Oók goeienavondquote:Op zondag 20 november 2005 22:43 schreef Gert het volgende:
[..]Negatieve uitstraling. Instinctieve afkeer.
Was dit in de vorige BB afleveringen ook zo erg,kan het me niet meer voor de geest halenquote:Op zondag 20 november 2005 22:41 schreef regenworm het volgende:
Heb maar een gezellig muziekje opgezet ben dat gelul van dido,roel,nath en chantal zat
Ik denk dat Willem zonder die actie ook derde was geworden, dus misschien maakte het inderdaad niet zo heel erg veel uit. Hoewel ik verwacht van wel trouwensquote:Op zondag 20 november 2005 22:43 schreef Peter6000 het volgende:
Joost denkt dat mensen Nathalie niet op één aktie af zullen rekenen.
Tja, Willem in BB1 is ook op één aktie afgerekend.
De laatste aktie blijft toch hangen
quote:Op zondag 20 november 2005 22:44 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Was dit in de vorige BB afleveringen ook zo erg,kan het me niet meer voor de geest halen![]()
Ik heb alleen BB1 gevolgd en toen waren er geen streams of ik had geen internet.....1 van de 2quote:Op zondag 20 november 2005 22:44 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Was dit in de vorige BB afleveringen ook zo erg,kan het me niet meer voor de geest halen![]()
Dan mag je d'r hebben.quote:Op zondag 20 november 2005 22:43 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Oók goeienavond![]()
Ik vond haar leuk.
Laten we hopen dat ze er donderdag uitvliegt.quote:Op zondag 20 november 2005 22:46 schreef Black_Orchid het volgende:
Hmmmm, voor het eerst weer de streams aan vandaag en meteen dat debiele stemmetje van nathalie door mijn speakers.![]()
Ze hebben er per ongeluk Duracelletjes ingestoptquote:Op zondag 20 november 2005 22:45 schreef Sjet het volgende:
Kunnen de batterijen ook uit die NatteTubie?![]()
Ik heb liever Nathalie met zo'n strik eromheen. Of Chantal. Of Dido. Of Roel. Of Rob. Jaaaaaaaaaaa, Rob!!quote:Op zondag 20 november 2005 22:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Dan mag je d'r hebben.
met een strik erom
(om haar nek, strak aangetrokken)
Hebbertquote:Op zondag 20 november 2005 22:50 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik heb liever Nathalie met zo'n strik eromheen. Of Chantal. Of Dido. Of Roel. Of Rob. Jaaaaaaaaaaa, Rob!!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |