Mogguhquote:Op maandag 21 november 2005 09:54 schreef versabommie het volgende:
Goedemorguh, lekker feeksje van me!
heb jij voor vandaag al stemmen uitgebracht?quote:Op maandag 21 november 2005 09:54 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Mogguhom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee ik ben nog aan het wakker worden met koffie na mijn hachelijke file avontuur...quote:Op maandag 21 november 2005 10:00 schreef versabommie het volgende:
heb jij voor vandaag al stemmen uitgebracht?
Ik moest vandaag naar rrrrrrrrrrrotterrrrrrrrrrrrdamquote:Op maandag 21 november 2005 10:01 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Nee ik ben nog aan het wakker worden met koffie na mijn hachelijke file avontuur...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Allemaal fans voor mijquote:Op maandag 21 november 2005 10:12 schreef versabommie het volgende:
Ik moest vandaag naar rrrrrrrrrrrotterrrrrrrrrrrrdam
1 vette bonk file!
ze prrrrrrrrrrrrrrrrraten hierrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr ook allemaal zo rrrrrrrrraaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrwwwwwquote:Op maandag 21 november 2005 10:15 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Allemaal fans voor mijom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mja ben niet thuis...
Is goed. Neem ik voor jou een tubbetje tandpasta mee, je stinkt uit je muil. Wie heb jij gisteren hier allemaal gelikt ?quote:
Je zal waarschijnlijk je bovenlip ruiken, Catweazle!quote:Op maandag 21 november 2005 10:19 schreef PH52 het volgende:
[..]
Is goed. Neem ik voor jou een tubbetje tandpasta mee, je stinkt uit je muil. Wie heb jij gisteren hier allemaal gelikt ?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
BITCHFIGHT!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 21 november 2005 10:22 schreef cuall het volgende:
Kleintje --
Mijn stem gaat naar Kleintje, ik zag haar foto's met al die prachtige rondingen en ja daar kan ik natuurlijk niet meer aan tippenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.. Uit tactische overweging moet ik dus wel mijn stem geven aan Kleintje, die in het echt een Grote blijkt te zijnJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Lieve schat, als dit als stembiljet moet dienen dan kun je misschien beter de tekst mbt Kleintje ff weghalen, anders maakt ze helemaal geen kans meer.quote:Op maandag 21 november 2005 10:22 schreef cuall het volgende:
STEMBILJET
--------------------------------------------------------------------------------------
(zet hier je naam achter de persoon die je minpunten geeft)
Kribbet:
Maurisico:
Jappie: - M-en-A
Kleintje: - CUall
Motivatie:
Alle bankzitters zijn aan elkaar gewaagd en ik vind het heel jammer als er iemand moet afvallen, maar zo zijn de regels nu eenmaal.
Kleintje --
Mijn stem gaat naar Kleintje, ik zag haar foto's met al die prachtige rondingen en ja daar kan ik natuurlijk niet meer aan tippenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.. Uit tactische overweging moet ik dus wel mijn stem geven aan Kleintje, die in het echt een Grote blijkt te zijnJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
De nieuwe stand is dan:
Maurisico: 94
Kribbet: 90
Jappie: 90
Kleintje: 82
--------------------------------------------------------------------------------------
quote:Op maandag 21 november 2005 10:37 schreef ChantalC het volgende:
(bij de andere ook niet trouwens, maar Kribbet staat boven aan en is dus het haasje!)
Meid je hebt een prachtlijfquote:Op maandag 21 november 2005 10:36 schreef Kleintje het volgende:
Cuall, met die motivering kan ik levenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja... grote kontom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik had met die foto's gehoopt de heren ook te kunnen opzwepen tot hardere maatregelen. Ik had gehoopt dat hun ook flinke acties gingen houden.
Maar neeeee, Kleintje wordt nu tot pispaal verheven omdat ze tot zo'n lage actie overgaat...
so be itom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ga mezelf niet meer vrijpleiten.
Ik heb weer meer tijd over om andere dingen te doen en... ik kan hopelijk straks de finalisten afkrakenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Kleintje, wil je boven je post nog eventjes de volgende regel plakkenquote:Op maandag 21 november 2005 10:46 schreef Kleintje het volgende:
(zet hier je naam achter de persoon die je minpunten geeft)
Kribbet: - ChantalC
Maurisico: - Kleintje
Jappie: - M-en-A
Kleintje: - CUall
Motivatie:
Ik probeer de bank een beetje spannend te houden en ik heb werkelijk niets met je...
Maurisico dus --
De nieuwe stand is dan:
Maurisico: 92
Jappie: 90
Kribbet: 88
Kleintje: 82
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop