SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ijs_beer fan!
Als je ziet wat er fout is, echt gigantisch veel van die 23 zijn verkeerde, ontbrekende of foute streepjesquote:Op maandag 19 december 2005 21:47 schreef komrad het volgende:
dat is niet slecht boezelaar
Minder formeel voor Nederlanders? Een hoerendictee, of bedoel je een hoeren-dictee, of wil je een hoeredicteequote:Op maandag 19 december 2005 21:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
't Wordt tijd dat ze eens apart voor de Belgen en de Nederlanders het dictee gaan houden... Belgen hebben nou eenmaal een wat formeler taalgebruik en dus ook een voorsprong met dit soort dingen.
Ik heb alle fouten in 1 woord gedaan.quote:Op maandag 19 december 2005 21:51 schreef ABBAfan het volgende:
Telt iedereen nu ook alle fouten in één woord of gewoon één fout als je een woord fout geschreven hebt?
Meerdere fouten per woord. Daarom breken idee-fixe en geüpdatete me ook zo opquote:Op maandag 19 december 2005 21:51 schreef ABBAfan het volgende:
Telt iedereen nu ook alle fouten in één woord of gewoon één fout als je een woord fout geschreven hebt?
Dat had ik ook. Van sommige woorden was ik er echt heilig overtuigd dat-dat-zo-geschreven-werd.quote:Op maandag 19 december 2005 21:54 schreef ABBAfan het volgende:
De meeste problemen blijf ik houden met die koppelstreepjes of los- of aan elkaar geschreven woorden.
Dat is ook maar één fout, toch? Anders moet je de tekst echt letter voor letter na gaan kijken. Van dit woord had ik overigens nog nooit gehoord.quote:Op maandag 19 december 2005 21:53 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Maar crapeautje had ik, en het was crapaudtje. Dat noem ik 1 fout, anders blijf je bezig
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |