Ga huilen, krijg je een lolly, jankjurk!quote:
Ook dat maar Versabommie zijn punten komen opeens bij mij terecht en iemand die maar iets doet en verder niet kijkt waar hij stemt, die stemmen worden ook nog goed gekeurdquote:
Lolly's zijn slecht voor mu tanduh en ik draag geen jurruken!!!!!quote:Op maandag 21 november 2005 00:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ga huilen, krijg je een lolly, jankjurk!![]()
Die is helemaal goed M-enAquote:Op maandag 21 november 2005 00:52 schreef M-en-A het volgende:
Kan ik nu via die gecorrigeerde lijst van cuall gaan stemmen?????
Whoeahhh... chaos compleetquote:Op maandag 21 november 2005 00:52 schreef cuall het volgende:
Ik ga dit niet meer bijhouden hoor, het is echt niet terug te vinden tussen alle reacties
IK LEG HIERBIJ MIJN TAAK ALS NOTARIS NEER![]()
![]()
stelletje eikels hier
je hoeft ze niet te dragen om het uit te dragen, soepjurk!quote:Op maandag 21 november 2005 00:53 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Lolly's zijn slecht voor mu tanduh en ik draag geen jurruken!!!!!
Zeur niet o zeurkous alles 2x nagerekend en t kloptquote:Op maandag 21 november 2005 00:53 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ook dat maar Versabommie zijn punten komen opeens bij mij terecht en iemand die maar iets doet en verder niet kijkt waar hij stemt, die stemmen worden ook nog goed gekeurd![]()
Kijk dat is nuttige infoquote:Op maandag 21 november 2005 00:53 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ook dat maar Versabommie zijn punten komen opeens bij mij terecht en iemand die maar iets doet en verder niet kijkt waar hij stemt, die stemmen worden ook nog goed gekeurd![]()
Waar staat die lijst want de punten van Versabommie staan niet goedquote:
Zeg knurft, minkukel, uilskuiken, stumper, sukkel, op je kop een pukkel, ga jij even een epistel van drie kantjes voorbereiden of zo. Of zo'n lullig gedichtje. Zie je morgen wel weerquote:Op maandag 21 november 2005 00:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
je hoeft ze niet te dragen om het uit te dragen, soepjurk!
quote:Op maandag 21 november 2005 00:52 schreef cuall het volgende:
Ik ga dit niet meer bijhouden hoor, het is echt niet terug te vinden tussen alle reacties
IK LEG HIERBIJ MIJN TAAK ALS NOTARIS NEER![]()
![]()
stelletje eikels hier
Oke, kom maar met de lijst danquote:Op maandag 21 november 2005 00:55 schreef lovebear het volgende:
[..]
Zeur niet o zeurkous alles 2x nagerekend en t klopt![]()
Maak me nou niet in de warquote:Op maandag 21 november 2005 00:55 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Waar staat die lijst want de punten van Versabommie staan niet goed![]()
Blijf er niet in he, stinknewbie!quote:Op maandag 21 november 2005 00:56 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zeg knurft, minkukel, uilskuiken, stumper, sukkel, op je kop een pukkel, ga jij even een epistel van drie kantjes voorbereiden of zo. Of zo'n lullig gedichtje. Zie je morgen wel weer![]()
Hummie zou jaloers zijnquote:
Daar zitten wij op te wachten hè??quote:
Heb m'n best gedaan, maar het blijft een zooitjequote:Op maandag 21 november 2005 00:57 schreef Coos het volgende:
effe snel gelezen.![]()
Wickedangel ik ben je eeuwig dankbaar dat je mijn belangen hebt verdedigd in mijn afwezigheid.
Gert jij ook![]()
![]()
![]()
maar dat weet je wel...........
![]()
Het buurtvader project is weer gesloten voor dit weekend.
Jezus, ze moeten allemaal werken morgenochtend.![]()
Maar even voor de duidelijkheid.
Mijn stemmen uit het gesloten topic tellen dus en wat is de actuele lijst.
Want ik mag zo weer stemmen als ik wil.![]()
Kribbet heeft sinds mijn stemmen om 23.56 in het verkeerde topic zelf al de motivatie gegeven.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |