maar je kan der dus wel meer halen.quote:Op zondag 20 november 2005 21:16 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik had er net 4. De heli was ik zo kwijt aangezien hij zonder benzine zat en moest tanken
![]()
. Ik zat gelukkig ook al in een gebied met veel hotspots zodat ik de rest ook makkelijk kon afschudden. Daarna even naar een hide spot gereden en alle milestones in 1 keer binnen.
Die Rhino-trucks zijn trouwens wel erg sterk en ze geven ook niet echt mee. Ik ramde er 1 vol en maakte een paar salto's voordat ik netjes in tegenovergestelde richting neerkwam.
Nu even de races in mijn Supra rijden en tegen de tijd dat ik weer milestone-challenges moet doen is de Lancer weer 2 sterren ofzo.
Dat is dan totaal hè. 120 politieauto's bij een van je achtervolgingen.quote:Op zondag 20 november 2005 21:16 schreef truSteh het volgende:
Lol, in die rankings lijst (politie database) staat bij het meeste aantal auto's in een achtervolging 125, dat lijkt me echt wreed gewoonkheb volgens mij nog niet over de 20 gehad.
je moet em natuurlijk afmaken anders kun je in een achtervolging beginnen als je net opgepakt bent en opnieuw doetquote:Op zondag 20 november 2005 21:23 schreef Backhander het volgende:
kun je dan onder zo'n achtervolging saven of moet je dat dan gewoon afmaken?
Is dat je totaalquote:Op zondag 20 november 2005 21:24 schreef truSteh het volgende:
Waaah geluktTotal Bounty: 1,790,000 , en das serieus geen geintje
Pursuit Duration 7:51:81
en gelijk al me milestones..
Tééééringquote:Op zondag 20 november 2005 21:24 schreef truSteh het volgende:
Afmakenquote:Op zondag 20 november 2005 21:23 schreef Backhander het volgende:
kun je dan onder zo'n achtervolging saven of moet je dat dan gewoon afmaken?
had vanmiddag een pursuit duration die duurde 15 minutenquote:Op zondag 20 november 2005 21:24 schreef truSteh het volgende:
et forumquote:Op zondag 20 november 2005 21:31 schreef Koenz0r het volgende:
Hey, mensen post eens een screenshot van wat je nu ziet
mwah ik zit op de xbox dus ik beschrijf het wel evenquote:
1 en al politiequote:Op zondag 20 november 2005 21:31 schreef Koenz0r het volgende:
Hey, mensen post eens een screenshot van wat je nu ziet
ik zie allemaal van die lachwekkende tekstjesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |