Kijk een beetje stangen kan welquote:Op maandag 21 november 2005 03:55 schreef scanman01 het volgende:
Dat maakt het weer een beetje goedom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Een beetje veel stangen kan ook wel hoorquote:Op maandag 21 november 2005 03:59 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Kijk een beetje stangen kan welom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je zal nu toch echt maar in een dictatuur leven...quote:Op maandag 21 november 2005 03:50 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja ja, dit weekend is het dertig jaar geleden dat Franco de pijp uitging!
Ik neem dat meeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dan moesten we het verzet maar eens weer nieuw leven in gaan blazenquote:Op maandag 21 november 2005 04:01 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je zal nu toch echt maar in een dictatuur leven...
Levensgrote foto's en standbeelden van Balkenende op de hoek van iedere straatom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Met een beetje minder persoonlijke problemen en wat meer inzet kan jij ook echt weleens grappig zijn op dit forum.quote:
The Scan is backquote:Op maandag 21 november 2005 04:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Een beetje veel stangen kan ook wel hoorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
2de grapquote:Op maandag 21 november 2005 03:58 schreef Coos het volgende:
[..]
Ga jij effe naast Prins Hendrik liggen jâh!!!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Als het beelden van Balk zijn hebben we wel iedere ochtend iets te lachen.quote:Op maandag 21 november 2005 04:01 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je zal nu toch echt maar in een dictatuur leven...
Levensgrote foto's en standbeelden van Balkenende op de hoek van iedere straatom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Neem een blowquote:Op maandag 21 november 2005 03:59 schreef Coos het volgende:
Ik wil wel een drankje Henk!!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ookquote:
3de grap en nee je gaat niet vooruitquote:Op maandag 21 november 2005 04:02 schreef Coos het volgende:
[..]
Met een beetje minder persoonlijke problemen en wat meer inzet kan jij ook echt weleens grappig zijn op dit forum.
Jij ben toch geen kloon van Peter6000??om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
BB zou BB niet zijn als er niet af en toe een lekkere onenigheid volkomen escaleertquote:Op maandag 21 november 2005 04:03 schreef PC eend het volgende:
[..]
The Scan is backom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zielige ouwe hippiequote:Op maandag 21 november 2005 04:04 schreef Coos het volgende:
[..]
Ookom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ben echt simpel wat dat betreft dus hou ik me verre van dat.quote:Op maandag 21 november 2005 04:02 schreef scanman01 het volgende:
Dan moesten we het verzet maar eens weer nieuw leven in gaan blazenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Waarom zijn hier 's nachts zo weinig vrouwen trouwens? Zijn het dan echt allemaal van die wezentjes die op een bepaalde tijd in bed moeten liggen?quote:Op maandag 21 november 2005 04:05 schreef Coos het volgende:
Ik gok Zaltbommel!!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Kribbet komt uit Zaltbommel........om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Trieste dorpelingquote:
Humorquote:Op maandag 21 november 2005 04:05 schreef Coos het volgende:
Ik gok Zaltbommel!!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Kribbet komt uit Zaltbommel........om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Grappen van Coos zijn voor een hoop dingen bedoelt, maar niet om te tellenquote:Op maandag 21 november 2005 04:05 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
3de grap en nee je gaat niet vooruit
Is weinig te discussieren aan toch? Het is niet zo dat we hier met politieke termen gaan smijten of wat dan ook. Gewoon een immense afkeer van Balkenellende. Als je Jan Peter wel kunt waarderen, wordt het iets lastiger inderdaad.quote:Op maandag 21 november 2005 04:07 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik ben echt simpel wat dat betreft dus hou ik me verre van dat.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Voor jullie de discusieom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dacht dat we toch aardig van leer konden trekken of nietquote:Op maandag 21 november 2005 04:07 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik ben echt simpel wat dat betreft dus hou ik me verre van dat.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Voor jullie de discusieom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik denk dat als je het een beetje vriendelijk vraagt aan Kribbet dat hij een eind met je mee kan gaan.quote:Op maandag 21 november 2005 04:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Waarom zijn hier 's nachts zo weinig vrouwen trouwens? Zijn het dan echt allemaal van die wezentjes die op een bepaalde tijd in bed moeten liggen?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jij zat je toch ook elke avond suf te blowenquote:
Draai het is om, waarom zitten wij er nog en wat zou het dames/ vrouwen moeten aantrekken om ook zolang te blijven hier?quote:Op maandag 21 november 2005 04:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Waarom zijn hier 's nachts zo weinig vrouwen trouwens? Zijn het dan echt allemaal van die wezentjes die op een bepaalde tijd in bed moeten liggen?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop