GnaGnaGnaquote:Op zondag 20 november 2005 22:40 schreef versabommie het volgende:
En het mortuarium ging open en schonk ons Henk.....![]()
(geintje henk, zal het er expleciet voor je bijzetten!) --->![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dappere dodoquote:Op zondag 20 november 2005 22:42 schreef demins het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een van de laatste moties die je gaat steunen!![]()
Ik ben niet degene die dat soort foto’s plaatst, je kan verwachten dat er dan een reactie komt.quote:Op zondag 20 november 2005 22:12 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Het spijt me...
Misschien ligt het aan mij...
Maar hier gooi je behoorlijk wat dingen neer die toch pijnlijk aan kunnen komen!
En om deze post ben ik misschien wel blij dat ik eruit val...
Als je Kleintje ook maar een beetje zou kennen dan zou je dit niet neerpleuren!
He Kribbie. pikkie alles goedquote:Op zondag 20 november 2005 22:46 schreef KRIBBET het volgende:
Misschien trap ik er ook in maar dat zal me roestenquote:Op zondag 20 november 2005 22:21 schreef Jappie het volgende:
[..]
Lief Kleintje...nicht weinen![]()
Misschien ben ik te weekhartig en trap ik nu met open ogen in een geraffineerd opgezet valletje, maar dat moet dan maar. Ut is slechts spel.......Kribbet zou deze harde woorden zeker terugnemen indien hij daarmee jouw leed enigzins zou kunnen verzachten.![]()
![]()
Jij trapt ook echt niets ontzient iedereen voor de schenen omwille van een spelletje he? SCHANDE!quote:Op zondag 20 november 2005 22:46 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik ben niet degene die dat soort foto’s plaatst, je kan verwachten dat er dan een reactie komt.
Zou trouwens niet weten wat er zo pijnlijk is aan mijn woorden, over die dikke kont?![]()
Als je daar al wakker van gaat liggen snap ik niet wat je voor ogen had over de teksten die absoluut om je oren zullen vliegen als je in de finale komt.![]()
Maar mocht het zo zijn dat ik je echt gekwetst heb dan spijt het me maar dacht dat je daar wel tegen kon na het lezen van sommige van jou posten.![]()
quote:Op zondag 20 november 2005 22:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jij trapt ook echt niets ontzient iedereen voor de schenen omwille van een spelletje he? SCHANDE!![]()
Ik heb APK beloofd om minimaal 4 deelnemers voor het einde van de finale het riagg in te trappen, ik zeg een goed begin is het halve werk. Eerst Kleintje de Menno-treatment en nu Kribbet in zijn rug trappen als die op de grond ligt omdat hij uit zijn Multipla is gepleurd!quote:Op zondag 20 november 2005 22:51 schreef Jappie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
lullig hoor bommie...iemand aanvallen die net op de toppen van zijn emoties heeft gepost![]()
![]()
En jij mag het allemaal zien gebeuren!quote:Op zondag 20 november 2005 22:55 schreef henk.jansen het volgende:
De gemene humor komt er nu niet zo snel meer uitvallen, iedereen zit een gepaste aanval voor te bereiden![]()
Jesus fucking grrrrrrrrristus, jij bent nu net zo'n inspiratiebron als een hele pot Valium in rechtsdraaiende yoghurt!quote:Op zondag 20 november 2005 22:57 schreef Gert het volgende:
Maar ondertussen duurt dat geouweteringhoer hier maar voort, en duurt het nog meer dan 25 uur voordat er weer een exit is. Spannend.
Nou komt ie hoor, ik stemp op cricket.
Reden: dan staan ze wat gezelliger bij elkaar allemaal.![]()
Stand:
Kribbet: 94
Maurisico: 94
Jappie: 92
Kleintje: 90
Met mij gaat het uitstekendquote:
Dat hij het durft neer te zettenquote:Op zondag 20 november 2005 22:47 schreef versabommie het volgende:
Hey Kribbet, heb jij demins sig al gezien?
Zodra het ergens om gáát, komen de vergelijkingen met memorabele personen uit het Derde Rijk vanzelf wel weer naar boven enzo. Bij dit oeverloze gemodder past slechts desinteresse.quote:Op zondag 20 november 2005 22:59 schreef versabommie het volgende:
Komop Gert, ik keek ooit tegen je op vanwege je grove postings maar dit is echt te aidsjosti voor woorden!
doe jij die Fiat M^&%@#PLA eens in je sig zetten? Durf je niet he?quote:
knap, ik trek die ajaxpyama echt niet meer op ned2quote:Op zondag 20 november 2005 23:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Zodra het ergens om gáát, komen de vergelijkingen met memorabele personen uit het Derde Rijk vanzelf wel weer naar boven. Bij dit oeverloze gemodder past slechts desinteresse.![]()
Ik ga die kale neus kijken op NL2.
Hier is alles oke en ook met Mevrouw Jansen gaat alles goed, ze geeft groeten aan Kribbitquote:Op zondag 20 november 2005 23:00 schreef KRIBBET het volgende:
Met mij gaat het uitstekend![]()
Hoe is het met u en uw vrouw? Hoop dat daar ook alles goed is![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |