Neem je troep in de zeikquote:Op maandag 21 november 2005 01:31 schreef lovebear het volgende:
[..]
Dit is wel de goede volgorde stem maar
als je maar t voorbeeld lijst neemt
Kom Kom, een beetje vent gaat gewoon (ben pas een half jaar bezig en met de verdovingen is er totaal geen last)quote:Op maandag 21 november 2005 01:31 schreef Wickedangel het volgende:
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Netjes?!?!?!
Gènige gozâhquote:Op maandag 21 november 2005 01:37 schreef versabommie het volgende:
IK GA STEMMEN!
over een uurtje of 8
Woef woef!quote:Op maandag 21 november 2005 01:38 schreef Wickedangel het volgende:
Is mijn teringdwerg nog hier?
Ingrid??quote:Op maandag 21 november 2005 01:38 schreef Wickedangel het volgende:
Is mijn teringdwerg nog hier?
O.quote:Op maandag 21 november 2005 01:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Woef woef!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jij bent echt wicked's BEOTCH !quote:Op maandag 21 november 2005 01:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Woef woef!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar hij gaat wel zo naar zijn mandje.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wij waren de laatste die een stem uitgebracht hebben NA de controle van cuallquote:Op maandag 21 november 2005 01:29 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja maar dit is niet de juiste volgens mij en ik ga niet het risico lopen dat de notaris mijn stemmen maar weer eens gaat afkeuren omdat ik in het verkeerde lijstje loop te stemmenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
stemmen van maandag:quote:Op maandag 21 november 2005 01:04 schreef M-en-A het volgende:
STEMMINGSRESULTAAT 21 november 2005
.................................
Maurisico: 94
Kribbet: 90
Jappie: 90
Kleintje: 84
En cuall laat je niet gek maken meid, je deed het goed als notaris en ik ben van mening dat je nog steeds de meest geschikte bent voor dit werk.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat is de lijst je moet heel dat ding overnemenquote:Op maandag 21 november 2005 01:38 schreef PC eend het volgende:
[..]
Neem je troep in de zeikom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Als dit het goede lijstje is, waarom moet ik dan het voorbeeldlijstje nemenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Oh daar ben jequote:Op maandag 21 november 2005 01:39 schreef Gert het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
Maar hij gaat wel zo naar zijn mandje.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Vanavond geen streams aangehad,quote:Op maandag 21 november 2005 01:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Weet ik niet. Daar kom ik niet zo vaak.
OMGquote:Op maandag 21 november 2005 01:37 schreef versabommie het volgende:
IK GA STEMMEN!
over een uurtje of 8
Ahumquote:Op maandag 21 november 2005 01:40 schreef scanman01 het volgende:
Weet ik niet. Daar kom ik niet zo vaak.
Ik ben Dido nietquote:Op maandag 21 november 2005 01:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jij bent echt wicked's BEOTCH !
Kwispel kwispel.quote:Op maandag 21 november 2005 01:41 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Oh daar ben jeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja ik ook hoor.
quote:Op maandag 21 november 2005 01:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Kwispel kwispel.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hij loopt wel als een hondje achter je aan , die kreupele kruizeruiker!quote:Op maandag 21 november 2005 01:42 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik ben Dido nietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Godzijdank
Mwah..quote:Op maandag 21 november 2005 01:42 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik ben Dido nietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Godzijdank
Boeiuh...quote:Op maandag 21 november 2005 01:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hij loopt wel als een hondje achter je aan , die kreupele kruizeruiker!
Neem een kerel.....ik lik als lassie!
Lieske speelt een keihard spel!quote:Op maandag 21 november 2005 01:44 schreef scanman01 het volgende:
Lekker diepgaande gesprekken hier. Dat dan weer wel. Een hele verademing vergeleken met de SC.
Ja, de Clib loopt niet echt deze keer.quote:Op maandag 21 november 2005 01:42 schreef scanman01 het volgende:
Ook hadden we in de saaie nachten nog de clib waar we wat geil tegen de vrouwelijke bezoekers konden lullen (niet door iedereen gewaardeerd, voeg ik even toe). Helaas is dat dit jaar niet echt meer aan de orde.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop