oh ennuh...btweg...ik ben pittuh...doe je zachtjes met mequote:Op zondag 20 november 2005 23:38 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik ben al aan het bibberen Ice; dus ga vooral je gangom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nope, ik red het wel!!!quote:Op zondag 20 november 2005 23:37 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Neem je wel wat vriendjes mee?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jij hebt net zo'n lieve vrouw als ikquote:Op zondag 20 november 2005 23:38 schreef KRIBBET het volgende:
Aangezien het te laat is om mijn moeder te bellen vraag ik het wel aan mijn vrouw en ja, ze geeft een positief antwoordtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jippie, de stand is weer gelijkquote:Op zondag 20 november 2005 23:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
HA! dus eindelijk iets wat erger is in mijn leven dan in jouw fucked up levenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
komt die kutwagen weer aanquote:Op zondag 20 november 2005 23:39 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Jippie, de stand is weer gelijkom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.En ik kan alleen in de schuur slapen als ik in de multipla ga liggen of ik moet hem buiten laten staanJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
OOHH maar er zijn meer dingen wat ik mocht beslissen, de aanschaf van de wasmachine kwam ook op mijn schouders terecht en werkelijk waar, die heeft ze echt nog nooit aangeraaktquote:Op zondag 20 november 2005 23:35 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Kijk dat zijn beslissingen, hier heb ik respect voorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat is op je punten staan HULDEom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb zat gelurkt, NU goat ik potsen!!!quote:Op zondag 20 november 2005 23:37 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Waar kom jij vandaan en ga eerst eens een maand of 3 teruglezen, dan weet je hoe het gaat hier.
Kutnewbieom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Postcode, huisnummer is zat. Noem de tijd maar.quote:Op zondag 20 november 2005 23:38 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Moet je mijn adres ? kom maarom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mijn eerste bedreiging op Fok... ik hoor er echt bij!!quote:Op zondag 20 november 2005 23:39 schreef Ice_rulez het volgende:
[..]
Nope, ik red het wel!!!
Ik trap je borstkast in en zal je tussen je tieten naaien!!!!
Love,
Ice
Ik was de naam al aan het zoeken in het lijstjequote:Op zondag 20 november 2005 23:35 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja boeiuh, je mag helemaal niet stemmenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Flikker jij eens een eind op Kutkloonquote:Op zondag 20 november 2005 23:41 schreef Ice_rulez het volgende:
Ik heb zat gelurkt, NU goat ik potsen!!!
Smoel houwen en pootjes geven jij.
Ice
quote:Op zondag 20 november 2005 23:42 schreef Day het volgende:
Ik wil stemmen!
Waar is de correcte lijst? Of mocht Ice wel stemmen?
Gert, Gert, ze pestuh mu!!!quote:Op zondag 20 november 2005 23:42 schreef Gert het volgende:
Goh een kloon van Ilona Scuderia.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Leer lezen, Josti!!!!quote:Op zondag 20 november 2005 23:39 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Spelling en interpunctie, graag.
Ik ook al, ik beef dus ik leefquote:Op zondag 20 november 2005 23:38 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik ben al aan het bibberen Ice; dus ga vooral je gangom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zolang je beeft, leef je!!!quote:Op zondag 20 november 2005 23:43 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik ook al, ik beef dus ik leefom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee Ice mag niet stemmen stond niet op de lijst van de laatste deelnemers van het spelquote:Op zondag 20 november 2005 23:42 schreef Day het volgende:
Ik wil stemmen!
Waar is de correcte lijst? Of mocht Ice wel stemmen?
Kennie... hep mu zonnubril opquote:
Dit is geen begreiging, ik vind het gewoon lekker!!!quote:Op zondag 20 november 2005 23:42 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Mijn eerste bedreiging op Fok... ik hoor er echt bij!!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Eigenlijk zijn we 2 verschrikkelijke geluksvogelsquote:Op zondag 20 november 2005 23:39 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Jij hebt net zo'n lieve vrouw als ikom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Als jij had gedaan wat ik schreef dan had je meer geweten.quote:Op zondag 20 november 2005 23:42 schreef Ice_rulez het volgende:
Postcode, huisnummer is zat. Noem de tijd maar.
En er niets van geleerdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop