Hij doet mee hoor pas maar op, hij kan je nog heel wat minnetjes aannaaienquote:Op maandag 21 november 2005 04:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat las ik al, maar ik vroeg me af of het klopte. Ik ben niet zo negatief ingesteld en ik heb altijd al moeite gehad met -- tjes uitdelenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jammer dat je niet meedoet. Dat uitmaken voor 'doos' had het stemmen voor vandaag weer eenvoudiger gemaaktom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jij bent ook zo onbetrouwbaar als de pestquote:Op maandag 21 november 2005 04:59 schreef Isabeau het volgende:
Ik voel me net Lieske "ik mag jullie allemaal!!"om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat bankzitten begrijp ik ook niet helemaal. En nu ik zo naar die bank kijk dan zou ik inderdaad Kribbet twee minnetjes geven aangezien ik liever Maurisico in het rijtje heb.
Niet zo negatief doen johquote:Op maandag 21 november 2005 05:01 schreef PC eend het volgende:
Hij doet mee hoor pas maar op, hij kan je nog heel wat minnetjes aannaaienom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik spreek uit ervaringom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat moet je nu niet te serieus nemen!! Doos is maar een makkelijke vingerwijzing voor mij op dit moment. Hewt gaat allemaal zo snel niet meer.quote:Op maandag 21 november 2005 04:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat uitmaken voor 'doos' had het stemmen voor vandaag weer eenvoudiger gemaaktom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar toen had ik nog niet gezien dat Maurisico niet in de lijst staat, maar wel op de bank zit met alleen Kribbet boven hemquote:Op maandag 21 november 2005 05:04 schreef PC eend het volgende:
Jij bent ook zo onbetrouwbaar als de pestom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Net zeg je nog dat je dat niet wil doenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ADSL?quote:Op maandag 21 november 2005 05:04 schreef PC eend het volgende:
Goh we zijn weer ontopicom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Als ik Kribbet was zou ik het niet pikkenquote:Op maandag 21 november 2005 05:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar toen had ik nog niet gezien dat Maurisico niet in de lijst staat, maar wel op de bank zit met alleen Kribbet boven hemom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ik neem aan dat de 'winnaar' van de bank in de lijst komt en ik heb al genoeg aan Maurisico weggegeven om hem maar in die lijst te krijgen. Dan kunnen er ook wel twee minnetjes voor Kribbet (sorry, niets tegen op Kribbet) vanaf.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik begin jou steeds meer te mogen.quote:Op maandag 21 november 2005 05:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar toen had ik nog niet gezien dat Maurisico niet in de lijst staat, maar wel op de bank zit met alleen Kribbet boven hemom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ik neem aan dat de 'winnaar' van de bank in de lijst komt en ik heb al genoeg aan Maurisico weggegeven om hem maar in die lijst te krijgen. Dan kunnen er ook wel twee minnetjes voor Kribbet (sorry, niets tegen op Kribbet) vanaf.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Stuur 'm even een sms-je.quote:Op maandag 21 november 2005 05:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als ik Kribbet was zou ik het niet pikkenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb wel een beetje het gevoel alsof ik in een heel andere tijdzone verkeer jaquote:Op maandag 21 november 2005 05:15 schreef Isabeau het volgende:
Het is in dit deel van Nederland kwart over vijf. Is volgens mij heel erg vroegom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Werkzequote:Op maandag 21 november 2005 05:19 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga maar weer eens wat nuttigs doen, er komt een ambulance aanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee hoor, maar er kwam even iets tussendoor.quote:Op maandag 21 november 2005 05:20 schreef PC eend het volgende:
Coos zijn pillen zijn ook uitgewerkt geloof ikom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je hebt het verdiendquote:Op maandag 21 november 2005 05:43 schreef Coos het volgende:
Ik ga chillenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Goedemorguh, nachtbraaksels!quote:Op maandag 21 november 2005 05:48 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je hebt het verdiendom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Goedemorgen lieve mensen, wat een serene sfeer na die nacht vol schermutselingen.quote:
doe jij eens zalf kopen!quote:Op maandag 21 november 2005 09:49 schreef PH52 het volgende:
[..]
Goedemorgen lieve mensen, wat een serene sfeer na die nacht vol schermutselingen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Goedemorguh, lekker feeksje van me!quote:Op maandag 21 november 2005 09:53 schreef ChantalC het volgende:
Nog helemaal niemand gestemt in dit draadje? Wat een stelletje prutsers zijn jullie zeg!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop