En jij moet helemaal niet zeiken door jou is de chaos begonnenquote:Op maandag 21 november 2005 00:58 schreef Ice_rulez het volgende:
[..]
En terrecht: Ik eis hier al mijn toppotsen terug!!!!
Wat is dit voor een subforum waar gasten met een melkert-baan potsen doen verdrwijnen?
Ice
Waar lees je een motivatie? Ik was zo eerlijk om je punten verdeling mee te nemen in het spelquote:Op maandag 21 november 2005 00:57 schreef Coos het volgende:
effe snel gelezen.![]()
Wickedangel ik ben je eeuwig dankbaar dat je mijn belangen hebt verdedigd in mijn afwezigheid.
Gert jij ook![]()
![]()
![]()
maar dat weet je wel...........
![]()
Het buurtvader project is weer gesloten voor dit weekend.
Jezus, ze moeten allemaal werken morgenochtend.![]()
Maar even voor de duidelijkheid.
Mijn stemmen uit het gesloten topic tellen dus en wat is de actuele lijst.
Want ik mag zo weer stemmen als ik wil.![]()
Kribbet heeft sinds mijn stemmen om 23.56 in het verkeerde topic zelf al de motivatie gegeven.![]()
quote:Op maandag 21 november 2005 00:29 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dus ze staan wel ergens? Dan moeten we ze meetellen![]()
Dacht dat hij helemaal niet was geweest![]()
Cuall, zullen we maar gaan neuken??quote:Op maandag 21 november 2005 00:59 schreef cuall het volgende:
Kunnen hier niet eens de discipline opbrengen om even een behoorlijk lijstje te posten.![]()
ik ben benieuwd hoe lang het goed zal gaan
Moet ik je er ff optillen en duwen?quote:
quote:Op maandag 21 november 2005 01:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
Moet ik je er ff optillen en duwen?
quote:Op maandag 21 november 2005 01:03 schreef Gert het volgende:
Wie is nu de nieuwe Notaris dan?????
Als ik de laatste post van Onze Leider goed interpreteer, dan zou ik zeggen: Lovebear.
Ja Maar, Ja maar wie doet het dan ?quote:Op maandag 21 november 2005 00:52 schreef cuall het volgende:
Ik ga dit niet meer bijhouden hoor, het is echt niet terug te vinden tussen alle reacties
IK LEG HIERBIJ MIJN TAAK ALS NOTARIS NEER![]()
![]()
stelletje eikels hier
Ik heb wel enigzins bewondering voor je vasthoudendheid.quote:Op maandag 21 november 2005 01:01 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Waar lees je een motivatie? Ik was zo eerlijk om je punten verdeling mee te nemen in het spel![]()
Lees hieronder en let op de tijd![]()
[..]
Ech wel!quote:
Ja erg hè?? Er spoort er geeneen!!quote:Op maandag 21 november 2005 01:03 schreef cuall het volgende:
[..]
Kom maar Coos, ik ben die mongolen hier zat![]()
Oh, dan is het goedquote:Op maandag 21 november 2005 01:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Ech wel!
Maar dan op een hele vunzige manier. Niet op een "jij bent de nieuwe notaris"-manier.
quote:Op maandag 21 november 2005 01:04 schreef M-en-A het volgende:
En cuall laat je niet gek maken meid, je deed het goed als notaris en ik ben van mening dat je nog steeds de meest geschikte bent voor dit werk.![]()
![]()
En dan weer weken drooggeilen Gerritquote:Op maandag 21 november 2005 01:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Ech wel!
Maar dan op een hele vunzige manier. Niet op een "jij bent de nieuwe notaris"-manier.
quote:Op maandag 21 november 2005 01:07 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik ga er eerst eens een nachtje over slapen
![]()
Ga je mee Coos?
![]()
![]()
Tot morgen
![]()
![]()
![]()
Ja dat vind ik ook.quote:Op maandag 21 november 2005 01:04 schreef M-en-A het volgende:
En cuall laat je niet gek maken meid, je deed het goed als notaris en ik ben van mening dat je nog steeds de meest geschikte bent voor dit werk.![]()
![]()
Kijk uit ouwe gek, ik schop zo die rollator bij je vandaanquote:
Tot morgenquote:Op maandag 21 november 2005 01:07 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
Ga je mee Coos?
![]()
![]()
Tot morgen
![]()
![]()
![]()
Trustenquote:Op maandag 21 november 2005 01:07 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
Ga je mee Coos?
![]()
![]()
Tot morgen
![]()
![]()
![]()
Ouwe gek??quote:Op maandag 21 november 2005 01:09 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Kijk uit ouwe gek, ik schop zo die rollator bij je vandaan![]()
Dit zijn mooie woorden waar ik eindelijk iets mee kanquote:Op maandag 21 november 2005 01:04 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik heb wel enigzins bewondering voor je vasthoudendheid.
Maar als je je cursus "grappige correspondentie" nu nog eens over doet en alle cliché's achterwege laat kan je volgend jaar misschien wel echt meedingen naar een plek bij de beste tien.![]()
![]()
Blijf nog even en kijk wat er aan de hand isquote:
O jij gaat nu écht van bil met Cuall? Respect.quote:Op maandag 21 november 2005 01:07 schreef Coos het volgende:
[..]
En dan weer weken drooggeilen Gerrit![]()
Slaap lekker ga maar goed uitrustenquote:Op maandag 21 november 2005 01:07 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
Ga je mee Coos?
![]()
![]()
Tot morgen
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 21 november 2005 01:11 schreef Gert het volgende:
[..]
O jij gaat nu écht van bil met Cuall? Respect.![]()
Hm toch een ouwe foto geplaatst, die was in mijn jonge jarenquote:Op maandag 21 november 2005 01:10 schreef Coos het volgende:
Ouwe gek??![]()
Henk, jij wordt nooit zo oud als je er uitziet.![]()
Respect voor mij of voor Cuall??quote:
Gelukkig ken ik de meeste van die rukkers die hier de grootste praatjes hebben, hè Gert.quote:
[Scanmanmode]Jij beantwoordt mijn post en hebt het tegen Gert????? [/Scanmanmode]quote:Op maandag 21 november 2005 01:14 schreef Coos het volgende:
[..]
Gelukkig ken ik de meeste van die rukkers die hier de grootste praatjes hebben, hè Gert.![]()
Laat mij maar schuiven![]()
Of voor diegene die het karkas van Coos op die van kwallie gaat tillen ?quote:
Stukje terug scrollen van de stemming van M-en-Aquote:
Is niet echt een sterke opmerking (beetje van de goedkope soort)quote:
Helemaal mee eens, iedereen heeft dan wel medelijden met je om dat je deze groep malloten moet proberen te leiden (ij is beter op zijn plaats) maar niemand zou het beter kunnenquote:Op maandag 21 november 2005 01:04 schreef M-en-A het volgende:
STEMMINGSRESULTAAT 21 november 2005
![]()
Nah ik zeg het eerlijk.quote:
Vergeet het maar Coos, ik heb een heel betoog gehouden begin van de avond op zijn aanpassingen, maar ZIJN regels zijn heilig.quote:Op maandag 21 november 2005 01:09 schreef Coos het volgende:
Ik hoop dat APK nog wakker is dan kan hij de regels nog even aanpassen voordat ik naar bed ga.
Scheelt weer lezen morgen.![]()
Sommige mensen zijn daar goed inquote:Op maandag 21 november 2005 01:15 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
[Scanmanmode]Jij beantwoordt mijn post en hebt het tegen Gert????? [/Scanmanmode]
Zullen we met zijn allen een Rolls Royce voor hem kopen??quote:Op maandag 21 november 2005 01:18 schreef M-en-A het volgende:
[..]
ZIJN regels zijn heilig.![]()
En hij strooit ze rond wanneer HIJ denkt dat het tijd is.... en niet op momenten dat ons het beste uit komt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |