Gek hèquote:Op maandag 21 november 2005 10:48 schreef Geqxon het volgende:
Die SUV's zijn trouwens erg traag
Met mijn Supra rij ik ze helemaal zoek
die optie kan je geloof ik uitzettenquote:Op maandag 21 november 2005 11:24 schreef _moder8or_ het volgende:
Het is echt een pr8ige game. Alleen irriteer ik me verschikkelijk aan de AI. Heb ik 800meter voorsprong dan zijn ze in no-time weer bij je
Dat is echt zwaar irritant jaquote:Op maandag 21 november 2005 11:24 schreef _moder8or_ het volgende:
Het is echt een pr8ige game. Alleen irriteer ik me verschikkelijk aan de AI. Heb ik 800meter voorsprong dan zijn ze in no-time weer bij je
Niet in je carrière, alleen in QM modequote:Op maandag 21 november 2005 11:26 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
die optie kan je geloof ik uitzetten
oh ok. ik heb er toch geen last van. ik boek ze er toch gruwelijk uitquote:Op maandag 21 november 2005 11:27 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Niet in je carrière, alleen in QM mode
Maar waar ben jij dan?quote:Op maandag 21 november 2005 11:28 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
oh ok. ik heb er toch geen last van. ik boek ze er toch gruwelijk uit![]()
nog maar bij blacklist # 13quote:Op maandag 21 november 2005 11:32 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Maar waar ben jij dan?Ik ben nu tegenover Blacklist #4
Volgende keer GRAAG thumbnailen.quote:Op maandag 21 november 2005 11:36 schreef coolhva het volgende:
hmmz verkeerde topic
Enne is custom paint, onderste rij, eerste zwart van links.
Need For Speed: Most Wanted Showroom
Maar hij slaat wel over naar je menu, dus autosave.quote:Op maandag 21 november 2005 11:59 schreef coolhva het volgende:
euhm, over die tip, gewoon als je gepakt wordt ESC, en dan naar rechts gaan in het career menu en dan load doen....
Zelfde effect
Jawel, maar wel riskantquote:Op maandag 21 november 2005 12:04 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
en de autosave optie is zeker niet uit te zetten?
in het begin toch niet echt. vind het in het begin het niveau van de tegenstanders nog niet schrikbarend hoog.quote:
Dequote:Op maandag 21 november 2005 09:10 schreef Backhander het volgende:
Wat is ongeveer de beste auto in het spel?
quote:Op maandag 21 november 2005 08:45 schreef VTB het volgende:
Zag ineens dat je ook vlaggen op je auto kon zetten. Dus maar meteen een lekker foute auto ervan gemaakt
[afbeelding]
Wat heb je daar nou weer aan?quote:Op maandag 21 november 2005 12:12 schreef DarkManta het volgende:
[..]
DeBMW M3 GTR
Die krijg je als je nr1 van de blacklist verslaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |