STEMMINGSRESULTAAT 21 november 2005Op aandringen van de grote dictator is het stemmen met 24 uur verlengd. Ondanks heftige protesten van onze zijde heeft de dictator zijn nieuwe regels toch doorgedrukt. Een van de gevolgen is dat wij ook in deze 24 uur onze stemmen weer uit mogen brengen.
Om dan toch maar het spel voort te laten gaan omdat de finalisten er toch recht op hebben dat ze gesteund (of juist niet gesteund) worden, geven wij ook nu weer (al is het onder protest) onze stemmen, omdat we ze niet verloren willen laten gaan.
Aangezien er voor ons in de afgelopen 24 verder niets is verandert blijven onze nominaties onveranderd staan.
Kleintje: hebben we in de aanloop naar de finale al een keer voorzien van punten omdat we haar posts wel kunnen waarderen. Daarom voor haar op dit moment ook geen minpunten voor de nominatiebank. (Edit op 21 november 0.00 uur: Eigenlijk zouden we haar nu wel minpunten moeten geven, al die promotie met het fotoboek, en de mogelijkheid die ze van de wedstrijdleiding krijgt door de verlenging van 24 uur, om alsnog op de bank te kunnen blijven. Maar we hadden aangekondigd dat we bij onze vorige nominaties blijven. Dus om het spannend te houden stellen we haar --punten nog even uit.)
Maurisico: heeft in de finale alles aangegrepen om toch maar in de finale te geraken. Het rondsmijten met gratis soep en handen vol met geld siert hem niet. Maar toch moet ik toegeven dat het origineel was om met beeldmateriaal een poging te doen de kiezers op zijn hand te krijgen. Daarom laat ik hem deze nominatieronde nog maar even met rust. Maar dat “smeergeld” kan hem in het verloop van de finale nog wel eens in het nadeel gaan werken.
Jappie: is een van de strijders die ons met de finale in zicht minpunten heeft toebedeelt. Hij deed dit om de spanning groter te maken wie er op de bank zou komen te zitten. Zonder zijn minpunten hadden wij ongetwijfeld met veel plezier naast hem gezeten, maar het mocht niet zo zijn. Aangezien ook wij de beroerdste niet zijn geven wij hem met liefde de minpunten weer terug.
Bij deze dus: --Maurisico: 94
Kribbet: 90
Jappie: 90Kleintje: 84
En cuall laat je niet gek maken meid, je deed het goed als notaris en ik ben van mening dat je nog steeds de meest geschikte bent voor dit werk.
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.