En die wagens bij 3 vlammen zijn soms al enigszins irritant. Nou laat ik de wagen die 3 vlammen heeft gewoon een tijdje in de garage staan. Zo hoop ik er geen last van te krijgen.quote:Op zondag 20 november 2005 20:35 schreef truSteh het volgende:
dan krijg je echt gigantish moeilijke achtervolgingen hoormet het corvette team van agentje Cross, die rij je niet zomaar ff zoek hoor
en nog dikkere suv's, aggresievere helikopters enzo.. dat is niet iets wat je wilt lijkt mij
nee, start --> uitvoeren --> regeditquote:Op zondag 20 november 2005 20:27 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Hartelijk dank
En gaat dit via msconfig
Dat snap ikquote:Op zondag 20 november 2005 20:40 schreef dennistd het volgende:
[..]
nee, start --> uitvoeren --> regedit
let wel op dat je verder niks verandert, je kunt je windows er namelijk slopen.
Altijd leuk als autsave uitstond bij een vastloperquote:Op zondag 20 november 2005 20:42 schreef truSteh het volgende:
dacht dat jij al verder was
ja maar je hoeft ze niet allemaal te doenquote:Op zondag 20 november 2005 20:49 schreef truSteh het volgende:
ik snap je niet helemaal.. je moét eerst een x aantal races voltooien voordat je uberhaupt tegen de #x op de blacklist kan rijden
Bij de challengers moet je een aantal races gewonnen hebben. (en millestones) zodra ik ze heb, rij ik gelijk naar de ster toe.quote:Op zondag 20 november 2005 20:48 schreef dekkered het volgende:
effe vraag je aan de gene die et echt spelen
rijden jullie eerst alle races uit bij ee # blacklist of ga je als je em kan challenge direct challenge.
ik zelf challenge em direct en ga daarna nog wel die races doen voor geld
ben bij #4, maar die politie verziekt telkens hun eigen achtervolgingen, dus die milestones en bounty wil nie echt lukkenquote:
Iemand???quote:Op zondag 20 november 2005 20:12 schreef ZigoSOS het volgende:
Hoe krijg ik nu performance upgrades uit de winkel?
quote:Op zondag 20 november 2005 21:09 schreef truSteh het volgende:
[..]
ben bij #4, maar die politie verziekt telkens hun eigen achtervolgingen, dus die milestones en bounty wil nie echt lukken
Ik had er net 4quote:Op zondag 20 november 2005 20:33 schreef dekkered het volgende:
kan je maar 3 vlametjes halen ofzo??? probeer zo veel mogelijk te halen maar hij gaat bij 3 neit door:(
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |