Toen ik in Den Bosch was een tijdje terug liep ik die soap story met mn lushtasje (net geweest) binnen en jubelde "heee wat geinig! Een neplush!", vrouw achter de kassa zei toen verontwaardigd "we hebben een eigen imago hoor" oidquote:Op woensdag 23 november 2005 23:35 schreef Vava het volgende:
[..]
Hehe![]()
Die Soap Story of hoe het ook mag heten vind ik ook niks, vieze chemische luchtjes door de zeepjes heen en ze gebruiken een zelfde soort lettertype als Lush, ook op dezelfde manier op van die borden geschreven, erg namaak![]()
quote:Op donderdag 24 november 2005 17:15 schreef Bob. het volgende:
hm die sweetie stack klinkt wel erg lekker op de siteMaar die drie stukken zeep zitten dus aan elkaar vast? het is wel lekker veel, 300 gram
![]()
quote:Op donderdag 24 november 2005 17:19 schreef Elefes het volgende:Wat is er met de Wikipedia gebeurd
(Of was dat al voorbij gekomen...?)
Volgens mij niet.quote:Op donderdag 24 november 2005 17:19 schreef Elefes het volgende:Wat is er met de Wikipedia gebeurd
(Of was dat al voorbij gekomen...?)
Ja bedankt zegquote:Op donderdag 24 november 2005 17:20 schreef PeRi het volgende:
[..]
Fijn dat iemand dat even vermeld ofzo, die het verwijderd heeft. Daar gaan alle recensies.
Ik zie het nu pasquote:Op donderdag 24 november 2005 17:20 schreef PeRi het volgende:
[..]
Fijn dat iemand dat even vermeld ofzo, die het verwijderd heeft. Daar gaan alle recensies.
quote:Op donderdag 24 november 2005 17:22 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja bedankt zeg
Ik heb hele avonden zitten tikken
Er staat toch duidelijk dat dit met opzet is verwijderd.quote:Op donderdag 24 november 2005 17:28 schreef ymme het volgende:
Of is er misschien wat fout gegaan. Zou kunnen toch.
quote:Op donderdag 24 november 2005 16:19 schreef heaven7 het volgende:
En morgen gaan we in Engeland bestellen! Heel veel spulletjes en parfum(s)
Volgende keer direct daar even melden als er wat met Wiki is.quote:Op donderdag 24 november 2005 17:31 schreef ymme het volgende:
Slaat werkelijk nergens op.
Maar ja, wat doe je eraan.
Daar ben ik ook geweest met Sweet16, ook net bij Lush geweest dus met Lushtasjequote:Op donderdag 24 november 2005 16:18 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Toen ik in Den Bosch was een tijdje terug liep ik die soap story met mn lushtasje (net geweest) binnen en jubelde "heee wat geinig! Een neplush!", vrouw achter de kassa zei toen verontwaardigd "we hebben een eigen imago hoor" oid
Ik ging net kijken en idd , het staat er gewoon allemaal weerquote:Op donderdag 24 november 2005 23:51 schreef Sanne het volgende:
[..]
Volgende keer direct daar even melden als er wat met Wiki is.
Het is opgelost. Alles is terug gezet en de grapjas op IP gebanned.
http://wiki.fok.nl/index.php/Lush
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |