Jah goed, maar dan moet je ook maar net het geld hebben of iemand van de blacklist hebben verslagen.quote:Op maandag 21 november 2005 12:18 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Wat heb je daar nou weer aan?
Hij wil het nu weten welke auto je het beste kan nemen.
quote:Op maandag 21 november 2005 12:04 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
en de autosave optie is zeker niet uit te zetten?
quote:
Je had auto-save uitstaan?quote:Op maandag 21 november 2005 12:22 schreef _moder8or_ het volgende:
Gloeiende !!!
Loopt het net zo lekker, loopt het spel vast!!!!!!!!
Yupquote:Op maandag 21 november 2005 12:40 schreef Geqxon het volgende:
[..]
[..]
[..]
Je had auto-save uitstaan?
Die SUV's zijn er ook niet om je te achtervolgen, maar om je frontaal te rammen zodat die andere auto's je in kunnen boxen.quote:Op maandag 21 november 2005 10:48 schreef Geqxon het volgende:
Die SUV's zijn trouwens erg traag
Met mijn Supra rij ik ze helemaal zoek
En dat je fors poen hebtquote:Op maandag 21 november 2005 13:26 schreef Geqxon het volgende:
Het hebben van 2 wagens is heerlijk, met name als je fors wat heat hebt
Potver, jij gaat snelquote:Op maandag 21 november 2005 13:44 schreef truSteh het volgende:
#3 Ronnie verslagen, en heb ze bak gewonnenDikke DB9
nog vlugger:quote:Op maandag 21 november 2005 11:54 schreef _moder8or_ het volgende:
Tip van _moder8or_
[...] doe dan ctrl+alt+del en sluit NFS:MW af.
[...]
Dus je begint net aan nummer 3, en je hebt de milestones al?quote:Op maandag 21 november 2005 14:05 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Potver, jij gaat snel. Ik ga net beginnen aan de races voor #3. De millestones heb ik al gelukkig
De missies zelf kiezenquote:Op maandag 21 november 2005 14:27 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dus je begint net aan nummer 3, en je hebt de milestones al?
Hoe doe je dat
Je kan ze gewoon verwijderen, heb ik ook gedaanquote:Op maandag 21 november 2005 14:37 schreef truSteh het volgende:
Heeft iemand al een auto verkocht waar je bountys mee hebt gereden, want ik wil wat oude auto's verkopen maar als ik daarom ook de bountys kwijtraak die daarop staan
Waarschijnlijk ligt het wel aan je kaart en moet je je drivers gewoon updaten. Doe dan meteen die van je geluidskaart even en directX. Kan het ook wel eens aan liggenquote:Op maandag 21 november 2005 11:05 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
een erg leuk spel dat most wanted. een hele verbetering vergeleken met underground 2
ik heb alleen een grafisch probleempje met most wanted op de pc.
ik krijg na een tijdje spelen, strepen en vlakken in het spel. hij doet het nog wel, maar ik zie soms helemaal niks omdat er dan opeens een "wand" op de weg komt.
het is een beetje een rare beschrijving, maar weet het even niet ander te verwoorden.
kent iemand dit en weet iemand toevallig er een oplossing voor?
btw: aan mijn grafische kaart zal het denk ik niet liggen van die moet most wanted met gemak trekken
Dat weet ik, maar als ik het goed begrijp heb je #3 ge-unlocked, en heb je al gelijk alle milestones compleet?quote:
alles is al up-to-date dat is het rare ervan. ik draai most wanted trouwens op een 6600 gtquote:Op maandag 21 november 2005 14:38 schreef G-Mart het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ligt het wel aan je kaart en moet je je drivers gewoon updaten. Doe dan meteen die van je geluidskaart even en directX. Kan het ook wel eens aan liggen.
Kut zooi, ik bedoelde bountie'squote:Op maandag 21 november 2005 14:42 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar als ik het goed begrijp heb je #3 ge-unlocked, en heb je al gelijk alle milestones compleet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |