Jij hebt je eigen connecties met DE HEERquote:Op maandag 21 november 2005 03:21 schreef Coos het volgende:
[..]
Zet me er effe in dan voordat de verdoving is uitgewerkt.![]()
Coos je stelt me teleurquote:
Het kan zo een leuk spel zijnquote:Op maandag 21 november 2005 03:20 schreef Coos het volgende:
[..]
Beter.
[..]
Dat gaat multiple-choise worden.![]()
[..]
Héérlijk zo'n spelletje op de late avond!!![]()
Wat dacht jij van tomaten??quote:Op maandag 21 november 2005 03:38 schreef PC eend het volgende:
Over de duivel gesproken...
Ik pleit voortaan voor een levensgrote foto van APK in de O.P.
Zodat wij onze grote leider met trots kunnen vereren en verheerlijken![]()
![]()
DE HEER ligt ws met 2 temazepam onder zeil.quote:Op maandag 21 november 2005 03:30 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij hebt je eigen connecties met DE HEER![]()
Ik pleit ervoor dat jij een foto van je moeder plaatst en ik van Yolande.quote:Op maandag 21 november 2005 03:38 schreef PC eend het volgende:
Over de duivel gesproken...
Ik pleit voortaan voor een levensgrote foto van APK in de O.P.
Zodat wij onze grote leider met trots kunnen vereren en verheerlijken![]()
![]()
Draai ze in je blow en ga slapenquote:
Lijkt me onverstandig in een dictatuurquote:
Katrien Duck moet dat dan zijn tochquote:Op maandag 21 november 2005 03:46 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik pleit ervoor dat jij een foto van je moeder plaatst en ik van Yolande.
En dan wel SERIEUS
JIJ eerst![]()
Dont even go therequote:Op maandag 21 november 2005 03:46 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik pleit ervoor dat jij een foto van je moeder plaatst en ik van Yolande.
En dan wel SERIEUS
JIJ eerst![]()
Gezelligquote:Op maandag 21 november 2005 03:45 schreef Coos het volgende:
[..]
DE HEER ligt ws met 2 temazepam onder zeil.
We zullen het met elkaar moeten oplossen!!![]()
Ja ja, dit weekend is het dertig jaar geleden dat Franco de pijp uitging!quote:Op maandag 21 november 2005 03:47 schreef PC eend het volgende:
[..]
Lijkt me onverstandig in een dictatuur
Moet jij die pomphond niet uitlaten??quote:Op maandag 21 november 2005 03:48 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Katrien Duck moet dat dan zijn toch![]()
Henk, je vrouw wil meer katten, heeft ze net zelf gezegd![]()
Mooi, dan weet iederen het, don't fuck with Jansenquote:Op maandag 21 november 2005 03:49 schreef PC eend het volgende:
Dont even go there
Niet fucken met me moeder![]()
Je wordt echt super vervelend nu.quote:Op maandag 21 november 2005 02:35 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Is niet echt een eer hoor![]()
Elke keer voordat je er haast bent, je weg moet gaan![]()
![]()
quote:Op maandag 21 november 2005 02:43 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik ken de voorgeschiedenis niet (heb wel iets gelezen) maar vanwege zijn mooie foto's, dito verslagen en het nog niet moe zijn van het Lieske verdedigen, vind ik het een goeie peer.
Als iemand niet aan een spel wil meedoen kan je hem niet dwingen (en als hij er niet uitgestapt was, had ik niet net de bank gehaald en had net als Coos een beetje zielig en troosteloos voor jan lul in dit topic gezworven![]()
)
Dat maakt het weer een beetje goedquote:Op maandag 21 november 2005 02:48 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Scan is ook een goeie peer en hoop dat hij doorgaat met zijn scans deze BB![]()
![]()
![]()
![]()
Jij neemt dat mee? Franco had jou mee moeten nemenquote:Op maandag 21 november 2005 03:50 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja ja, dit weekend is het dertig jaar geleden dat Franco de pijp uitging!
Ik neem dat mee![]()
Neequote:Op maandag 21 november 2005 03:52 schreef Coos het volgende:
[..]
Moet jij die pomphond niet uitlaten??![]()
Waarvoor trek jij je elke terug, zeker voor personen als mijquote:Op maandag 21 november 2005 03:54 schreef scanman01 het volgende:
Je wordt echt super vervelend nu.
Ga jij effe naast Prins Hendrik liggen jâh!!!quote:Op maandag 21 november 2005 03:56 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Jij neemt dat mee? Franco had jou mee moeten nemen![]()
Meestal vanwege doorsluimerende 'ruzies'. Maar dit keer omdat ik gewoon geen zin heb aan een wedstrijdelement onder de users in BB5. Dat is alles. Niet vanwege jou, want daar ken ik je gewoon niet lang genoeg voor.quote:Op maandag 21 november 2005 03:57 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Waarvoor trek jij je elke terug, zeker voor personen als mij![]()
Grappigquote:Op maandag 21 november 2005 03:55 schreef Coos het volgende:
Overigens hond op het menu lijkt mij wel weer lekker.![]()
Saté doggie![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |