Ik heb een logitech MOMO Racing stuur...quote:Op maandag 21 november 2005 17:43 schreef Repeat het volgende:
[..]
Bij spelbesturingen in het configuratiescherm heb ik die optie niet om aparte assen of combined in te stellen
een force feedback-stuur is wel kicken, hoor...quote:Op maandag 21 november 2005 18:13 schreef _moder8or_ het volgende:
Ik speel gewoon lekker op het toetsenbord
Zeg ik dan van nietquote:Op maandag 21 november 2005 18:26 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
een force feedback-stuur is wel kicken, hoor...
Zal ik er antwoord op geven?quote:Op maandag 21 november 2005 18:39 schreef truSteh het volgende:
Politie rijdt net zo hard als jijzelf, of harderAlhoewel, ik klokte met me lambo 370km/h , vraag me af of ze dat nog inhalen
Je auto is wel lelijk.quote:Op maandag 21 november 2005 17:59 schreef _moder8or_ het volgende:
De eerste race tegen Blacklist #3 heb ik ruim gewonnen
[[url=http://xs56.xs.to/pics/05471/lalalla.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.your dream world is a very scary place to be trapped inside all your life
shine in time until you find your closer to the truth
within you is the truth that your dream world is a very scary place
Nummer negenquote:Op maandag 21 november 2005 19:30 schreef Retuobak het volgende:
Dat is toch de #10 Koenz0r? (heb ook net die pinkslip gewonnen)
Ahhhquote:Op maandag 21 november 2005 19:47 schreef Retuobak het volgende:
Net ff gechecked, je moet nu pas aan #9 Koenz0r, dus je hebt nog meer content over![]()
Kom maar opquote:Op maandag 21 november 2005 19:11 schreef truSteh het volgende:
Ik trek je er vierkant uit man met me McLaren
Waar ben jij nu dan als ik het mag vragenquote:Op maandag 21 november 2005 20:32 schreef truSteh het volgende:
Trouwens. Ik stop er meeMoet nog wat shit voor school maken
Dus je kan me weer inhalen moder8or
Aha. Nou dat haal ik nog lang nietquote:Op maandag 21 november 2005 20:37 schreef truSteh het volgende:
Moet nog 1 milestone voordat ik tegen Razor mag
Het was inderdaad even wennen. Maar je hebt het zo in controlequote:Op maandag 21 november 2005 21:05 schreef Backhander het volgende:
Ik heb het vanmidag bij Daan gespeeld en de besturing is wel ff wennen maar de autos enz. zijn wel stoer!!
Je hebt alle pinkslips tot nu toe?quote:Op maandag 21 november 2005 21:14 schreef ZigoSOS het volgende:
Ja
Heb nu net #10 verslagen, en eindelijk Porsche Cayman S, die rijdt heerlijk vergeleken met mn vorige auto's:
-Golf GTI
-Golf GTI
-A4
-Supra
-Rx8
-Eclipse
-Cayman S eindelijk![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |