Je bent wel een verliezer want anders had je in de finale gestaan of op de bank mogen zittenquote:Op maandag 21 november 2005 02:16 schreef Coos het volgende:
[..]
Ze??![]()
Ik heb niets meer te verliezen.
Ik ben stemmer.![]()
Beetje newbie ben je toch wel hè??quote:Op maandag 21 november 2005 02:31 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
en het is een eer om met iemand als Scanman vergeleken te worden![]()
quote:Op maandag 21 november 2005 02:31 schreef M-en-A het volgende:
Ik bekijk straks wel of er nog stemmen uitgebracht zijn. Ga nu naar bed..![]()
Kribbet GOGOGOGOquote:Op maandag 21 november 2005 02:31 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik ben geen enkele keer vertrokken en zal het zeker niet vrijwillig doen![]()
Ik heb van een aantal mensen punten gekregen waardoor ik nog net op de bank kon komen edn dan ga ik ze niet teleurstellen door nu zomaar te vertrekken![]()
Ben jij zelf vertrokken of stond je al zo laag![]()
![]()
Jij ging naar je nest!!quote:Op maandag 21 november 2005 02:33 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Kribbet GOGOGOGO![]()
![]()
ZET HEM OP DE BANK
Is niet echt een eer hoorquote:Op maandag 21 november 2005 02:31 schreef KRIBBET het volgende:
quote:
quote:Op maandag 21 november 2005 02:34 schreef Coos het volgende:
[..]
Jij ging naar je nest!!
Dus..............![]()
Huh?? Wie op de bank zetten??quote:
En dan moet ik je gaan uitleggen hoe je in iemands profiel kan kijkenquote:
Op de bank met wie?? Coos?? Die stond zo laag in het rijtje dat hij niet eens een barkruk mag bezetten hierquote:Op maandag 21 november 2005 02:33 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Kribbet GOGOGOGO![]()
![]()
ZET HEM OP DE BANK
Ja, dat moet je dan maar even uitleggen!!!quote:Op maandag 21 november 2005 02:37 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
En dan moet ik je gaan uitleggen hoe je in iemands profiel kan kijken![]()
Je stelt erg domme vragen![]()
Als ie het kan hebben!!quote:
Ik ken de voorgeschiedenis niet (heb wel iets gelezen) maar vanwege zijn mooie foto's, dito verslagen en het nog niet moe zijn van het Lieske verdedigen, vind ik het een goeie peer.quote:Op maandag 21 november 2005 02:35 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Is niet echt een eer hoor![]()
Elke keer voordat je er haast bent, je weg moet gaan![]()
![]()
Dat had ik toch liever gezien!!quote:Op maandag 21 november 2005 02:43 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
had ik niet net de bank gehaald en had net als Coos een beetje zielig en troosteloos voor jan lul in dit topic gezworven![]()
)
je hebt alles goed geraden, knap hoorquote:Op maandag 21 november 2005 02:40 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja, dat moet je dan maar even uitleggen!!!
Want profielen interesseren mij totaal niet.
Misschien ben jij wel een breiende ouwe doos in huize avondrood en slaap je nog niet omdat de zuster wegens acht sterfgevallen en drie overvolle po's je medicijnen voor de nacht nog niet gebracht heeft.![]()
En je hebt er nog zo je best voor gedaan met je afschilderen en zwart maken maar helaasquote:
Zwakke reply!!quote:Op maandag 21 november 2005 02:46 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
OOHH alleen de naam van het huis was niet goed: Avondrood maar nog niet dood!
Scan is ook een goeie peer en hoop dat hij doorgaat met zijn scans deze BBquote:Op maandag 21 november 2005 02:43 schreef KRIBBET het volgende:
Ik ken de voorgeschiedenis niet (heb wel iets gelezen) maar vanwege zijn mooie foto's, dito verslagen en het nog niet moe zijn van het Lieske verdedigen, vind ik het een goeie peer.
Als iemand niet aan een spel wil meedoen kan je hem niet dwingen (en als hij er niet uitgestapt was, had ik niet net de bank gehaald en had net als Coos een beetje zielig en troosteloos voor jan lul in dit topic gezworven![]()
)
Henk, mag ik je even wijzen op het feit dat Kribbet een ingeschreven 2005 user is en denkt de man te zijn. Alle minpunten naar hem s.v.p.. Wegwezen met zo'n kwast. Alle ouwe BB-ers moeten in de finale.quote:Op maandag 21 november 2005 02:48 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Scan is ook een goeie peer en hoop dat hij doorgaat met zijn scans deze BB![]()
![]()
![]()
![]()
Jij maakte me wakkerquote:Op maandag 21 november 2005 02:47 schreef Coos het volgende:
[..]
Zwakke reply!!![]()
Had meer verwacht.![]()
Maar de Eend is nog wakker gelukkig!!![]()
Krijg jij van mij 2 punten.quote:
Wat zou ik niet kunnen hebben dan? Het Gebrabbel van een overjarige BB fan, te seniel om aan het spel mee te doen en dankzij kunst en vliegwerk (het aanpassen van wat regels) nog steeds een stem mag uitbrengen want ach, Coos kan niet zo goed klokkijkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |