Ga huilen, krijg je een lolly, jankjurk!quote:Op maandag 21 november 2005 00:50 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Waar bemoei jij je mee!!!!!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ook dat maar Versabommie zijn punten komen opeens bij mij terecht en iemand die maar iets doet en verder niet kijkt waar hij stemt, die stemmen worden ook nog goed gekeurdquote:Op maandag 21 november 2005 00:49 schreef PC eend het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.voor spelinzichtJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Lolly's zijn slecht voor mu tanduh en ik draag geen jurruken!!!!!quote:Op maandag 21 november 2005 00:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ga huilen, krijg je een lolly, jankjurk!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Die is helemaal goed M-enAquote:Op maandag 21 november 2005 00:52 schreef M-en-A het volgende:
Kan ik nu via die gecorrigeerde lijst van cuall gaan stemmen?????
Whoeahhh... chaos compleetquote:Op maandag 21 november 2005 00:52 schreef cuall het volgende:
Ik ga dit niet meer bijhouden hoor, het is echt niet terug te vinden tussen alle reacties
IK LEG HIERBIJ MIJN TAAK ALS NOTARIS NEERom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.stelletje eikels hierJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
je hoeft ze niet te dragen om het uit te dragen, soepjurk!quote:Op maandag 21 november 2005 00:53 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Lolly's zijn slecht voor mu tanduh en ik draag geen jurruken!!!!!
Zeur niet o zeurkous alles 2x nagerekend en t kloptquote:Op maandag 21 november 2005 00:53 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ook dat maar Versabommie zijn punten komen opeens bij mij terecht en iemand die maar iets doet en verder niet kijkt waar hij stemt, die stemmen worden ook nog goed gekeurdom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Kijk dat is nuttige infoquote:Op maandag 21 november 2005 00:53 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ook dat maar Versabommie zijn punten komen opeens bij mij terecht en iemand die maar iets doet en verder niet kijkt waar hij stemt, die stemmen worden ook nog goed gekeurdom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Waar staat die lijst want de punten van Versabommie staan niet goedquote:
quote:
Zeg knurft, minkukel, uilskuiken, stumper, sukkel, op je kop een pukkel, ga jij even een epistel van drie kantjes voorbereiden of zo. Of zo'n lullig gedichtje. Zie je morgen wel weerquote:Op maandag 21 november 2005 00:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
je hoeft ze niet te dragen om het uit te dragen, soepjurk!
quote:Op maandag 21 november 2005 00:52 schreef cuall het volgende:
Ik ga dit niet meer bijhouden hoor, het is echt niet terug te vinden tussen alle reacties
IK LEG HIERBIJ MIJN TAAK ALS NOTARIS NEERom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.stelletje eikels hierJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Oke, kom maar met de lijst danquote:Op maandag 21 november 2005 00:55 schreef lovebear het volgende:
[..]
Zeur niet o zeurkous alles 2x nagerekend en t kloptom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maak me nou niet in de warquote:Op maandag 21 november 2005 00:55 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Waar staat die lijst want de punten van Versabommie staan niet goedom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Blijf er niet in he, stinknewbie!quote:Op maandag 21 november 2005 00:56 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zeg knurft, minkukel, uilskuiken, stumper, sukkel, op je kop een pukkel, ga jij even een epistel van drie kantjes voorbereiden of zo. Of zo'n lullig gedichtje. Zie je morgen wel weerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hummie zou jaloers zijnquote:Op maandag 21 november 2005 00:55 schreef PC eend het volgende:
[..]
Kijk dat is nuttige infoom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
lijst staat een stukje boven jequote:Op maandag 21 november 2005 00:57 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Oke, kom maar met de lijst danom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Daar zitten wij op te wachten hè??quote:Op maandag 21 november 2005 00:54 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Whoeahhh... chaos compleetom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Heb m'n best gedaan, maar het blijft een zooitjequote:Op maandag 21 november 2005 00:57 schreef Coos het volgende:
effe snel gelezen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wickedangel ik ben je eeuwig dankbaar dat je mijn belangen hebt verdedigd in mijn afwezigheid.
Gert jij ookom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.maar dat weet je wel...........Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het buurtvader project is weer gesloten voor dit weekend.
Jezus, ze moeten allemaal werken morgenochtend.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar even voor de duidelijkheid.
Mijn stemmen uit het gesloten topic tellen dus en wat is de actuele lijst.
Want ik mag zo weer stemmen als ik wil.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Kribbet heeft sinds mijn stemmen om 23.56 in het verkeerde topic zelf al de motivatie gegeven.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop