Het rijmt zeker niet genoeg voor je ?quote:Op zondag 20 november 2005 21:21 schreef lovebear het volgende:
[..]
Das geen gedicht maar gewoon een soort verhaalom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat is kunst.quote:Op zondag 20 november 2005 21:21 schreef lovebear het volgende:
[..]
Das geen gedicht maar gewoon een soort verhaalom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Gewoon gaan stemmen Kribbet, gelijk wraak nemenquote:Op zondag 20 november 2005 21:22 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dat weten we ook wel, zag eerder op de dag dat ik van iemand (om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.) 4 minpunten te gelijk had gekregen maar wist zeker dat je het zou terugdraaien, bij deze foute puntenverdeling moest ik wel even wat zeggen aangezien ik straks zelf ga stemmenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Was het niet van plan, wilde het overlaten aan de finalisten en andere lurkers maar als ik van 1 van de andere bankzitters minpunten krijg omdat ik hier nooit zou rondhangenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Welliswaar gejat...maar voorzeker kunst is het.quote:
Toch fijn dat je me ogen mooi vindt...quote:Op zondag 20 november 2005 21:19 schreef versabommie het volgende:
Je mooi ogen, die knappe lach
je haar die schittert, een mooie dag
je houten poot, je bochel, wrat,
kijk uit voor ik je bezem jat!
Ik zie je staan een wijze kop, de jaren getekend in een gezicht van tijdquote:Op zondag 20 november 2005 21:18 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zou ook zomaar kunnen...ik zat meer aan zoiets te denken...
Als hij groot is, koop ik een auto
Kan hij die 's zaterdags wassen.
En een gazon. Dat moet hij dan maaien.
Oude vrouwtjes jaag ik de straat op.
Kan hij die helpen oversteken.
Knaapjes het wakke ijs. Die moet hij
redden met levensgevaar.
Eenmaal toch moet ik het meemaken dat ik
goedkeurend hem op de schouder kan kloppen.
diep in de ogen kijk, verlegen mompel:
'Bommie, Jappie is trots op je.'
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik geil ook bijzonder op je bochelquote:Op zondag 20 november 2005 21:28 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Toch fijn dat je me ogen mooi vindt...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Oh ga door schat! Ik word zo opgewonden van je complimentjes!quote:Op zondag 20 november 2005 21:36 schreef versabommie het volgende:
Ik geil ook bijzonder op je bochelom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat je zo veel tijd in me steekt zeker...quote:Op zondag 20 november 2005 21:35 schreef versabommie het volgende:
-knip....hoop gelul van een wanhopige analfabeet die de hete adem al in zijn nek voelt hijgen-
Lief he?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hoe vaak moet ik het nog zeggen, die smiley staat niet voor orale seks!quote:Op zondag 20 november 2005 21:37 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Oh ga door schat! Ik word zo opgewonden van je complimentjes!
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee dat is gapen lieve schat... Muntje gevallen?quote:Op zondag 20 november 2005 21:42 schreef versabommie het volgende:
Hoe vaak moet ik het nog zeggen, die smiley staat niet voor orale seks!
het waren 5 hele dure minuten idd!quote:Op zondag 20 november 2005 21:41 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat je zo veel tijd in me steekt zeker...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.....ik ook van jouJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Beetje opzichtige manier om tegen me te zeggen, kom schat we gaan naar bed...duh!quote:Op zondag 20 november 2005 21:43 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Nee dat is gapen lieve schat... Muntje gevallen?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Vrouwen vinden dit soort machobull vast wel aandoenlijkquote:Op zondag 20 november 2005 21:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
het waren 5 hele dure minuten idd!
Ja ik ga zo... Ga je mee?quote:Op zondag 20 november 2005 21:45 schreef versabommie het volgende:
Beetje opzichtige manier om tegen me te zeggen, kom schat we gaan naar bed...duh!
Jap jongen wat maak jij je nou druk om de hersenspinsles van een newbie. Je laat je wel erg kennen hoor, gekke meidquote:Op zondag 20 november 2005 21:48 schreef Jappie het volgende:
[..]
Vrouwen vinden dit soort machobull vast wel aandoenlijkom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik niet Bommieom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.probeer dat nu eens in die lekkende kernreactor van je vast te leggen......ik weet uit betrouwbare bronnen dat je dat schrijfsel vrijdag was begonnen en pas vandaag om 19.05 uur klaar had met de bedoeling het in de finale te gebruiken...helaas was de opwinding je teveel zodat we met zijn allen weer eens getuige hebben kunnen zijn van een fraai staaltje prejaculatieJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Verandering van tactiek...+2 boerenslimheidquote:Op zondag 20 november 2005 21:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jap jongen wat maak jij je nou druk om de hersenspinsles van een newbie. Je laat je wel erg kennen hoor, gekke meidom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zondag 20 november 2005 21:48 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ja ik ga zo... Ga je mee?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zooooo dan! Bommie staat met zijn mondje vol tanden!quote:Op zondag 20 november 2005 21:51 schreef versabommie het volgende:
ik accepteer de cookies.
Lekker dan....je hebt hem weggejaagdquote:Op zondag 20 november 2005 21:53 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Zooooo dan! Bommie staat met zijn mondje vol tanden!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
en jij zo met je mond vol Bommiequote:Op zondag 20 november 2005 21:53 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Zooooo dan! Bommie staat met zijn mondje vol tanden!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zondag 20 november 2005 21:58 schreef milagro het volgende:
[..]
en jij zo met je mond vol Bommieom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop