Ik heb hem nu ook gehaaldquote:Op maandag 21 november 2005 00:58 schreef Geqxon het volgende:
Die ultimate challenge is simpel
500.000 bounty heb je in no-time, en op een gegeven moment had ik maar 1 SUV achter me aan rijden
Bij musclecars als de viper moet je hem even 'n versnelling hoger schakelen, anders heb je alleen maar wheelspin en kom je niet weg...quote:Op maandag 21 november 2005 02:04 schreef speedfreakssj het volgende:
Bij de demo versie dat je 6 blokkades moet rammen word je wel erg snel gepakt. soms wil de auto ook niet wegrijden terwuhk er wek gewoon ruimte is.
en dan gaan die lijers in hn achteruit rijden als ik er achter zit. hoe kan een simpele corvette een dikke viper tegenhouden?
wel erg onrealistisch soms hoor. gepakt worden terwijl de weg gewoon vrij is.
Of je geeft gas met je pedalenquote:Op maandag 21 november 2005 08:44 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Bij musclecars als de viper moet je hem even 'n versnelling hoger schakelen, anders heb je alleen maar wheelspin en kom je niet weg...
Dit kan dus ook als je met automaat rijdt (maar dat schijn je niet te doen). Bergopwaards is het nog lastiger om weg te komen...
Tot nu toe vind ik de DB9 echt superquote:Op maandag 21 november 2005 09:10 schreef Backhander het volgende:
Wat is ongeveer de beste auto in het spel?
Waren het maar watjesquote:Op maandag 21 november 2005 06:56 schreef truSteh het volgende:
PSP editie ziet er wel leuk uit, politie zijn watjes zo te zien, die roadblocks
Lijkt me best wel gaaf als je met de politie kan racen.
4 minuut 31quote:Op maandag 21 november 2005 01:16 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik heb hem nu ook gehaaldBinnen 8 minuten
opschakelen is wel effectiever dan voorzichtig gasgeven met m'n pedalen, eigenlijk...quote:
Niet?quote:Op maandag 21 november 2005 08:48 schreef washandje het volgende:
Die roadblocks zijn wel een stuk beter dan in voorgaande games waar dit in voorkwam. Je hebt nu niet dat je vol op een auto in kan rammen en dat je er dan met gemak doorbeukt.
Klopt, je moet altijd een SUV aan de achterkant rammenquote:Op maandag 21 november 2005 10:17 schreef Geqxon het volgende:
Ik durf te wedden dat je niet door de SUV-blokkaded heen komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |