Bier is beter, daar is meer van en is goedkoperquote:Op maandag 21 november 2005 21:09 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Champagne, lekker. Kan je mooi over je kleren gooien.
Lekkere vlotte tipquote:
quote:
Hoe laat worden we dan verwacht?quote:Op maandag 21 november 2005 21:34 schreef HeatWave het volgende:
Anyways.
Het is wellicht handig om even te melden als je mee wil eten Zaterdag. Dan kan ik in de loop van de week wel ff langs om te reserveren enzo.
.
waar en hoe laat is eten?quote:Op maandag 21 november 2005 21:34 schreef HeatWave het volgende:
Anyways.
Het is wellicht handig om even te melden als je mee wil eten Zaterdag. Dan kan ik in de loop van de week wel ff langs om te reserveren enzo.
.
Zal bij mij wel uitkomen, dan vertrek ik hier (hellevoetsluis) om 4 uur.quote:Op maandag 21 november 2005 21:39 schreef HeatWave het volgende:
Alles is in coco's.
Tijd? Tja oud hollandsch 18:00 maar even aanhouden?
Too badquote:Op maandag 21 november 2005 21:44 schreef Skaai het volgende:
Unlimited spare ribs
Maar ik eet niet mee.
Ik stalk HWquote:Op maandag 21 november 2005 21:05 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik zie het al. Even gesproken met HW over MSN.
En hoe weet jij dat allemaal?
Dat doe je al jaren onder die omstandigheden, dus waarom nietquote:Op maandag 21 november 2005 21:55 schreef QyRoZ het volgende:
Ik lust geen bier en heb geen geld. Mag ik dan wel komen?
Homo!quote:Op maandag 21 november 2005 21:57 schreef Brighteyes het volgende:
Damn... ribs... chicken burger...
Alleen weet ik nu al dat ik het gewoon veel te lang ga vinden om daar al om 18.00 te zitten. Dan kan je mij om half 11 al weer opvegen.
Nou ja goed, het is nog steeds een misschientje hier.
Goed zo Q, een ruggengraat is sowieso een nutteloos dingquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |