quote:Op maandag 21 november 2005 01:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Mwah..om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ah nee doe ook maar nietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ze is een wolf in schaapsklerenquote:Op maandag 21 november 2005 01:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
Lieske speelt een keihard spel!
Kijk...NU begin ik pas warm te lopen voor Lieskequote:Op maandag 21 november 2005 01:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze is een wolf in schaapsklerenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Lieske speelt het lieve schattige meisje, maar naait ze allemaal een oor aanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En je blaft momenteel als een bejaarde poedel. Ga maar een ander kameraadje zoeken. Is Teamlead niks voor jou?quote:Op maandag 21 november 2005 01:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
Neem een kerel.....ik lik als lassie!
Ik vertrouw het toch niet helemaal, ik wacht toch nog even voor de zekerheidquote:Op maandag 21 november 2005 01:40 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Wij waren de laatste die een stem uitgebracht hebben NA de controle van cuall
[..]
stemmen van maandag:
Jappie: M-en-A
Kleintje: ....
Maurisico: ....
Kribbet: .....
De clibs warenquote:Op maandag 21 november 2005 01:46 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja, de Clib loopt niet echt deze keer.
We hadden toen b.v. de WCC. Weet je dat nog?
Bingo, Dildo race ect. ect.......
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
WCC moet je nog weten!!!!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Teamlead, da's toch jouw kloon, verlepte slipjesdief!quote:Op maandag 21 november 2005 01:47 schreef Gert het volgende:
[..]
En je blaft momenteel als een bejaarde poedel. Ga maar een ander kameraadje zoeken. Is Teamlead niks voor jou?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maak een plan, voer het uitquote:Op maandag 21 november 2005 01:42 schreef scanman01 het volgende:
Ook hadden we in de saaie nachten nog de clib waar we wat geil tegen de vrouwelijke bezoekers konden lullen (niet door iedereen gewaardeerd, voeg ik even toe). Helaas is dat dit jaar niet echt meer aan de orde.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nou breekt mijn klomp!!quote:Op maandag 21 november 2005 01:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze is een wolf in schaapsklerenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Lieske speelt het lieve schattige meisje, maar naait ze allemaal een oor aanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
We moeten het alleen wel binnen dit topic houden, want niet iedereen in de SC mag dat weten.quote:Op maandag 21 november 2005 01:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
Kijk...NU begin ik pas warm te lopen voor Lieskeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
gewoon meelullen heet dat. zeggen wat iemand graag wil horenquote:Op maandag 21 november 2005 01:49 schreef Coos het volgende:
[..]
Nou breekt mijn klomp!!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar weet je nu nog wat de WCC was??quote:Op maandag 21 november 2005 01:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De clibs warenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Er waren ook mensen die zich een ongeluk aan ons ergerden, maar ja... hoort er ook bijom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Okeee, jou keus. Maar als de regels NIET veranderenquote:Op maandag 21 november 2005 01:47 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik vertrouw het toch niet helemaal, ik wacht toch nog even voor de zekerheidom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ha, doe maar lekker gefrustreerd.quote:Op maandag 21 november 2005 01:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
Teamlead, da's toch jouw kloon, verlepte slipjesdief!
maar toch, zonder dollen....ik verwacht dat ze aan het einde zegt: Ze trapten er allemaal in!quote:Op maandag 21 november 2005 01:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
We moeten het alleen wel binnen dit topic houden, want niet iedereen in de SC mag dat weten.
Er zijn mensen die er niet van houden namelijk en dan gaat haar dat meer stemmen kosten dan het haar oplevert.
Ik dacht even dat ik veilig was ontsnapt... maar helaas.quote:Op maandag 21 november 2005 01:50 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar weet je nu nog wat de WCC was??
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 21 november 2005 01:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Ha, doe maar lekker gefrustreerd.
Wicked hoort bij mij.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zonder dollen. Denk je dat echt... of is het meer wat je hoopt?quote:Op maandag 21 november 2005 01:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
maar toch, zonder dollen....ik verwacht dat ze aan het einde zegt: Ze trapten er allemaal in!
ik ga me maar op anderen richten, wicked kan ik weinig punten van veranderenquote:Op maandag 21 november 2005 01:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Ha, doe maar lekker gefrustreerd.
Wicked hoort bij mij.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dag schat.quote:Op maandag 21 november 2005 01:50 schreef Wickedangel het volgende:
Ik gaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik hoor het wel, van de clibom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik accepteer de cookies.
Slaap lekker poepiequote:Op maandag 21 november 2005 01:50 schreef Wickedangel het volgende:
Ik gaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik hoor het wel, van de clibom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik accepteer de cookies.
Ik zal mijn best doenquote:Op maandag 21 november 2005 01:50 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Okeee, jou keus. Maar als de regels NIET veranderenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies., dan wel voor 23.59 uur stemmen hè,Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.anders is die echt verlorenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik denk het echt oprecht, ik verwacht het gewoon. het kan niet dat iemand zo naief is...en BB haaltquote:Op maandag 21 november 2005 01:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zonder dollen. Denk je dat echt... of is het meer wat je hoopt?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wet Cunt Contestquote:Op maandag 21 november 2005 01:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zonder dollen. Denk je dat echt... of is het meer wat je hoopt?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop