abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32513883
Rockstar is lekker Ruikt net naar snoepjes (dus je moet er wel zin in hebben )
Ook HIWTK is erg lekker, honing! Sweety Pie is ook heerlijk.
Rockstar is eigenlijk de enige die echt goed blijft hangen bij mij HIWTK is wat lichter en is met veel moeite nog een beetje te ruiken na het douchen.
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
  woensdag 23 november 2005 @ 18:23:25 #177
2735 Aarti
ik kan best aardig zijn hoor
pi_32514039
Ik zou rockstar nemen en Snow fairy
You've never felt pain until you've walked in a dancer's shoes
pi_32515180
Voor de rotterdammers. OP de Meent zit tegenwoordig een 'Sabon'. Het is een klein beetje te vergelijken met lush, alhoewel ze wel wat minder keuze hebben. Ik heb er vandaag wat zeepjes gekocht en ze waren erg aardig alhoewel het mij wat te chique overkomt
pi_32515275
bedankt iedereen Ik ga denk ik rockstar bestellen, al moet ik nog wel een weekje wachten want dan heb ik weer geld
pi_32515326
quote:
Op woensdag 23 november 2005 18:23 schreef Aarti het volgende:
Ik zou rockstar nemen en Snow fairy
SNow fairy kon ik nergens vinden op de site, staat het wel gewoon bij de zepen, of ergens ander??
pi_32515401
ik heb hem al gevonden, die ziet er ook leuk uit zeg
  woensdag 23 november 2005 @ 19:12:18 #182
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_32515447
quote:
Op woensdag 23 november 2005 19:02 schreef augurkenkoning het volgende:
Voor de rotterdammers. OP de Meent zit tegenwoordig een 'Sabon'. Het is een klein beetje te vergelijken met lush, alhoewel ze wel wat minder keuze hebben. Ik heb er vandaag wat zeepjes gekocht en ze waren erg aardig alhoewel het mij wat te chique overkomt

waar zit ie precies op de meent????
  woensdag 23 november 2005 @ 19:28:47 #183
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_32515929
Even een en een voor Kwakveense die mijn zeepjes gescoord heeft bij B Never. En dat nog vanuit London laat weten.

Zo blij is.

Bibi, ik ben dus inmiddels voorzien. Maar evengoed mijn dank omdat je het aanbood.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_32516218
quote:
Op woensdag 23 november 2005 19:12 schreef SHE het volgende:

[..]

waar zit ie precies op de meent????
Op de meent 54. Dat is tussen churchillplein en blaak. Dichter bij blaak. Vlakbij de plek waar vroeger dat leuke snoepwinkeltje zat
pi_32516366
quote:
Niet te vergelijken met Lush Behalve dat ze zeepjes hebben. Ik vind er niks aan.
Back in business.
pi_32516424
quote:
Op woensdag 23 november 2005 17:56 schreef Bob. het volgende:
Dat doosje ziet er idd leuk uit!
Ik had nog een vraagje voor jullie Lush kenners ik woon niet in de buurt van een Lush winkel, en ik heb eigenlijk geen tijd om naar Amsterdam te gaan dus ik ga wat dingetjes op de site bestellen, wel jammer dat ik dan niet eerst kan ruiken, maar dat moet dan maar
Alleen ik weet dus echt niet wat voor zeep ik moet nemen, dus ik vroeg me af of jullie me konden helpenIik hou heel veel van zoete geurtjes dus het liefst heb ik zoiets, en het zou ook lekker zijn als de geur een tijdje bleef hangen Dus als jullie me zouden willen helpen zou ik erg dankbaar zijn
Neem een Sweetie Stack! Daar zit een Rockstar, Honey I Washed The Kids en I Should Coco in.
En als je een bad hebt, moet je de Creamy Candy Bubble Bar Slice zeker eens proberen!
Back in business.
  woensdag 23 november 2005 @ 19:55:30 #187
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_32516823
dankje sanne, en graag gedaan!

ik heb heerlijke dingen gekocht

-therapy massage bar
-silky underwear poeder
-ring of roses buttercream
-aromacreme deo
-herbalism
-twee b never oogschaduws
-grote pot mask of magnaminty

voor mama
-the olive branch

voor papa
-tramp

voor broertje
-karma comba shampoo bar plus tin

voor een vriendin en voor bevriend stel
-shower pots (spank me with saplings+oh, hoe heet ie nou!! een witte buttercreme met kokos.)

spank me with saplings is echt heel lekker geurtje!!
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_32518957
quote:
Op woensdag 23 november 2005 19:28 schreef Sanne het volgende:
Even een en een voor Kwakveense die mijn zeepjes gescoord heeft bij B Never. En dat nog vanuit London laat weten.

Zo blij is.

Bibi, ik ben dus inmiddels voorzien. Maar evengoed mijn dank omdat je het aanbood.
Ik had het graag gedaan voor je
pi_32519701
Bibi, zou je voor mij willen kijken of de Dirty face protector alweer in stock is als je er bent? (Dat is dus een Bnever gezichtscreme).
pi_32521081
Op de Oosterhof in R,dam zit ook z,on zeepjes winkeltje. Tja wat zal ik ervan zeggen. Als je Lush eenmaal kent is dat 3x niks. Het enige wat ik daar wel "handig" vond was de soort grote ijslolliestokjes waar ze de zeepjes om te ruiken op doen. Maar verder lang niet zo leuk als Lush .
Zo had ik vandaag een aardbeizeepje gekocht ergens......niks dus. Vreselijk. Kan zo de bak in. Nog niet eenns dat je zegt van we leggen het maar op de wc
  † In Memoriam † woensdag 23 november 2005 @ 23:28:44 #191
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_32524023
quote:
Dit is het Lush walhalla, wij accepteren geen reclame voor andere so called zeepwinkeltjes ja!
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_32524227
quote:
Op woensdag 23 november 2005 23:28 schreef Skaai het volgende:

[..]

Dit is het Lush walhalla, wij accepteren geen reclame voor andere so called zeepwinkeltjes ja!
Hehe

Die Soap Story of hoe het ook mag heten vind ik ook niks, vieze chemische luchtjes door de zeepjes heen en ze gebruiken een zelfde soort lettertype als Lush, ook op dezelfde manier op van die borden geschreven, erg namaak
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_32524284
quote:
Op woensdag 23 november 2005 23:35 schreef Vava het volgende:

[..]

Hehe

Die Soap Story of hoe het ook mag heten vind ik ook niks, vieze chemische luchtjes door de zeepjes heen en ze gebruiken een zelfde soort lettertype als Lush, ook op dezelfde manier op van die borden geschreven, erg namaak
Nobody can beat Lush!
Back in business.
pi_32524400
quote:
Op woensdag 23 november 2005 23:37 schreef Shirley het volgende:

[..]

Nobody can beat Lush!
idd

Pas kwam er hier iemand die zag mijn Lushzeepjes liggen, vroeg ze of ik zelf zeepjes had gemaakt
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_32534418
quote:
Op woensdag 23 november 2005 19:42 schreef Shirley het volgende:

[..]

Neem een Sweetie Stack! Daar zit een Rockstar, Honey I Washed The Kids en I Should Coco in.
En als je een bad hebt, moet je de Creamy Candy Bubble Bar Slice zeker eens proberen!
Inderdaad een goed idee! Dan heb je al 3 zeepjes met een beetje korting (het kost maar 10 euro).
En als je 1x met Lush gedoucht hebt wil je toch niet meer anders, dus dan kun je maar beter gelijk inslaan
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
  donderdag 24 november 2005 @ 13:08:07 #196
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_32534639
die sweetie stacks ruiken toch door elkaar heen..
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_32534869
quote:
Op donderdag 24 november 2005 13:08 schreef _evenstar_ het volgende:
die sweetie stacks ruiken toch door elkaar heen..
ja, maar bij sweetie stack lijkt het me niet echt vervelend. Wel vervelend vond ik het bij de christmas stack
Falling feels like flying
Until you hit the ground...
Last.fm Twitter
pi_32535119
Als je bijv. Rockstar niet lekker vindt en dat vind ik dan zit je wel met een hiwtk met roze plekken die geuren naar Rockstar. Hiwtk kan behoorlijk zweten waardoor andere zepen ook makkelijker afgeven. Ik ben geen fan van de stack.
Go hard or go home
pi_32535228
quote:
Op donderdag 24 november 2005 13:26 schreef noekje het volgende:
Als je bijv. Rockstar niet lekker vindt en dat vind ik dan zit je wel met een hiwtk met roze plekken die geuren naar Rockstar. Hiwtk kan behoorlijk zweten waardoor andere zepen ook makkelijker afgeven. Ik ben geen fan van de stack.
Dat had ik dus ook...
  donderdag 24 november 2005 @ 14:50:29 #200
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_32537398
Ik zou ook nooit meer een stack kopen. Daar door heb ik wel kennis gemaakt met HIWTK, I Should Coco en Rockstar, maar later ontdekte ik dat ze los veel lekkerder zijn!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')