB niet zijn als er niet af en toe een lekkere onenigheid volkomen escaleertom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Pardon??quote:Op maandag 21 november 2005 04:09 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij zat je toch ook elke avond suf te blowenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Normaal is de sfeer hier 's nachts altijd veel beter dan overdag. Misschien dat de nodige sterke drank daar iets mee te maken heeft, geen idee. Daarom zouden ze vrouwen ook eens wat langer wakker moeten blijven. Aan de andere kant kan die goede sfeer er ook juist mee te maken hebben omdat ze dat niet doenquote:Op maandag 21 november 2005 04:10 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Draai het is om, waarom zitten wij er nog en wat zou het dames/ vrouwen moeten aantrekken om ook zolang te blijven hier?
..quote:Op maandag 21 november 2005 04:07 schreef Coos het volgende:
[..]
Trieste dorpelingom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je bent de eerste die dan een melding krijgt. Dat is bij heel fok bekendquote:Op maandag 21 november 2005 04:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
Escaleert er watom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Anders moet je me even roepen hoorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
redelijke vrouw-onvriendelijke tekstquote:Op maandag 21 november 2005 04:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Normaal is de sfeer hier 's nachts altijd veel beter dan overdag. Misschien dat de nodige sterke drank daar iets mee te maken heeft, geen idee. Daarom zouden ze vrouwen ook eens wat langer wakker moeten blijven. Aan de andere kant kan die goede sfeer er ook juist mee te maken hebben omdat ze dat niet doenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee ik merk hetquote:Op maandag 21 november 2005 04:11 schreef Coos het volgende:
[..]
Pardon??om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ben niet suf hoor.
Ik knap er juist van op na zo'n weekend.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
U vraagt.quote:Op maandag 21 november 2005 04:15 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nee ik merk hetom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Heb je nieuwe pillen ofzoom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Om te lachen zijn ze ook al nietquote:Op maandag 21 november 2005 04:08 schreef PC eend het volgende:
[..]
Grappen van Coos zijn voor een hoop dingen bedoelt, maar niet om te tellenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Beetje wel ja. Damn, daar gaat mijn goede naam. Ik ben anders altijd zo vrouw vriendelijk als de pest.quote:Op maandag 21 november 2005 04:14 schreef Coos het volgende:
[..]
redelijke vrouw-onvriendelijke tekstom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Kon je dat niet eerder zeggenquote:Op maandag 21 november 2005 04:17 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Om te lachen zijn ze ook al nietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Humor en Coos: gaat niet samen.quote:Op maandag 21 november 2005 04:09 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik denk dat als je het een beetje vriendelijk vraagt aan Kribbet dat hij een eind met je mee kan gaan.
Kluitje bona en................om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee ik neem medicinale wiet tot me, dat is iets heel andersquote:Op maandag 21 november 2005 04:09 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij zat je toch ook elke avond suf te blowenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Oke tiefstraalt deze regering en maar uit, en wat krijgen we dan terug?quote:Op maandag 21 november 2005 04:08 schreef KRIBBET het volgende:
Dacht dat we toch aardig van leer konden trekken of nietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik zal geen u meer zeggen
Damn jij kan ook grappig zijnquote:
Henk, zal ik de volgende keer de stemwijzer voor je samenstellen??quote:Op maandag 21 november 2005 04:22 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Oke tiefstraalt deze regering en maar uit, en wat krijgen we dan terug?
Dezelfde zooi wat we nu hebben.
Ik blijf stemmen op wat ik altijd heb gedaan volgens de stem wijzer op internet.
Nee ik hou me niet bezig met politiek.
Ik vul de vragenlijst in en kijk dan welke partij in moet stemmen
Klaar, dat is wat ik doeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Deezz snap ik niet Scan!!quote:Op maandag 21 november 2005 04:22 schreef scanman01 het volgende:
Die goede sfeer is er nu duidelijk niet trouwensom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Coos je kon het op geen beter moment voorstellenquote:Op maandag 21 november 2005 04:23 schreef Coos het volgende:
Henk, zal ik de volgende keer de stemwijzer voor je samenstellen??om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Slaap lekkerquote:Op maandag 21 november 2005 04:22 schreef scanman01 het volgende:
Die goede sfeer is er nu duidelijk niet trouwensom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Komt goed uit dat ik mijn bed hoor roepen, dus welterusten allemaalom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja, maar nu moeten we Kribbet nog overtuigen met zijn gigantische hypotheekschuld.quote:Op maandag 21 november 2005 04:25 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Coos je kon het op geen beter moment voorstellenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zit jij hier zomaar een beetje te lurken??quote:Op maandag 21 november 2005 04:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Slaap lekkerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Welke minister kunnen we daarvoor aanbieden aan Samir A.quote:Op maandag 21 november 2005 04:26 schreef Coos het volgende:
Ja, maar nu moeten we Kribbet nog overtuigen met zijn gigantische hypotheekschuld.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik weet niet hoe het bij andere vrouwen is maar mijn vrouw staat over 2 uur weer op om met de hond te lopen en zich klaar te maken voor haar werk, ze heeft geen tijd om hier te lurkenquote:Op maandag 21 november 2005 04:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Normaal is de sfeer hier 's nachts altijd veel beter dan overdag. Misschien dat de nodige sterke drank daar iets mee te maken heeft, geen idee. Daarom zouden ze vrouwen ook eens wat langer wakker moeten blijven. Aan de andere kant kan die goede sfeer er ook juist mee te maken hebben omdat ze dat niet doenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee, ik kom net even kijkenquote:Op maandag 21 november 2005 04:28 schreef Coos het volgende:
Zit jij hier zomaar een beetje te lurken??om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Plots??om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop