Mocht ie willen!quote:
quote:
Hoezo niet, ik pik jouw gelul toch ook ?quote:
Heb je daar 2 uur voor nodigquote:Op zondag 20 november 2005 22:00 schreef PC eend het volgende:
Ik ga even doormiddel van meditatie me geestelijk voorbereiden op mijn volgende stemmingsronde
Ja maar ik lul jouw gepik niet...quote:Op zondag 20 november 2005 22:07 schreef versabommie het volgende:
Hoezo niet, ik pik jouw gelul toch ook ?![]()
![]()
Moge je bochel gaan lekken op een hoogst genant moment!quote:Op zondag 20 november 2005 22:08 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ja maar ik lul jouw gepik niet...![]()
Het spijt me...quote:Op zondag 20 november 2005 21:42 schreef KRIBBET het volgende:
Mijn voorspelling over Kleintje is dus uitgekomen, ze zal en moet haar bloterigefoto’s laten zien (maar het is eigenlijk haar buurmeisje) omdat dat haar enige pluspunten zijn en ze anders van de bank afgetrapt zou worden, gooit ze zelf haar lijf te grabbel (psst, je hebt een dikke kont) heel laag.
Jullie zien wel aankomen naar wie mijn minpunten gaan.![]()
![]()
Die heeft net een grote beurt gehad...quote:Op zondag 20 november 2005 22:11 schreef versabommie het volgende:
Moge je bochel gaan lekken op een hoogst genant moment!![]()
quote:Op zondag 20 november 2005 22:14 schreef ChantalC het volgende:
Maargoed ik ga slapies doen... Tot morgens mensjes, dan ga ik weer eens flink stemmen...
Ik hoop dat de bankzitters een goeie nachtrust zullen hebben...![]()
Doeggie!!![]()
![]()
Trustequote:Op zondag 20 november 2005 22:14 schreef ChantalC het volgende:
Maargoed ik ga slapies doen... Tot morgens mensjes, dan ga ik weer eens flink stemmen...
Ik hoop dat de bankzitters een goeie nachtrust zullen hebben...![]()
Doeggie!!![]()
![]()
Lief Kleintje...nicht weinenquote:Op zondag 20 november 2005 22:12 schreef Kleintje het volgende:
Als je Kleintje ook maar een beetje zou kennen dan zou je dit niet neerpleuren!
Ach, laat ook maar zitten. Dit is zooooooo gemakkelijk!quote:Op zondag 20 november 2005 22:12 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Die heeft net een grote beurt gehad...![]()
Lucianoquote:Op zondag 20 november 2005 22:23 schreef Gert het volgende:
Wie heeft er zitten mekkeren dan dat hij/zij "geen eerlijke kans krijgt" in het weekend?
quote:
Luciano, en die zit niet eens op de bank, sterker die zit gewoon ergens in het big looserhousequote:Op zondag 20 november 2005 22:23 schreef Gert het volgende:
Wie heeft er zitten mekkeren dan dat hij/zij "geen eerlijke kans krijgt" in het weekend?
En het mortuarium ging open en schonk ons Henk.....quote:
Waarschijnlijk een van de laatste moties die je gaat steunen!quote:
I second that, vriend Jappie!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |