Inderdad. Erg geweldigquote:Op zondag 20 november 2005 21:38 schreef Koenz0r het volgende:
Haha, met 270 KM/h over die boulevard racetten. Er zullen maar mensen lopen
De moeilijkste van allemaal ja!quote:Op zondag 20 november 2005 21:42 schreef Koenz0r het volgende:
Je moet bij
Main Menu -> Challenge Series -> Helemaal onderin staat een "Badge" met de text Black Edition Challenge
Je heat is x7 met alleen maar SUV's...
Die is echt bruuuuut
Volgens mij moet je dan hoger gaan. Dus hogere notering in de Blacklistquote:Op zondag 20 november 2005 21:57 schreef Martijn85 het volgende:
Ik kom niet verder dan Heat level 4![]()
Dan gaat dat balkje niet meer verder vol
Merci en succes met je huiswerkquote:Op zondag 20 november 2005 22:17 schreef Koenz0r het volgende:
Ik kap er mee, moet nog huiswerk doen etc
Morgen middag/vanavond ben ik er weer. Have fun iedereen.
Nee, tenminste, ik ben het nog niet tegengekomenquote:Op zondag 20 november 2005 22:21 schreef speedfreakssj het volgende:
Maar kan je eigenlijk ook als politie spelen of niet?
Rijdt die beter dan een Gallardo?quote:Op zondag 20 november 2005 22:21 schreef truSteh het volgende:
Heb een Murciélago aangeschaft, Viper bevalt me toch niet zo.
Nope, die optie hebben ze niet ingebouwd.quote:Op zondag 20 november 2005 22:21 schreef speedfreakssj het volgende:
vraag me toch af, die demo is best moeilijk met de races in het begin, moet toch beter leren sturen.
Maar kan je eigenlijk ook als politie spelen of niet?
Heb er nog niet in gereden, hijs nog te sloom om wedstrijden te rijdenquote:Op zondag 20 november 2005 22:28 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Rijdt die beter dan een Gallardo?
Waarom koop je hem dan ?quote:Op zondag 20 november 2005 22:31 schreef truSteh het volgende:
[..]
Heb er nog niet in gereden, hijs nog te sloom om wedstrijden te rijden
Dat noem ik niet zo gauw bodykits.quote:Op zondag 20 november 2005 22:36 schreef MrSkyline het volgende:
mijn grootste ergernis van nfsu en nfsu2 hebben ze nogsteeds niet verbeterd.
die afschuwelijk lelijke bodykits![]()
zo van flans er mar een spoiler op, dan gaat hij vast 2x zo hard, ze moeten eens wat beter kijken naar de wat professionelere bodykits die er op de markt zijn.
zoals een bescheiden a'pex kit, of een mooie veilside kit die echt bij de auto past, en er niet uit ziet als een stuk aange spijkert stuk triplex.
A'pex
[afbeelding]
Mugen
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |