geweldig hequote:Op maandag 21 november 2005 14:45 schreef Klonk het volgende:
whehehe, net een Smokey and the bandit moment.
achtervolging en en ik dacht in aanraking te komen met een vrachtwagen, vlieg ik zo onder die trailer door, politie klapt er bovenop (was op een groot kruispunt) en ik was ze kwijt
ik knalde dus de eerste keer vol op een vrachtwagenquote:Op maandag 21 november 2005 14:45 schreef Klonk het volgende:
achtervolging en en ik dacht in aanraking te komen met een vrachtwagen, vlieg ik zo onder die trailer door, politie klapt er bovenop (was op een groot kruispunt) en ik was ze kwijt
Ik herken het gevoelquote:Op maandag 21 november 2005 14:58 schreef _moder8or_ het volgende:
Ik kap er mee, politie missies gaan kut, en kan me even beter mee stoppen om af te koelen
Zelf vind ik het prachtig om op een 2-baans weg vol tegen de achter/zijkant van een vrachtwagen te knallen, waardoor hij op de lege weghelft zijn lading verliest. Dat houd de politie ook altijd tegenquote:Op maandag 21 november 2005 14:45 schreef Klonk het volgende:
Ik had 600.000 ounties nodig, gehaald! Rij ik de bocht door liggen er gewoon spikes zonder enige waarschuwing/politiequote:Op maandag 21 november 2005 15:15 schreef truSteh het volgende:
[..]
Ik herken het gevoelGaat echt pittig worden met milestones, soms zit ik me kapot te ergeren hier
Klinkt bekendquote:Op maandag 21 november 2005 15:15 schreef truSteh het volgende:
[..]
Ik herken het gevoelGaat echt pittig worden met milestones, soms zit ik me kapot te ergeren hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Excuses voor het ontbreken van de spoiler tag, forum is new to me, don't kill the noobs!
[ Bericht 5% gewijzigd door coolhva op 21-11-2005 15:51:22 ]
Gelukkig kom ik nu kijkenquote:Op maandag 21 november 2005 15:43 schreef Geqxon het volgende:
Lul
Post spoiler-tags, je hebt nu het einde verklapt
Waar ben jij nu precies?quote:Op maandag 21 november 2005 16:04 schreef Koenz0r het volgende:
Tjing Tjing, ik ben weer van de partij
Mooi om te horenquote:Op maandag 21 november 2005 16:12 schreef truSteh het volgende:
Die klote milestones voor #2 willen maar niet lukken, hoef er nog maar 1 dan kan ik #2 racen, net word genaait door een spikestrip blokkade om een hoekje die uiteraard ook niet op de rader stond
Nope khoef niet te werkenquote:Op maandag 21 november 2005 16:14 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Mooi om te horen![]()
Dan kan ik nog je misschien inhalen![]()
Moet je nog werken vanavond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |