Je hebt gelijk, sorry.quote:Op maandag 21 november 2005 00:30 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja hallo!!!!!!!!!!!!!!!!!! Zie mijn post van net.
Ik heb hem wel zien staan enquote:Op maandag 21 november 2005 00:32 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik heb ook gestemd voor 24:00uur en zie hem niet staan![]()
Jij krijgt nu je 2e gele kaartquote:Op maandag 21 november 2005 00:35 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja waarom gebruiken jullie dan niet een goede lijst stelletje mongolen
O, OK.quote:Op maandag 21 november 2005 00:39 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dit had ik er al over gepost:
[..]
EendeBorst.quote:Op maandag 21 november 2005 00:41 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij krijgt nu je 2e gele kaart
Mongolendat is kwetsend, daar zijn andere benamingen voor, dat zou jij toch moeten weten met die baan van je
Ik geloof echt niet dat jij dat werk doet
Waar bemoei ik me eigenlijk mee, waar maak ik me druk overquote:
Begin van de avond heb ik een beetje op tafel geslagen en dat koste me meer punten dan jij kan goedmakenquote:Op maandag 21 november 2005 00:35 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nu die van Coos er nog bij en op volgorde en het loopt weer als een trein
![]()
De motivering dan nog van mijn stemmen voor gisteren :
Kribbet, Kribbet, Kribbet, zoveel loze beloftes en geen hol waarmaken. Je riep om in de finale te komen dat je meer op tafel zou gaan slaan. Belofte maakt schuld, en dus sta je nogal bij mij en anderen in het krijt. Ik za je nog 1 kans geven maar als ik morgen niet direct verbetering zie gaat je volgzame kop eraf in de vorm van 2 ongezouten minpunten. Ik eis een harde Kribbet en niet de sissy die ik nu zie rondkwijlen!![]()
[
kleintje op haar pik getraptquote:Op maandag 21 november 2005 00:35 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Kleintje is mij een doorn in het oog, iemand zichzelf te letterlijk blootgeeft om vervolgens als chantage die foto’s weer weg te halen….
Op d’r pik getrapt is als iemand kritiek uit (welke je in de finale vast vaker rond je oren zal gaan vliegen.) Dit terwijl ze pretendeert een mega bitch te zijn. die kan van mij op weinig punten en sympathie rekenen. -2 dus!
Dat heb ik ook een beetje. Misschien moet de stekker er maar uit.quote:Op maandag 21 november 2005 00:42 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Waar bemoei ik me eigenlijk mee, waar maak ik me druk over![]()
Nee schat, ik heb niet op kribbet gestemd....quote:Op maandag 21 november 2005 00:44 schreef cuall het volgende:
Klopt het dan zo wel?
Kleintje: Lovebear - Cuall - APK - Demins - Kribbet - Snaptnix - Henk.jansen
Jappie: M-en-A - Style - ChantalC - Maurisico
Maurisico: Jappie - teamlead - Wickedangel
Kribbet: Kleintje, Versabommie - PC eend -Gert- Day -Coos -
nee bommie had kleintje minpunten gegeven volgens mijquote:Op maandag 21 november 2005 00:44 schreef cuall het volgende:
Klopt het dan zo wel?
Je hebt gelijkquote:Op maandag 21 november 2005 00:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee schat, ik heb niet op kribbet gestemd....
hier: [BB] User servival game #24
lamaquote:Op maandag 21 november 2005 00:44 schreef cuall het volgende:
Klopt het dan zo wel?
maakt dan
Maurisico: 94
Jappie: 92
Kleintje: 86
Kribbet: 88
Er is echt een hetze aan de gangquote:Op maandag 21 november 2005 00:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
Lekker megalomane opmerking weer.quote:Op maandag 21 november 2005 00:46 schreef APK het volgende:
[..]
Dat heb ik ook een beetje. Misschien moet de stekker er maar uit.![]()
Zegt de bron van het al het kwaad. Finish what you started, jaquote:Op maandag 21 november 2005 00:46 schreef APK het volgende:
[..]
Dat heb ik ook een beetje. Misschien moet de stekker er maar uit.![]()
Ik had het al gelezen hoor!!!!quote:
dat doet hij dan toch ook ?quote:Op maandag 21 november 2005 00:49 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zegt de bron van het al het kwaad. Finish what you started, ja
Goed hè?quote:Op maandag 21 november 2005 00:48 schreef Gert het volgende:
Lekker megalomane opmerking weer.![]()
Je begint écht in je rol te groeien.![]()
En dat was je enige goede daad vandaagquote:Op maandag 21 november 2005 00:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |