Geen enkel probleem hoor Meneer Jansenquote:Op zondag 20 november 2005 23:16 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Oeps een beeetje teveel computertaal (bit)
Rectificatie Meneer Kribbet![]()
![]()
Een LG 1800 zonder een stofzuigerzak. (en het klopt, mijn vrouw weet niet eens waar dat ding staat)quote:
Zullen we elkaar gewoon Krib en Henk noemen zonder U dus gewoon jijen en jouen ?quote:Op zondag 20 november 2005 23:21 schreef KRIBBET het volgende:
Geen enkel probleem hoor Meneer Jansen![]()
Goedunafunt.quote:Op zondag 20 november 2005 23:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
tis allebei kut, al moet ik zeggen dat de week doorlopen bij humberto "goedennnavon dd" tom wel leuk is ...
Niet zo erg, het is meer een gekozen rolverdeling zij heeft gekozenquote:
Die van mij is een Philips van 2200watt en ze vraagt elke keer of ik de zak wel heb leeg gemaakt.quote:Op zondag 20 november 2005 23:23 schreef KRIBBET het volgende:
Een LG 1800 zonder een stofzuigerzak. (en het klopt, mijn vrouw weet niet eens waar dat ding staat)![]()
ik moet in de schuur slapen als ik de vloer niet dweil met een tandenborstel...quote:Op zondag 20 november 2005 23:25 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Niet zo erg, het is meer een gekozen rolverdeling zij heeft gekozen![]()
Een heel goed plan Henk.quote:Op zondag 20 november 2005 23:24 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Zullen we elkaar gewoon Krib en Henk noemen zonder U dus gewoon jijen en jouen ?![]()
Anders vraag je het eerst even, van Yolande mag hetquote:Op zondag 20 november 2005 23:28 schreef KRIBBET het volgende:
Een heel goed plan Henk.Hoop niet dat ik nu ruzie met mijn moeder krijg
![]()
Die van mij is vanmiddag nog leeg gekloptquote:Op zondag 20 november 2005 23:27 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Die van mij is een Philips van 2200watt en ze vraagt elke keer of ik de zak wel heb leeg gemaakt.
Maar ze vraagt niet hoeveel zakkenen welke
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze kan doen en laten wat ze wil maar mijn waterbed is me heiligquote:Op zondag 20 november 2005 23:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik moet in de schuur slapen als ik de vloer niet dweil met een tandenborstel...
HA! dus eindelijk iets wat erger is in mijn leven dan in jouw fucked up levenquote:Op zondag 20 november 2005 23:32 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ze kan doen en laten wat ze wil maar mijn waterbed is me heilig![]()
Dweilen, wat is dat![]()
Kijk dat zijn beslissingen, hier heb ik respect voorquote:Op zondag 20 november 2005 23:31 schreef KRIBBET het volgende:
Die van mij is vanmiddag nog leeg geklopten de stofzuigerbak is morgen aan de beurt.
![]()
Vanwege de huisdieren en het vele gebruik van de stofzuiger heb ik gekozen voor een stofzaklozestofzuiger(ja, dat mocht ik beslissen
)
Ja boeiuh, je mag helemaal niet stemmenquote:Op zondag 20 november 2005 23:35 schreef Ice_rulez het volgende:
Over een helf uur volgt mijn volgende stem!!!!
Neem je wel wat vriendjes mee?quote:Op zondag 20 november 2005 23:36 schreef Ice_rulez het volgende:
En NU godverdomme allemaal bekken dicht!!!
IK stem!!!
Dus IK leef!!!
Wie daar een probeem mee heeft, mag ze testament opmaken!!!
Ice
Waar kom jij vandaan en ga eerst eens een maand of 3 teruglezen, dan weet je hoe het gaat hier.quote:Op zondag 20 november 2005 23:35 schreef Ice_rulez het volgende:
Over een half uur volgt mijn volgende stem!!!!
Aangezien het te laat is om mijn moeder te bellen vraag ik het wel aan mijn vrouw en ja, ze geeft een positief antwoordtquote:Op zondag 20 november 2005 23:30 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Anders vraag je het eerst even, van Yolande mag het![]()
![]()
Moet jij al niet lang op je bedje liggen?quote:Op zondag 20 november 2005 23:35 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja boeiuh, je mag helemaal niet stemmen![]()
Ik ben al aan het bibberen Ice; dus ga vooral je gangquote:Op zondag 20 november 2005 23:36 schreef Ice_rulez het volgende:
IK stem!!!
Dus IK leef!!!
Ice
Moet je mijn adres ? kom maarquote:Op zondag 20 november 2005 23:36 schreef Ice_rulez het volgende:
IK stem!!!
Dus IK leef!!!
Ice
Spelling en interpunctie, graag.quote:Op zondag 20 november 2005 23:38 schreef Ice_rulez het volgende:
[..]
Moet jij al niet lang op je bedje liggen?
Opzouten NEWBE!!!
Ice
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |