Omdat ie mooi is en aangezien ik nu weer geld heb onderdelen kan kopen, hij ook sneller is dan mijn huidige Lamboquote:
quote:Op zondag 20 november 2005 21:57 schreef Retuobak het volgende:
Krijg je eigenlijk nog wat voor het voltooien van alle challenges?
lol. Ik merk ook dat mijn RX-8 vel sneller is dan mijn Gallardo. Heb hem nu weer ingeruildquote:Op zondag 20 november 2005 22:55 schreef truSteh het volgende:
[..]
Omdat ie mooi is en aangezien ik nu weer geld heb onderdelen kan kopen, hij ook sneller is dan mijn huidige Lambo
heb nu nog wat screenshots gemaakt voor diegene die NOG niet weten hoe ze een auto kunnen winnen. (deze keer heb ik hem helaas niet gewonnenquote:Op zondag 20 november 2005 18:31 schreef maestro1980 het volgende:
[..]
dit is al meerdere keren besproken... maargoed, omdat jij het bent nogmaals:
na dat je iem v.d. blacklist verslagen hebt krijg je een 6tal 'logo's' te zien
de eerste 3 (de 3 linkse) zijn vraagtekens. 1 van deze 3 bevat de 'pink slip' van de ander. Dit is dus niet de onderbroek van een gay iemand, maar dit is het eigendomsbewijs van de auto van de ander.
Dus als je die eruit kiest krijg je de auto van de ander.
een body kit bestaat uit een bumper en skirts, eventueel een achterbumper en een spoiler.quote:Op zondag 20 november 2005 22:52 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Dat noem ik niet zo gauw bodykits.Ze zijn niet breed én het zijn meer losse onderdelen
Ik heb nu #5 ook verslagen ! drie races opeensquote:Op zondag 20 november 2005 23:24 schreef Martijn85 het volgende:
Zo net de #5 op zn falie gegeven en zn auto overgenomen, nu ga ik pitten![]()
Morgen weer werken
Mijn excuses dan voor mijn domme antwoordquote:Op zondag 20 november 2005 23:26 schreef MrSkyline het volgende:
[..]
een body kit bestaat uit een bumper en skirts, eventueel een achterbumper en een spoiler.
dit kan vanalles zijn, als het alleen maar een chrome randje om je auto is dan heet het al een body kit.
het is een kit die je aan de body van je auto vast maakt.
dan heb je wide bodykits, die verbreden de auto. maar die komen zelden voor omdat je daar je complete wielophanging voor moet aanpassen, en dus het rijgedrag van de auto sterk achter uit gaat, en je dus een kutauto over houdt. of als je niets aan je wiel ophanging doet dan ziet het er gewoon zielig uit.
bodykits in need for speed zijn gewoon simpelweg lelijk en zorgen er voor dat je auto op een onherkenbaar stuk schroot lijkt dat zo in een starwars film mee kan spelen.
het doel van een bodykit is oorspronkelijk het verbeteren van de aerodynamische kwaliteiten van een auto, zo subtiel mogelijk, om de werkelijke schoonheid van de auto zo minmogelijk aan te tasten.
een aston martin heeft een charme, die word met een bodykit compleet de grond in geboord.
zonde.
in nfsu bijvoorbeeld, daar moest je een bodykit op een skyline plakken om mee te mogen doen aan bepaalde races om zo meer punten te verdienen, maar werkelijk alle bodykits voor de skyline waren lelijk, en ook de achterlichten zagen er niet uit.
het mooie van een skyline zijn 2 van die egaal verlichte rondjes aan weerzijden van de wagen, en dan plakken ze er zo'n lelijk plakaat met licht er overheen :S
dit is en een mooie body, en het houd de skyline in ere (Motorex Skyline R34 GT-R)
[afbeelding]
hehehequote:Op zondag 20 november 2005 23:28 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Mijn excuses dan voor mijn domme antwoord
Hoe haal je zo snel zoveel Bounty? Het lukt me wel om 10 minuten voor te blijven en ze dan ook weer af te schudden, maar dan heb ik meestal rond de 70,000 Bounty. Moet je juist zoveel mogelijk cops rammen of andere weggebruikers zieken? Roadblocks ontwijken is ook niet zo moeilijk, maar ik kan niet echt zeggen dat dat veel geld opleverd. Wat is dus de truc?quote:Op zondag 20 november 2005 21:24 schreef truSteh het volgende:
Waaah geluktTotal Bounty: 1,790,000 , en das serieus geen geintje
Pursuit Duration 7:51:81
en gelijk al me milestones..
Zoals Hamann, Schnitzer (BMW)quote:Op zondag 20 november 2005 23:36 schreef MrSkyline het volgende:
[..]
hehehe
het is je al vergeven
maarja ik blijf erbij, als ze bestaande bodykits zouden gebruiken van bestaande fabrikanten zouden de wagens er veel vetter uit zien vind ik.
Veel rammen (vooral de politie wagens, blokkades) $$quote:Op zondag 20 november 2005 23:42 schreef PirE het volgende:
[..]
Hoe haal je zo snel zoveel Bounty? Het lukt me wel om 10 minuten voor te blijven en ze dan ook weer af te schudden, maar dan heb ik meestal rond de 70,000 Bounty. Moet je juist zoveel mogelijk cops rammen of andere weggebruikers zieken? Roadblocks ontwijken is ook niet zo moeilijk, maar ik kan niet echt zeggen dat dat veel geld opleverd. Wat is dus de truc?
wouten bakken rammen levert bounty's op, van de weg rijden, bushokjes om ver crossen enz, enz.quote:Op zondag 20 november 2005 23:42 schreef PirE het volgende:
[..]
Hoe haal je zo snel zoveel Bounty? Het lukt me wel om 10 minuten voor te blijven en ze dan ook weer af te schudden, maar dan heb ik meestal rond de 70,000 Bounty. Moet je juist zoveel mogelijk cops rammen of andere weggebruikers zieken? Roadblocks ontwijken is ook niet zo moeilijk, maar ik kan niet echt zeggen dat dat veel geld opleverd. Wat is dus de truc?
Dat klopt gewoon hoorquote:Op zondag 20 november 2005 23:57 schreef matjas het volgende:
denk dat er trouwens een foutje is gemaakt bij mij op een of andere manier.... toen ik de gallardo won was hij al met alle preformance upgrades beschikbaar....... :S ook diegene die nog gelockt waren....
In de PSP versie welquote:Op zondag 20 november 2005 22:21 schreef speedfreakssj het volgende:
vraag me toch af, die demo is best moeilijk met de races in het begin, moet toch beter leren sturen.
Maar kan je eigenlijk ook als politie spelen of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |